|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | Reynard, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i amortyzatory, wahacze, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Koni (opracowane specjalnie dla zespołu B.A.R) |
Koła: | | O.Z. z magnezu, przednie 305 mm/12 cali, tylne 348 mm/13,7 cali |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | AP Racing, sześciotłokowe szczęki, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Reynard |
Kierownica: | | konstrukcja z włókna węglowego Reynard |
Siedzenie: | | z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona) |
Gaśnica: | | Reynard, zbiornik z włókna węglowego |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 100 litrów |
Paliwo: | | Elf |
Oleje i smary: | | Elf |
Akumulator: | | Reynard, kwasowo-ołowiowy 12V 5Ah |
Oprzyrządowanie: | | umiejscowione w kierownicy oprzyrządowanie Pi Research Intelligent, zintegrowany cyfrowy wyświetlacz z mikrofalowym przekazem telemetrii w czasie rzeczywistym |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów Reynard/Xtrac, sześć biegów, mechanizm zmiany hydrauliczny |
Sprzęgło: | | trzytarczowe z włókna węglowego |
Wały napędowe: | | Reynard |
Dyferencjał: | | Reynard |
Waga: | | 600 kg (z kierowcą) |
| Wymiary |
Przedni/tylny ślad: | | 1800 mm |
Rozstaw osi: | | 3020 mm |
Długość: | | 4470 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
|
•Statystyki bolidu BAR 001 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Albert Park | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 11 | NS | tylne skrzydło | | Interlagos | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 21 | NS | hydraulika | | Interlagos | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Imola | 23 | M. Salo | Supertec FB01 3.0 V10 | | 19 | 7 | układ paliwowy | | Imola | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 8 | NS | wyciek oleju | | Monte Carlo | 23 | M. Salo | Supertec FB01 3.0 V10 | | 12 | NS | hamulce/wypadek | | Catalunya | 23 | M. Salo | Supertec FB01 3.0 V10 | | 16 | 8 | | | Catalunya | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 17 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 16 | NS | wypadek | | Magny-Cours | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 10 | 9 | | | Magny-Cours | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 12 | NS | poślizg | | Silverstone | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 16 | NS | zawieszenie | | Silverstone | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 9 | NS | półoś napędowa | | Red Bull Ring | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 9 | NS | półoś napędowa | | Red Bull Ring | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 15 | 15 | sprzęgło | | Hockenheim | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 18 | NS | silnik | | Hockenheim | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 12 | NS | kolizja z Dinizem | | Hungaroring | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 9 | NS | sprzęgło | | Hungaroring | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 17 | 13 | | | Spa-Francorchamps | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 11 | 15 | | | Monza | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 18 | NS | wibracje/hamulce/łożysko koła | | Monza | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 11 | 8 | | | Nürburgring | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 17 | 8 | | | Nürburgring | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 8 | 10 | sprzęgło | | Sepang | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 13 | NS | poślizg | | Sepang | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 10 | NS | hydraulika | | Suzuka | 22 | J. Villeneuve | Supertec FB01 3.0 V10 | | 11 | 9 | | | Suzuka | 23 | R. Zonta | Supertec FB01 3.0 V10 | | 18 | 12 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|