|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonane przez WilliamsF1 z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | WilliamsF1 |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego, szczęki AP Racing |
Koła: | | O.Z.Racing; przednie 13 x 12 cali, tylne 13 x 13,7 cali |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Oleje i smary: | | Castrol |
Paliwo: | | Petrobras |
Przekładnia: | | podłużna półautomatyczna skrzynia biegów WilliamsF1 |
Sprzęgło: | | AP Racing |
Waga: | | 600 kg, wliczając kierowcę i kamery |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1460 mm |
Tylny ślad: | | 1400 mm |
Rozstaw osi: | | 3140 mm |
Długość: | | 4540 mm |
|
•Statystyki bolidu Williams FW22 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 11 | 3 | | | Albert Park | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 21 | NS | silnik | | Interlagos | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 9 | 6 | | | Interlagos | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 11 | 5 | | | Imola | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 18 | NS | silnik | | Imola | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 5 | NS | pompa paliwowa | | Silverstone | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 6 | 5 | | | Silverstone | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 7 | 4 | | | Catalunya | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 10 | 17 | silnik | | Catalunya | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 5 | 4 | | | Nürburgring | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 5 | NS | kolizja z Irvine'em | | Nürburgring | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 11 | 10 | elektryka | | Monte Carlo | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 14 | NS | silnik | | Monte Carlo | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 9 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 12 | 14 | kolizja z Villeneuve'em | | Gilles Villeneuve | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 18 | 11 | | | Magny-Cours | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 10 | 8 | | | Magny-Cours | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 5 | 5 | | | Red Bull Ring | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 18 | 5 | | | Red Bull Ring | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 19 | NS | hamulce/wycofał się | | Hockenheim | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 16 | 4 | wystartował z końca stawki | | Hockenheim | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 14 | 7 | | | Hungaroring | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 8 | 9 | | | Hungaroring | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 4 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 6 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 3 | 5 | | | Monza | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 12 | NS | wypadek | | Monza | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 7 | 3 | | | Indianapolis | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 10 | NS | silnik | | Indianapolis | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 6 | NS | silnik | | Suzuka | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 5 | 5 | | | Suzuka | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 6 | NS | wypadek | | Sepang | 9 | R. Schumacher | BMW E41 3.0 V10 | | 8 | NS | silnik | | Sepang | 10 | J. Button | BMW E41 3.0 V10 | | 16 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|