F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Williams FW22Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 12 marca 2000
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Malezji - 22 pa?dziernika 2000
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:36
Podwozie:wykonane przez WilliamsF1 z włókna węglowego
Zawieszenie:WilliamsF1
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego, szczęki AP Racing
Koła:O.Z.Racing; przednie 13 x 12 cali, tylne 13 x 13,7 cali
Opony:Bridgestone Potenza
Oleje i smary:Castrol
Paliwo:Petrobras
Przekładnia:podłużna półautomatyczna skrzynia biegów WilliamsF1
Sprzęgło:AP Racing
Waga:600 kg, wliczając kierowcę i kamery
Wymiary
Przedni ślad:1460 mm
Tylny ślad:1400 mm
Rozstaw osi:3140 mm
Długość:4540 mm
Statystyki bolidu Williams FW22 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2000173436030013BMW E41 3.0 V10R. Schumacher, J. Button
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2000
Albert Park9R. SchumacherBMW E41 3.0 V10113
Albert Park10J. ButtonBMW E41 3.0 V1021NSsilnik
Interlagos10J. ButtonBMW E41 3.0 V1096
Interlagos9R. SchumacherBMW E41 3.0 V10115
Imola10J. ButtonBMW E41 3.0 V1018NSsilnik
Imola9R. SchumacherBMW E41 3.0 V105NSpompa paliwowa
Silverstone10J. ButtonBMW E41 3.0 V1065
Silverstone9R. SchumacherBMW E41 3.0 V1074
Catalunya10J. ButtonBMW E41 3.0 V101017silnik
Catalunya9R. SchumacherBMW E41 3.0 V1054
Nürburgring9R. SchumacherBMW E41 3.0 V105NSkolizja z Irvine'em
Nürburgring10J. ButtonBMW E41 3.0 V101110elektryka
Monte Carlo10J. ButtonBMW E41 3.0 V1014NSsilnik
Monte Carlo9R. SchumacherBMW E41 3.0 V109NSwypadek
Gilles Villeneuve9R. SchumacherBMW E41 3.0 V101214kolizja z Villeneuve'em
Gilles Villeneuve10J. ButtonBMW E41 3.0 V101811
Magny-Cours10J. ButtonBMW E41 3.0 V10108
Magny-Cours9R. SchumacherBMW E41 3.0 V1055
Red Bull Ring 10J. ButtonBMW E41 3.0 V10185
Red Bull Ring 9R. SchumacherBMW E41 3.0 V1019NShamulce/wycofał się
Hockenheim10J. ButtonBMW E41 3.0 V10164wystartował z końca stawki
Hockenheim9R. SchumacherBMW E41 3.0 V10147
Hungaroring10J. ButtonBMW E41 3.0 V1089
Hungaroring9R. SchumacherBMW E41 3.0 V1045
Spa-Francorchamps9R. SchumacherBMW E41 3.0 V1063
Spa-Francorchamps10J. ButtonBMW E41 3.0 V1035
Monza10J. ButtonBMW E41 3.0 V1012NSwypadek
Monza9R. SchumacherBMW E41 3.0 V1073
Indianapolis9R. SchumacherBMW E41 3.0 V1010NSsilnik
Indianapolis10J. ButtonBMW E41 3.0 V106NSsilnik
Suzuka10J. ButtonBMW E41 3.0 V1055
Suzuka9R. SchumacherBMW E41 3.0 V106NSwypadek
Sepang9R. SchumacherBMW E41 3.0 V108NSsilnik
Sepang10J. ButtonBMW E41 3.0 V1016NSsilnik
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca