|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | zaprojektowana przez Benetton konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego, przymocowany do tylnej grodzi silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej |
Przednie zawieszenie: | | górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej; lekkie kolumny i zaprojektowane przez Benetton półosie |
Tylne zawieszenie: | | górne z włókna węglowego i dolne ze stali ramiona, sterujące amortyzatorami sprężynowymi zamontowanymi do górnej części obudowy skrzyni biegów z magnezu |
System paliwowy: | | gumowy zbiornik na paliwo ATL zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej |
System olejowy: | | 9-litrowy zbiornik olejowy zamontowany w tylnej części konstrukcji skorupowej |
System chłodzenia: | | oddzielne wodne i olejowe chłodnice po obu stronach |
Elektronika: | | opracowana przez Benetton elektronika i oprogramowanie, wliczając kontrolę skrzyni biegów z interfejsami do systemu zarządzającego pracą silnika firmy Magneti Marelli |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Opony: | | Michelin Pilot |
Przekładnia: | | 6-biegowa półautomatyczna skrzynia biegów Benetton |
Sprzęgło: | | trzytarczowe |
|
•Statystyki bolidu Benetton B200 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 9 | 5 | | | Albert Park | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 14 | 7 | | | Interlagos | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | NS | silnik | | Interlagos | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 5 | 2 | | | Imola | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 11 | 9 | | | Imola | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 19 | 11 | | | Silverstone | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 20 | 9 | | | Silverstone | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 12 | 7 | | | Catalunya | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 18 | 10 | | | Catalunya | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | 9 | | | Nürburgring | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 7 | 5 | | | Nürburgring | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 14 | 12 | kolizja z Herbertem | | Monte Carlo | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 12 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 8 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 10 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 14 | 9 | | | Magny-Cours | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 17 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 14 | 9 | | | Red Bull Ring | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 14 | 10 | | | Red Bull Ring | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 8 | NS | kolizja na starcie | | Hockenheim | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 7 | NS | elektryka/poślizg | | Hockenheim | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 3 | NS | kolizja z M. Schumacherem | | Hungaroring | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 11 | 11 | | | Hungaroring | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 7 | NS | hamulce/wycofał się | | Spa-Francorchamps | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 11 | NS | elektryka | | Spa-Francorchamps | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 19 | 13 | | | Monza | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | 5 | | | Monza | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 9 | 11 | | | Indianapolis | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 15 | NS | silnik; kara 10-sekundowego postoju w boksach za falstart | | Indianapolis | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 11 | 10 | | | Suzuka | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 11 | NS | poślizg | | Suzuka | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 12 | 14 | | | Sepang | 11 | G. Fisichella | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | 9 | | | Sepang | 12 | A. Wurz | Supertec FB02 3.0 V10 | | 5 | 7 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|