|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonana przez Arrows konstrukcja skorupowa z włókna węglowego, zawiera boczne struktury uderzeniowe |
Zawieszenie: | | wewnętrzne niezależne zawieszenie aktywowane przez popychacze, ramiona z włókna węglowego, podwójne mocowania utwierdzające z przodu i z tyłu |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Arrows |
System chłodzenia: | | oddzielne olejowe i wodne chłodnice |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki |
Elektronika: | | Arrows/Pi Sigma |
System paliwowy: | | Arrows/ATL |
Siedzenie: | | z włókna węglowego Arrows |
Kierownica: | | Arrows |
Instr. w kokpicie: | | system wyświetlania danych Arrows |
System gaśnic: | | jednobutelkowy Arrows |
Koła: | | z magnezu, 13 x 12 cali przednie, 13 x 13,7 cali tylne |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Przekładnia: | | półautomatyczna skrzynia biegów Arrows, obudowa z włókna węglowego, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna |
Przepustnica: | | elektryczno-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | wielotarczowe z włókna węglowego Arrows |
Waga: | | 600 kg wliczając kierowcę, kamery lub balast |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1465 mm |
Tylny ślad: | | 1410 mm |
Rozstaw osi: | | 2995 mm |
Długość: | | 4430 mm |
Wysokość: | | 1000 mm |
Szerokość: | | 1798 mm |
|
•Statystyki bolidu Arrows A21 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | NS | przednie zawieszenie/wycofany przez zespół | | Albert Park | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 12 | NS | przednie zawieszenie/wypadek | | Interlagos | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 16 | 8 | | | Interlagos | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 14 | 7 | | | Imola | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 16 | 14 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za ignorowanie niebieskich flag | | Imola | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | NS | poślizg | | Silverstone | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 8 | NS | elektryka | | Silverstone | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 19 | NS | elektryka | | Catalunya | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 22 | NS | kolizja z Alesim | | Nürburgring | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | NS | poślizg | | Nürburgring | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 12 | 6 | | | Monte Carlo | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 16 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Monte Carlo | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 15 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 9 | NS | kolizja z Dinizem | | Magny-Cours | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | NS | układ przeniesienia napędu | | Magny-Cours | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 20 | NS | układ przeniesienia napędu | | Red Bull Ring | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 10 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 11 | NS | poślizg | | Hockenheim | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 5 | 6 | | | Hungaroring | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 20 | 13 | | | Hungaroring | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 15 | 16 | | | Spa-Francorchamps | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 20 | 15 | | | Spa-Francorchamps | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 16 | 16 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za wyprzedzenie podczas neutralizacji | | Monza | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 10 | NS | karambol w 2 szykanie | | Monza | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 11 | 4 | | | Indianapolis | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | NS | hamulce/wypadek | | Indianapolis | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 13 | 12 | | | Suzuka | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 14 | NS | elektryka | | Sepang | 19 | J. Verstappen | Supertec FB02 3.0 V10 | | 15 | 10 | | | Sepang | 18 | P. de la Rosa | Supertec FB02 3.0 V10 | | 14 | NS | kolizja z Heidfeldem |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|