F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Arrows A21Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 12 marca 2000
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Malezji - 22 pa?dziernika 2000
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:7
Podwozie:wykonana przez Arrows konstrukcja skorupowa z włókna węglowego, zawiera boczne struktury uderzeniowe
Zawieszenie:wewnętrzne niezależne zawieszenie aktywowane przez popychacze, ramiona z włókna węglowego, podwójne mocowania utwierdzające z przodu i z tyłu
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Arrows
System chłodzenia:oddzielne olejowe i wodne chłodnice
Hamulce:sześciotłokowe szczęki
Elektronika:Arrows/Pi Sigma
System paliwowy:Arrows/ATL
Siedzenie:z włókna węglowego Arrows
Kierownica:Arrows
Instr. w kokpicie:system wyświetlania danych Arrows
System gaśnic:jednobutelkowy Arrows
Koła:z magnezu, 13 x 12 cali przednie, 13 x 13,7 cali tylne
Opony:Bridgestone Potenza
Przekładnia:półautomatyczna skrzynia biegów Arrows, obudowa z włókna węglowego, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna
Przepustnica:elektryczno-hydrauliczna
Sprzęgło:wielotarczowe z włókna węglowego Arrows
Waga:600 kg wliczając kierowcę, kamery lub balast
Wymiary
Przedni ślad:1465 mm
Tylny ślad:1410 mm
Rozstaw osi:2995 mm
Długość:4430 mm
Wysokość:1000 mm
Szerokość:1798 mm
Statystyki bolidu Arrows A21 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200017347000021Supertec FB02 3.0 V10P. de la Rosa, J. Verstappen
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2000
Albert Park18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1012NSprzednie zawieszenie/wypadek
Albert Park19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1013NSprzednie zawieszenie/wycofany przez zespół
Interlagos19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V10147
Interlagos18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V10168
Imola19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V101614kara 10-sekundowego postoju w boksach za ignorowanie niebieskich flag
Imola18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1013NSpoślizg
Silverstone19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V108NSelektryka
Silverstone18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1019NSelektryka
Catalunya19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1011NSskrzynia biegów
Catalunya18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1022NSkolizja z Alesim
Nürburgring18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V10126
Nürburgring19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1013NSpoślizg
Monte Carlo19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1015NSwypadek
Monte Carlo18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1016N2wypadek podczas 1 startu
Gilles Villeneuve18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V109NSkolizja z Dinizem
Gilles Villeneuve19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V10135
Magny-Cours19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1020NSukład przeniesienia napędu
Magny-Cours18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1013NSukład przeniesienia napędu
Red Bull Ring 18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1012NSskrzynia biegów
Red Bull Ring 19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1010NSsilnik
Hockenheim19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1011NSpoślizg
Hockenheim18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1056
Hungaroring19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V102013
Hungaroring18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V101516
Spa-Francorchamps19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V102015
Spa-Francorchamps18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V101616kara 10-sekundowego postoju w boksach za wyprzedzenie podczas neutralizacji
Monza19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V10114
Monza18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1010NSkarambol w 2 szykanie
Indianapolis18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1018NSskrzynia biegów
Indianapolis19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1013NShamulce/wypadek
Suzuka19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V1014NSelektryka
Suzuka18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V101312
Sepang18P. de la RosaSupertec FB02 3.0 V1014NSkolizja z Heidfeldem
Sepang19J. VerstappenSupertec FB02 3.0 V101510
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca