|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego |
Przednie zawieszenie: | | kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do podwozia amortyzatory Penske i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe górne i dolne, wyprodukowane z tytanu kolumny i stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie: | | kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do skrzyni biegów amortyzatory Penske, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe, wyprodukowane z tytanu kolumny i stabilizator poprzeczny |
Sprzęgło: | | trzytarczowe Jordan/Sachs Racing |
Hamulce: | | Brembo |
Koła: | | O.Z. Racing, wykonane zgodnie ze specyfikacją Jordan GP |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Pojemność baku: | | ponad 100 kg |
Przekładnia: | | podłużna skrzynia biegów Jordan Grand Prix, 6 biegów + wsteczny, elektryczno-hydrauliczna sekwencyjna zmiana biegów |
Waga: | | 600 kg z kierowcą |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | 3050 mm |
Przedni ślad: | | 1500 mm |
Tylny ślad: | | 1418 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Długość: | | 4550 mm |
|
•Statystyki bolidu Jordan EJ10B ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2000 | |
| Hockenheim | 6 | J. Trulli | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 6 | 9 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości | | Hockenheim | 5 | H. H. Frentzen | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Hungaroring | 5 | H. H. Frentzen | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 6 | 6 | | | Hungaroring | 6 | J. Trulli | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 12 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 6 | J. Trulli | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 2 | NS | kolizja z Buttonem | | Spa-Francorchamps | 5 | H. H. Frentzen | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 8 | 6 | | | Monza | 6 | J. Trulli | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 6 | NS | karambol w 2 szykanie | | Monza | 5 | H. H. Frentzen | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 8 | NS | karambol w 2 szykanie | | Indianapolis | 6 | J. Trulli | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 5 | NS | zawieszenie/kolizja z Buttonem | | Indianapolis | 5 | H. H. Frentzen | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 7 | 3 | | | Suzuka | 6 | J. Trulli | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 15 | 13 | | | Suzuka | 5 | H. H. Frentzen | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 8 | NS | hydraulika | | Sepang | 5 | H. H. Frentzen | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 10 | NS | elektryka | | Sepang | 6 | J. Trulli | Mugen-Honda MF-301HE 3.0 V10 | | 9 | 12 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|