F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Jordan EJ12 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 3 marca 2002
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 13 pa?dziernika 2002
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:9
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego
Przednie zawieszenie:kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do podwozia amortyzatory Penske i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe górne i dolne, kolumny i stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie:kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do skrzyni biegów amortyzatory Penske, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe, kolumny i stabilizator poprzeczny
Sprzęgło:trzytarczowe Jordan/AP Racing
Koła:O.Z. Racing, wykonane zgodnie ze specyfikacją Jordan GP
Opony:Bridgestone Potenza
Pojemność baku:ponad 95 kg
Przekładnia:podłużna skrzynia biegów Jordan Grand Prix, 7 biegów + wsteczny, elektryczno-hydrauliczna sekwencyjna zmiana biegów
Waga:600 kg z kierowcą
Świece:NGK
Wymiary
Rozstaw osi:ponad 3000 mm
Przedni ślad:1500 mm
Tylny ślad:1418 mm
Wysokość:950 mm
Długość:4600 mm
Statystyki bolidu Jordan EJ12 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200217339000015Honda RA002E 3.0 V10T. Sato, G. Fisichella
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2002
Albert Park10T. SatoHonda RA002E 3.0 V1022NSelektryka
Albert Park9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V108NSkolizja z Heidfeldem
Sepang9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V10913
Sepang10T. SatoHonda RA002E 3.0 V10159
Interlagos10T. SatoHonda RA002E 3.0 V10199
Interlagos9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V1014NSsilnik
Imola9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V1015NShydraulika
Imola10T. SatoHonda RA002E 3.0 V1014NSskrzynia biegów
Catalunya10T. SatoHonda RA002E 3.0 V1018NSpoślizg
Catalunya9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V1012NShydraulika
Red Bull Ring 10T. SatoHonda RA002E 3.0 V1018NSkolizja z Heidfeldem
Red Bull Ring 9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V10155
Monte Carlo10T. SatoHonda RA002E 3.0 V1016NSwypadek
Monte Carlo9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V10115
Gilles Villeneuve10T. SatoHonda RA002E 3.0 V101510
Gilles Villeneuve9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V1065
Nürburgring9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V1018NSkolizja z Sato/wycofał się
Nürburgring10T. SatoHonda RA002E 3.0 V101416
Silverstone10T. SatoHonda RA002E 3.0 V1014NSsilnik
Silverstone9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V10177
Magny-Cours9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V10-NWwypadek podczas treningu
Magny-Cours10T. SatoHonda RA002E 3.0 V1014NSpoślizg
Hockenheim10T. SatoHonda RA002E 3.0 V10128
Hockenheim9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V106NSsilnik
Hungaroring9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V1056
Hungaroring10T. SatoHonda RA002E 3.0 V101410
Spa-Francorchamps10T. SatoHonda RA002E 3.0 V101611
Spa-Francorchamps9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V1014NSsilnik
Monza10T. SatoHonda RA002E 3.0 V101812
Monza9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V10128
Indianapolis10T. SatoHonda RA002E 3.0 V101511
Indianapolis9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V1097
Suzuka10T. SatoHonda RA002E 3.0 V1075
Suzuka9G. FisichellaHonda RA002E 3.0 V108NSsilnik
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca