F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Jaguar R3 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 3 marca 2002
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Europy - 23 czerwca 2002
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:9
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:3
Podwozie:kompozytowa konstrukcja skorupowa, silnik Cosworth Racing CR-3 V10 stanowiący część całej konstrukcji nośnej
Układ kierowniczy:Jaguar, ze wspomaganiem
Przednie zawieszenie:tytanowe kolumny/stalowe półosie, górne i dolne ramiona z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i stabilizator poprzeczny, układ amortyzatorów Jaguar/Penske
Tylne zawieszenie:tytanowe kolumny/stalowe półosie, górne i dolne wiązania z włókna węglowego oraz popychacze, sprężyny spiralne i skręcany stabilizator poprzeczny, układ amortyzatorów Jaguar/Penske
Hamulce:sześciotłokowe szczęki ze stopu litu AP Racing, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie lub Brembo
Koła:OZ Racing, 12,7 x 13 cali przednie; 13,4 x 13 cali tylne
Opony:Michelin Pilot
Elektronika:zintegrowany elektroniczny system kontrolny dla silnika i podwozia Pi 'VCS', rejestrator DASM i DATA
Przekładnia:7-biegowa skrzynia biegów Jaguar w obudowie z magnezu, podłużnie zamontowana, wysoko-ciśnieniowy system hydrauliczny do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem, niezależny system olejowy wykorzystujący technologię firmy Castrol
Sprzęgło:trzytarczowe AP Racing
Statystyki bolidu Jaguar R3 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20029183000010Cosworth CR-3 3.0 V10P. de la Rosa, E. Irvine
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2002
Albert Park17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V10208
Albert Park16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V10194
Sepang16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1020NShydraulika
Sepang17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V101710
Interlagos17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V10118
Interlagos16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V10137
Imola17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1021NSpółoś napędowa
Imola16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1018NSpółoś napędowa
Catalunya17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1016NSpoślizg
Catalunya16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1022NShydraulika
Red Bull Ring 17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1019NSprzepustnica
Red Bull Ring 16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1020NShydraulika
Monte Carlo16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V10219
Monte Carlo17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V102010
Gilles Villeneuve17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1016NSskrzynia biegów
Gilles Villeneuve16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1014NSprzegrzanie/silnik
Nürburgring16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1017NShydraulika
Nürburgring17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V101611
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca