F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Arrows A23 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 3 marca 2002
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Niemiec - 28 lipca 2002
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:11
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:2
Podwozie:wykonana przez Arrows konstrukcja skorupowa z włókna węglowego, zawiera boczne struktury uderzeniowe i zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie:wewnętrzne niezależne zawieszenie aktywowane przez popychacze, ramiona z włókna węglowego, podwójne mocowania utwierdzające z przodu i z tyłu
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Arrows
System chłodzenia:oddzielne olejowe i wodne chłodnice
Hamulce:sześciotłokowe szczęki AP Racing
Elektronika:Arrows/Pi Vehicle Control System
System paliwowy:Arrows/ATL
Paliwo:Total Fina Elf
Oleje i smary:Total Fina Elf
Siedzenie:z włókna węglowego Arrows
Kierownica:Arrows
Instr. w kokpicie:system wyświetlania danych Arrows
System gaśnic:jednobutelkowy Arrows
Koła:BBS z magnezu, 13 x 12 cali przednie, 13 x 13,7 cali tylne
Opony:Bridgestone Potenza
Przekładnia:półautomatyczna skrzynia biegów Arrows, obudowa z włókna węglowego, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna
Przepustnica:elektryczno-hydrauliczna
Sprzęgło:wielotarczowe z włókna węglowego Arrows
Waga:600 kg wliczając kierowcę
Wymiary
Przedni ślad:1465 mm
Tylny ślad:1410 mm
Rozstaw osi:3080 mm
Długość:4520 mm
Wysokość:1000 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Arrows A23 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200211222000014Cosworth CR-3 3.0 V10E. Bernoldi, H. H. Frentzen
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2002
Albert Park21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1017ZDużył zapasowego bolidu po starcie
Albert Park20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V1015ZDwyjechał z zamkniętych boksów
Sepang20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V101111 wystartował z boksów
Sepang21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1016NSciśnienie paliwa
Interlagos21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1021NStylne zawieszenie
Interlagos20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V1018NStylne zawieszenie
Imola21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1020NSciśnienie wody
Imola20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V1013NSciśnienie paliwa
Catalunya21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1014NShydraulika
Catalunya20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V10106
Red Bull Ring 21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1012NSkolizja z Frentzenem/zawieszenie
Red Bull Ring 20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V101111
Monte Carlo20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V10126
Monte Carlo21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V101512kara przejazdu przez boksy za ścięcie szykany
Gilles Villeneuve21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1017NSzawieszenie
Gilles Villeneuve20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V101913
Nürburgring20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V101513
Nürburgring21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V102110
Silverstone21E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1018NSpółoś napędowa
Silverstone20H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V1016NSsilnik
Magny-Cours19E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V10NZ-
Magny-Cours18H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V10NZ-
Hockenheim19E. BernoldiCosworth CR-3 3.0 V1018NSsilnik
Hockenheim18H. H. FrentzenCosworth CR-3 3.0 V1015NShydraulika
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca