|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonana przez Arrows konstrukcja skorupowa z włókna węglowego, zawiera boczne struktury uderzeniowe i zintegrowany zbiornik paliwa |
Zawieszenie: | | wewnętrzne niezależne zawieszenie aktywowane przez popychacze, ramiona z włókna węglowego, podwójne mocowania utwierdzające z przodu i z tyłu |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Arrows |
System chłodzenia: | | oddzielne olejowe i wodne chłodnice |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki AP Racing |
Elektronika: | | Arrows/Pi Vehicle Control System |
System paliwowy: | | Arrows/ATL |
Paliwo: | | Total Fina Elf |
Oleje i smary: | | Total Fina Elf |
Siedzenie: | | z włókna węglowego Arrows |
Kierownica: | | Arrows |
Instr. w kokpicie: | | system wyświetlania danych Arrows |
System gaśnic: | | jednobutelkowy Arrows |
Koła: | | BBS z magnezu, 13 x 12 cali przednie, 13 x 13,7 cali tylne |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Przekładnia: | | półautomatyczna skrzynia biegów Arrows, obudowa z włókna węglowego, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna |
Przepustnica: | | elektryczno-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | wielotarczowe z włókna węglowego Arrows |
Waga: | | 600 kg wliczając kierowcę |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1465 mm |
Tylny ślad: | | 1410 mm |
Rozstaw osi: | | 3080 mm |
Długość: | | 4520 mm |
Wysokość: | | 1000 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Arrows A23 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 15 | ZD | wyjechał z zamkniętych boksów | | Albert Park | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 17 | ZD | użył zapasowego bolidu po starcie | | Sepang | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 16 | NS | ciśnienie paliwa | | Sepang | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 11 | 11 | wystartował z boksów | | Interlagos | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 21 | NS | tylne zawieszenie | | Interlagos | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | NS | tylne zawieszenie | | Imola | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | NS | ciśnienie wody | | Imola | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 13 | NS | ciśnienie paliwa | | Catalunya | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 14 | NS | hydraulika | | Catalunya | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 10 | 6 | | | Red Bull Ring | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 11 | 11 | | | Red Bull Ring | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 12 | NS | kolizja z Frentzenem/zawieszenie | | Monte Carlo | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 15 | 12 | kara przejazdu przez boksy za ścięcie szykany | | Monte Carlo | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 12 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | 13 | | | Gilles Villeneuve | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 17 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 21 | 10 | | | Nürburgring | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 15 | 13 | | | Silverstone | 21 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | NS | półoś napędowa | | Silverstone | 20 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 16 | NS | silnik | | Magny-Cours | 19 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | NZ | - | | | Magny-Cours | 18 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | NZ | - | | | Hockenheim | 19 | E. Bernoldi | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | NS | silnik | | Hockenheim | 18 | H. H. Frentzen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 15 | NS | hydraulika |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|