|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | popychacze i drążki skrętne z przodu i z tyłu |
Amortyzatory: | | Sachs |
Hamulce: | | Brembo |
Koła: | | BBS z magnezu, 13 x 12 cali przednie, 13 x 13,5 cali tylne |
Opony: | | Michelin Pilot |
Elektronika: | | Magneti Marelli |
Przekładnia: | | 6-biegowa półautomatyczna skrzynia biegów Toyota |
Sprzęgło: | | Sachs |
Waga: | | 600kg z kierowcą |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | 3090 mm |
Długość: | | 4547 mm |
Przedni ślad: | | 1424 mm |
Tylny ślad: | | 1411 mm |
|
•Statystyki bolidu Toyota TF102 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 16 | NS | wypadek | | Albert Park | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 14 | 6 | | | Sepang | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 19 | 7 | | | Sepang | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 10 | 12 | | | Interlagos | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 16 | NS | poślizg | | Interlagos | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 10 | 6 | | | Imola | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 17 | NS | elektryka | | Imola | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 17 | 9 | | | Catalunya | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 19 | 8 | | | Red Bull Ring | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 14 | 9 | | | Red Bull Ring | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 10 | 8 | | | Monte Carlo | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 9 | NS | hamulce/wypadek | | Monte Carlo | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 10 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 20 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 18 | NS | hamulce; kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości | | Nürburgring | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 13 | 14 | | | Nürburgring | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 15 | NS | sprzęgło | | Silverstone | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 8 | NS | układ napędowy | | Magny-Cours | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 17 | 11 | silnik | | Magny-Cours | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 16 | NS | silnik | | Hockenheim | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 19 | 9 | | | Hockenheim | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 17 | NS | silnik | | Hungaroring | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 18 | 14 | | | Hungaroring | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 17 | 15 | 25 sekund kary za incydent w boksach | | Spa-Francorchamps | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 9 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 13 | 9 | | | Monza | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 13 | NS | zawieszenie | | Monza | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 10 | 11 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie białej linii w wyjeździe z boksów | | Indianapolis | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 19 | 14 | | | Indianapolis | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 16 | 15 | | | Suzuka | 25 | A. McNish | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 18 | NW | wypadek podczas kwalifikacji | | Suzuka | 24 | M. Salo | Toyota RVX-02 3.0 V10 | | 13 | 8 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|