F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Jaguar R3BPokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Wielkiej Brytanii - 7 lipca 2002
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 13 pa?dziernika 2002
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:8
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:5
Podwozie:kompozytowa konstrukcja skorupowa, silnik Cosworth Racing CR-3 V10 stanowiący część całej konstrukcji nośnej
Układ kierowniczy:Jaguar, ze wspomaganiem
Przednie zawieszenie:tytanowe kolumny/stalowe półosie, górne i dolne ramiona z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i stabilizator poprzeczny, układ amortyzatorów Jaguar/Penske
Tylne zawieszenie:tytanowe kolumny/stalowe półosie, górne i dolne wiązania z włókna węglowego oraz popychacze, sprężyny spiralne i skręcany stabilizator poprzeczny, układ amortyzatorów Jaguar/Penske
Hamulce:sześciotłokowe szczęki ze stopu litu AP Racing, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie lub Brembo
Koła:OZ Racing, 12,7 x 13 cali przednie; 13,4 x 13 cali tylne
Opony:Michelin Pilot
Elektronika:zintegrowany elektroniczny system kontrolny dla silnika i podwozia Pi 'VCS', rejestrator DASM i DATA
Przekładnia:7-biegowa skrzynia biegów Jaguar w obudowie z magnezu, podłużnie zamontowana, wysoko-ciśnieniowy system hydrauliczny do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem, niezależny system olejowy wykorzystujący technologię firmy Castrol
Sprzęgło:trzytarczowe AP Racing
Statystyki bolidu Jaguar R3B ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2002816501009Cosworth CR-3 3.0 V10
Cosworth CR-4 3.0 V10
P. de la Rosa, E. Irvine
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2002
Silverstone17P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V102111
Silverstone16E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1019NSpoślizg
Magny-Cours16E. IrvineCosworth CR-4 3.0 V109NStylne skrzydło
Magny-Cours17P. de la RosaCosworth CR-4 3.0 V10159
Hockenheim17P. de la RosaCosworth CR-4 3.0 V1020NSukład przeniesienia napędu
Hockenheim16E. IrvineCosworth CR-4 3.0 V1016NShamulce
Hungaroring16E. IrvineCosworth CR-4 3.0 V1016NSsilnik
Hungaroring17P. de la RosaCosworth CR-4 3.0 V101513
Spa-Francorchamps17P. de la RosaCosworth CR-4 3.0 V1011NStylne zawieszenie
Spa-Francorchamps16E. IrvineCosworth CR-4 3.0 V1086
Monza17P. de la RosaCosworth CR-4 3.0 V108NSkolizja
Monza16E. IrvineCosworth CR-4 3.0 V1053
Indianapolis17P. de la RosaCosworth CR-4 3.0 V1017NSukład przeniesienia napędu
Indianapolis16E. IrvineCosworth CR-4 3.0 V101310
Suzuka17P. de la RosaCosworth CR-4 3.0 V1017NSukład przeniesienia napędu
Suzuka16E. IrvineCosworth CR-4 3.0 V10149
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca