|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego |
Przednie zawieszenie: | | kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do podwozia amortyzatory Penske i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe, stabilizator poprzeczny i odlewane kolumny |
Tylne zawieszenie: | | kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do skrzyni biegów amortyzatory Penske, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe, stabilizator poprzeczny i odlewane kolumny |
Sprzęgło: | | trzytarczowe Jordan/AP Racing |
Koła: | | BBS, wykonane zgodnie ze specyfikacją Jordan GP |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Pojemność baku: | | ponad 100 kg |
Przekładnia: | | podłużna skrzynia biegów Jordan Grand Prix, 7 biegów + wsteczny, elektryczno-hydrauliczna sekwencyjna zmiana biegów |
Waga: | | 600 kg z kierowcą |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | ponad 3000 mm |
Przedni ślad: | | 1500 mm |
Tylny ślad: | | 1418 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Długość: | | 4600 mm |
|
•Statystyki bolidu Jordan EJ13 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2003 | |
| Albert Park | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 17 | NS | wypadek | | Albert Park | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 13 | 12 | skrzynia biegów | | Sepang | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 20 | 10 | | | Sepang | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 14 | NS | zgaśnięcie silnika przed startem | | Interlagos | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 8 | 1 | wyścig przerwany po wypadkach Webbera i Alonso | | Interlagos | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 16 | NS | zawieszenie/kolizja z Panisem; wystartował z boksów | | Imola | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 19 | NS | przewód olejowy; wystartował z boksów | | Imola | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 17 | 15 | silnik | | Catalunya | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 17 | NS | silnik | | Catalunya | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 15 | 8 | | | Red Bull Ring | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 16 | 11 | | | Red Bull Ring | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 9 | NS | układ paliwowy | | Monte Carlo | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 12 | 10 | | | Monte Carlo | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 16 | 12 | | | Gilles Villeneuve | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 19 | NS | silnik; wystartował z boksów | | Gilles Villeneuve | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 14 | 11 | | | Nürburgring | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 13 | 12 | | | Magny-Cours | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 18 | 15 | | | Magny-Cours | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 17 | NS | silnik | | Silverstone | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 17 | 13 | | | Silverstone | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 15 | NS | tylne zawieszenie | | Hockenheim | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 12 | 13 | silnik | | Hockenheim | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 18 | NS | kolizja z Frentzenem | | Hungaroring | 12 | Z. Baumgartner | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 19 | NS | silnik | | Hungaroring | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | - | NW | wypadek podczas treningów/zastąpiony przez Baumgartnera | | Hungaroring | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 13 | NS | silnik | | Monza | 12 | Z. Baumgartner | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 18 | 11 | | | Monza | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 13 | 10 | wystartował z boksów | | Indianapolis | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 17 | 7 | | | Indianapolis | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 18 | NS | poślizg | | Suzuka | 12 | R. Firman | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 15 | 14 | | | Suzuka | 11 | G. Fisichella | Ford Cosworth RS1 3.0 V10 | | 16 | NS | brak paliwa |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|