|
|
|
|
|
|

|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | ramiona i popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Koni |
Koła: | | BBS z magnezu, przednie szerokie na 325 mm, tylne szerokie na 360 mm |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | dwie sześciotłokowe szczęki AP Racing z przodu i z tyłu, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem B.A.R |
Kierownica: | | konstrukcja z włókna węglowego B.A.R |
Siedzenie: | | z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż (50-milimetrowe paski na ramiona z systemem H.A.N.S) |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 100 kg |
Paliwo: | | Elf |
Oleje i smary: | | Nisseki |
Akumulator: | | kwasowo-ołowiowy 12V 5Ah |
Instr. w kokpicie: | | wyświetlacz na kierownicy B.A.R |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów B.A.R - Xtrac, siedem biegów, mechanizm zmiany hydrauliczny |
Sprzęgło: | | trzytarczowe AP Racing |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1460 mm |
Tylny ślad: | | 1420 mm |
Rozstaw osi: | | 3140 mm |
Długość: | | 4565 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
|
•Statystyki bolidu BAR 005 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|

•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
 |
Sezon 2003 |  |
 | Albert Park | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 8 | 10 | |  | Albert Park | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 6 | 9 | |  | Sepang | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 9 | 7 | |  | Sepang | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 12 | NS | zgaśnięcie silnika przed startem |  | Interlagos | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 11 | NS | poślizg/wypadek |  | Interlagos | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 13 | 6 | |  | Imola | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 9 | 8 | |  | Imola | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 7 | NS | zapalenie się oleju |  | Catalunya | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 11 | NS | elektryka |  | Catalunya | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 5 | 9 | |  | Red Bull Ring | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 7 | 4 | |  | Red Bull Ring | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 12 | 12 | |  | Monte Carlo | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 11 | NS | silnik |  | Monte Carlo | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 20 | NW | wypadek podczas treningów |  | Gilles Villeneuve | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 17 | NS | skrzynia biegów |  | Gilles Villeneuve | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 14 | NS | hamulce |  | Nürburgring | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 12 | 7 | |  | Nürburgring | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 17 | NS | skrzynia biegów |  | Magny-Cours | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 14 | NS | brak paliwa |  | Magny-Cours | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 12 | 9 | |  | Silverstone | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 20 | 8 | |  | Silverstone | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 9 | 10 | |  | Hockenheim | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 13 | 9 | |  | Hockenheim | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 17 | 8 | |  | Hungaroring | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 14 | 10 | |  | Hungaroring | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 16 | NS | hydraulika |  | Monza | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 10 | 6 | |  | Monza | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 7 | NS | skrzynia biegów |  | Indianapolis | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 11 | NS | silnik |  | Indianapolis | 16 | J. Villeneuve | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 12 | NS | silnik |  | Suzuka | 16 | T. Sato | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 13 | 6 | |  | Suzuka | 17 | J. Button | Honda RA003E 3.0 V10 |  | 9 | 4 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|