|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | popychacze i drążki skrętne z przodu i z tyłu |
Amortyzatory: | | Sachs/Toyota |
Koła: | | BBS z magnezu, 13 x 13 cali przednie, 12,5 x 13,7 cali tylne |
Opony: | | Michelin Pilot |
Hamulce: | | Brembo |
Układ kierowniczy: | | Toyota |
Elektronika: | | Magneti Marelli |
Akumulatory: | | Panasonic |
Przekładnia: | | 7-biegowa półautomatyczna skrzynia biegów z tytanu Toyota |
Waga: | | 600kg z kierowcą |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | 3090 mm |
Długość: | | 4547 mm |
Przedni ślad: | | 1425 mm |
Tylny ślad: | | 1411 mm |
|
•Statystyki bolidu Toyota TF104B ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2004 | |
| Hockenheim | 16 | C. da Matta | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 15 | NS | opona/poślizg | | Hockenheim | 17 | O. Panis | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 9 | 14 | wystartował z boksów | | Hungaroring | 17 | O. Panis | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 13 | 11 | | | Hungaroring | 16 | R. Zonta | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 15 | NS | elektronika | | Spa-Francorchamps | 17 | O. Panis | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 9 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 16 | R. Zonta | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 20 | 10 | silnik | | Monza | 17 | O. Panis | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 13 | NS | poślizg/kolizja z Pizzonią | | Monza | 16 | R. Zonta | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 11 | 11 | | | Shanghai | 38 | R. Briscoe | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Shanghai | 17 | O. Panis | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 8 | 14 | | | Shanghai | 16 | R. Zonta | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 38 | R. Briscoe | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Suzuka | 17 | O. Panis | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 10 | 14 | | | Suzuka | 16 | J. Trulli | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 6 | 11 | | | Interlagos | 16 | J. Trulli | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 9 | 12 | | | Interlagos | 38 | R. Briscoe | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Interlagos | 17 | R. Zonta | Toyota RVX-04 3.0 V10 | | 14 | 13 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|