|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | ramiona i popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Showa |
Koła: | | BBS z magnezu, przednie szerokie na 312mm, tylne szerokie na 340mm |
Opony: | | Michelin Pilot |
Hamulce: | | dwie sześciotłokowe szczęki Alcon z przodu i z tyłu, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem B.A.R |
Kierownica: | | konstrukcja z włókna węglowego B.A.R |
Siedzenie: | | z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona z systemem HANS) |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 150 litrów |
Akumulator: | | kwasowo-ołowiowy 3Ah |
Instr. w kokpicie: | | wyświetlacz na kierownicy B.A.R |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów wyprodukowana przez B.A.R, Honda i Xtrac; siedem biegów, mechanizm zmiany hydrauliczny |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1460 mm |
Tylny ślad: | | 1420 mm |
Rozstaw osi: | | 3140 mm |
Długość: | | 4465 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu BAR 007 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2005 | |
| Albert Park | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 20 | 14 | wycofał się | | Albert Park | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 8 | 11 | wycofał się | | Sepang | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 9 | NS | silnik | | Sepang | 4 | A. Davidson | Honda RA005E 3.0 V10 | | 15 | NS | silnik | | Sepang | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | - | NW | choroba kierowcy/zastąpiony przez Davidsona | | Sakhir | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 13 | NS | hamulce | | Sakhir | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 11 | NS | sprzęgło | | Imola | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 6 | ZD | użycie paliwa jako balastu/P5; za naruszenie regulaminu technicznego zespół został wykluczony z dwóch następnych wyścigów | | Imola | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 3 | ZD | użycie paliwa jako balastu/P3; za naruszenie regulaminu technicznego zespół został wykluczony z dwóch następnych wyścigów | | Nürburgring | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 13 | 10 | | | Nürburgring | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 16 | 12 | | | Gilles Villeneuve | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 6 | NS | hamulce | | Gilles Villeneuve | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 1 | NS | wypadek | | Indianapolis | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 3 | NW | opony | | Indianapolis | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 8 | NW | opony | | Magny-Cours | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 4 | 11 | | | Magny-Cours | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 7 | 4 | | | Silverstone | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 7 | 16 | | | Silverstone | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 2 | 5 | | | Hockenheim | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 8 | 12 | | | Hockenheim | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 2 | 3 | | | Hungaroring | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 10 | 8 | | | Hungaroring | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 8 | 5 | | | Istanbul | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 20 | 9 | | | Istanbul | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 13 | 5 | | | Monza | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 4 | 16 | | | Monza | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 3 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 8 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 10 | NS | kolizja z M. Schumacherem | | Interlagos | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 19 | 10 | | | Interlagos | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 4 | 7 | | | Suzuka | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 2 | 5 | | | Suzuka | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 5 | ZD | spowodowanie kolizji z Trullim | | Shanghai | 4 | T. Sato | Honda RA005E 3.0 V10 | | 17 | NS | skrzynia biegów; kara przejazdu przez boksy za falstart | | Shanghai | 3 | J. Button | Honda RA005E 3.0 V10 | | 4 | 8 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|