F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault R25 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 6 marca 2005
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Chin - 16 pa?dziernika 2005
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Australii - 6 marca 2005
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Chin - 16 pa?dziernika 2005
Pierwsze pole position:Grand Prix Australii - 6 marca 2005
Ostatnie pole position:Grand Prix Chin - 16 pa?dziernika 2005
Zaliczone Grand Prix:18
Zwycięstwa:8 (44.44%)
Zdobyte punkty:191
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej; mocowanie dolnych ramion: "v" keel
Tylne zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo do górnej części obudowy skrzyni biegów
Przekładnia:6-biegowa automatyczna skrzynia biegów z wstecznym
System paliwowy:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik na paliwo zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej
System chłodzenia:oddzielne wodne i olejowe chłodnice umieszczone po obu stronach bolidu, chłodzone przepływem powietrza
Elektronika:zintegrowana elektronika podwozia/silnika i oprogramowanie opracowane przez Renault F1 we współpracy z firmą Magneti Marelli
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing
Kokpit:wyjmowalne siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane przyciski do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Opony:Michelin Pilot
Waga:605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4800 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Renault R25 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20051836191818736Renault RS25 3.0 V10G. Fisichella, F. Alonso
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2005
Albert Park6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1011
Albert Park5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V10133 (naj. okr.)
Sepang6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V103NSkolizja z Webberem
Sepang5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1011
Sakhir6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1010NSsilnik
Sakhir5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1011
Imola6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1012NSwypadek
Imola5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1021
Catalunya5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1032
Catalunya6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1065 (naj. okr.)
Monte Carlo6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V10412
Monte Carlo5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1024
Nürburgring5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1061 (naj. okr.)
Nürburgring6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1096wystartował z boksów
Gilles Villeneuve6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V104NShydraulika
Gilles Villeneuve5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V103NSkontakt/zawieszenie
Indianapolis6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V104NWopony
Indianapolis5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V106NWopony
Magny-Cours6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1066
Magny-Cours5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1011
Silverstone6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1064
Silverstone5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1012
Hockenheim5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1031
Hockenheim6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1044
Hungaroring6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1099
Hungaroring5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V10611
Istanbul5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1032
Istanbul6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1024
Monza6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1083
Monza5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1022
Spa-Francorchamps5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1042
Spa-Francorchamps6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1013NSwypadek
Interlagos6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1035
Interlagos5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1013
Suzuka6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1032
Suzuka5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V10163
Shanghai6G. FisichellaRenault RS25 3.0 V1024kara przejazdu przez boksy za opóźnianie innych w boksach
Shanghai5F. AlonsoRenault RS25 3.0 V1011
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca