|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej |
Przednie zawieszenie: | | górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej; mocowanie dolnych ramion: "v" keel |
Tylne zawieszenie: | | górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo do górnej części obudowy skrzyni biegów |
Przekładnia: | | 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów z wstecznym |
System paliwowy: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik na paliwo zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej |
System chłodzenia: | | oddzielne wodne i olejowe chłodnice umieszczone po obu stronach bolidu, chłodzone przepływem powietrza |
Elektronika: | | zintegrowana elektronika podwozia/silnika i oprogramowanie opracowane przez Renault F1 we współpracy z firmą Magneti Marelli |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing |
Kokpit: | | wyjmowalne siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane przyciski do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem |
Opony: | | Michelin Pilot |
Waga: | | 605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1450 mm |
Tylny ślad: | | 1400 mm |
Rozstaw osi: | | 3100 mm |
Długość: | | 4800 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Renault R25 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2005 | |
| Albert Park | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Albert Park | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 13 | 3 | (naj. okr.) | | Sepang | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 3 | NS | kolizja z Webberem | | Sepang | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Sakhir | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 10 | NS | silnik | | Sakhir | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Imola | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 12 | NS | wypadek | | Imola | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 2 | 1 | | | Catalunya | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 3 | 2 | | | Catalunya | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 6 | 5 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 4 | 12 | | | Monte Carlo | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 2 | 4 | | | Nürburgring | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 6 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 9 | 6 | wystartował z boksów | | Gilles Villeneuve | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 4 | NS | hydraulika | | Gilles Villeneuve | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 3 | NS | kontakt/zawieszenie | | Indianapolis | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 4 | NW | opony | | Indianapolis | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 6 | NW | opony | | Magny-Cours | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 6 | 6 | | | Magny-Cours | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Silverstone | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 6 | 4 | | | Silverstone | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 1 | 2 | | | Hockenheim | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 3 | 1 | | | Hockenheim | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 4 | 4 | | | Hungaroring | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 9 | 9 | | | Hungaroring | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 6 | 11 | | | Istanbul | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 3 | 2 | | | Istanbul | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 2 | 4 | | | Monza | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 8 | 3 | | | Monza | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 2 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 4 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 13 | NS | wypadek | | Interlagos | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 3 | 5 | | | Interlagos | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 1 | 3 | | | Suzuka | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 3 | 2 | | | Suzuka | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 16 | 3 | | | Shanghai | 6 | G. Fisichella | Renault RS25 3.0 V10 | | 2 | 4 | kara przejazdu przez boksy za opóźnianie innych w boksach | | Shanghai | 5 | F. Alonso | Renault RS25 3.0 V10 | | 1 | 1 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|