|
|
|
|
|
|
|
Skrzynia biegów: | | WilliamsF1 półautomatyczna |
Sprzęgło: | | AP |
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, wykonane przez WilliamsF1 |
Zawieszenie: | | WilliamsF1 |
Układ kierowniczy: | | WilliamsF1 |
System chłodzenia: | | wodne i olejowe chłodnice |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie, szczęki AP |
Oleje i smary: | | Castrol |
Paliwo: | | Petrobras |
Koła: | | O.Z.: przednie 13 x 12 cali, tylne 13 x 13,7 cali |
Opony: | | Michelin Pilot |
Instr. w kokpicie: | | cyfrowy system wyświetlania danych WilliamsF1 |
Kierownica: | | WilliamsF1 |
Siedzenie: | | z kompozytu włókna węglowego i epoksydu, dostosowane do budowy ciała kierowcy, z obiciem firmy Alcantara |
System gaśnic: | | WilliamsF1/Safety Devices |
Przedni ślad: | | maksymalnie dopuszczalny |
Tylny ślad: | | maksymalnie dopuszczalny |
Waga: | | 605 kg wliczając kierowcę i kamerę na kwalifikacje, 600 kg na wyścig |
|
•Statystyki bolidu Williams FW27 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2005 | |
| Albert Park | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 7 | NS | kolizja z M. Schumacherem | | Albert Park | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 3 | 5 | | | Sepang | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 4 | NS | kolizja z Fisichellą | | Sepang | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 10 | 3 | | | Sakhir | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 4 | NS | silnik | | Sakhir | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 5 | 6 | | | Imola | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 4 | 7 | | | Imola | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 8 | 6 | | | Catalunya | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 17 | 10 | | | Catalunya | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 2 | 6 | | | Monte Carlo | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 3 | 3 | | | Monte Carlo | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 6 | 2 | | | Nürburgring | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 1 | 2 | | | Nürburgring | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 3 | NS | kolizja z Montoyą | | Gilles Villeneuve | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 13 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 14 | 5 | | | Indianapolis | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 15 | NW | opony | | Indianapolis | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 9 | NW | opony | | Magny-Cours | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 14 | 14 | | | Magny-Cours | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 12 | 12 | | | Silverstone | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 11 | 11 | | | Silverstone | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 14 | 12 | | | Hockenheim | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 7 | 11 | | | Hockenheim | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 6 | NS | | | Hungaroring | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 16 | 7 | | | Hungaroring | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 12 | 6 | | | Istanbul | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | 6 | NS | pęknięta opona | | Istanbul | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 7 | NS | pęknięta opona | | Monza | 8 | N. Heidfeld | BMW P84/5 3.0 V10 | | - | NW | wypadek podczas testów/zastąpiony przez Pizzonię | | Monza | 8 | A. Pizzonia | BMW P84/5 3.0 V10 | | 16 | 7 | | | Monza | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 14 | 14 | | | Spa-Francorchamps | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 9 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 8 | A. Pizzonia | BMW P84/5 3.0 V10 | | 15 | 15 | kolizja z Montoyą; ukarany grzywną za spowodowanie kolizji z Montoyą | | Interlagos | 8 | A. Pizzonia | BMW P84/5 3.0 V10 | | 13 | NS | kolizja z Coulthardem | | Interlagos | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 12 | NS | | | Suzuka | 8 | A. Pizzonia | BMW P84/5 3.0 V10 | | 12 | NS | poślizg | | Suzuka | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 7 | 4 | | | Shanghai | 8 | A. Pizzonia | BMW P84/5 3.0 V10 | | 13 | 13 | opona | | Shanghai | 7 | M. Webber | BMW P84/5 3.0 V10 | | 10 | 7 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|