|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa |
Zawieszenie: | | wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem ramion |
Amortyzatory: | | McLaren |
Elektronika: | | urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, cewki zapłonowe, regulator napięcia alternatora, a także zapewnia analizę danych i systemy telemetryczne |
Karoseria: | | dwuczęsiowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem |
Opony: | | Michelin Pilot |
Koła: | | Enkei |
Kleje: | | Henkel Technologies |
Radia: | | Kenwood |
Akumulatory: | | GS Yuasa Corporation |
Przekładnia: | | półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren, siedem biegów + wsteczny |
Sprzęgło: | | operowane manualnie |
Wały napędowe: | | McLaren |
Paliwo: | | bezołowiowe Mobil 1 |
Oleje i smary: | | produkty Mobil 1 |
Waga: | | 600 kg |
|
•Statystyki bolidu McLaren MP4-20 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2005 | |
| Albert Park | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Albert Park | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 9 | 6 | | | Albert Park | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 10 | 8 | | | Sepang | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 6 | 9 | (naj. okr.) | | Sepang | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Sepang | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 11 | 4 | | | Sakhir | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 9 | 3 | | | Sakhir | 35 | A. Wurz | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Sakhir | 10 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 8 | 5 | (naj. okr.) | | Imola | 10 | A. Wurz | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 7 | 3 | | | Imola | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 1 | NS | półoś napędowa | | Imola | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Catalunya | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Catalunya | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 7 | 7 | | | Catalunya | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Monte Carlo | 35 | A. Wurz | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Monte Carlo | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 16 | 5 | | | Monte Carlo | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Nürburgring | 35 | A. Wurz | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Nürburgring | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 5 | 7 | | | Nürburgring | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 2 | 11 | zawieszenie | | Gilles Villeneuve | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 7 | 1 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Gilles Villeneuve | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 5 | ZD | wyjechał z zamkniętych boksów | | Indianapolis | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 2 | NW | opony | | Indianapolis | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Indianapolis | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 11 | NW | opony | | Magny-Cours | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 8 | NS | hydraulika | | Magny-Cours | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 13 | 2 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Silverstone | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 3 | 1 | | | Silverstone | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 12 | 3 | (naj. okr.) | | Silverstone | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hockenheim | 35 | A. Wurz | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hockenheim | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 20 | 2 | | | Hockenheim | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 1 | NS | hydraulika (naj. okr.) | | Hungaroring | 35 | A. Wurz | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hungaroring | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 2 | NS | półoś napędowa | | Hungaroring | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Istanbul | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Istanbul | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Istanbul | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Monza | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 11 | 4 | (naj. okr.) | | Monza | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Monza | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 1 | 14 | kolizja z Pizzonią | | Spa-Francorchamps | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 2 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 36 | A. Wurz | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Interlagos | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 2 | 1 | | | Interlagos | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Interlagos | 35 | A. Wurz | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Suzuka | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Suzuka | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 18 | NS | wypadek | | Suzuka | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 17 | 1 | (naj. okr.) | | Shanghai | 35 | P. de la Rosa | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Shanghai | 10 | J. P. Montoya | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 5 | NS | silnik | | Shanghai | 9 | K. Raikkonen | Mercedes FO110R 3.0 V10 | | 3 | 2 | (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|