|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego |
Przednie zawieszenie: | | kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do podwozia amortyzatory Jordan Penske i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe, stabilizator poprzeczny i odlewane kolumny |
Tylne zawieszenie: | | kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do skrzyni biegów amortyzatory Jordan Penske, nierównej długości aerodynamiczne ramiona kompozytowe, stabilizator poprzeczny i odlewane kolumny |
Przekładnia: | | podłużna skrzynia biegów Jordan Grand Prix, 7 biegów + wsteczny, elektryczno-hydrauliczna sekwencyjna zmiana biegów |
Sprzęgło: | | trzytarczowe Jordan/AP Racing |
Koła: | | BBS, wykonane zgodnie ze specyfikacją Jordan GP |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Pojemność baku: | | ponad 95 kg |
Waga: | | 601 kg z kierowcą |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | ponad 3000 mm |
Przedni ślad: | | 1480 mm |
Tylny ślad: | | 1418 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Długość: | | 4685 mm |
|
•Statystyki bolidu Jordan EJ15B ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2005 | |
| Magny-Cours | 39 | R. Doornbos | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Silverstone | 39 | R. Doornbos | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Spa-Francorchamps | 18 | T. Monteiro | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | 19 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 19 | N. Karthikeyan | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | 20 | 11 | | | Interlagos | 39 | N. Kiesa | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Interlagos | 19 | N. Karthikeyan | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | 15 | 15 | | | Interlagos | 18 | T. Monteiro | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | 11 | NS | usterka mechaniczna; wystartował z boksów | | Suzuka | 39 | S. Yamamoto | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Suzuka | 19 | N. Karthikeyan | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | 11 | 15 | | | Suzuka | 18 | T. Monteiro | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | 20 | 13 | | | Shanghai | 39 | N. Kiesa | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Shanghai | 19 | N. Karthikeyan | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | 15 | NS | wypadek; wystartował z boksów | | Shanghai | 18 | T. Monteiro | Toyota RVX-05 3.0 V10 | | 19 | 11 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|