|
|
|
|
|
|
|
Konstrukcja skorupowa: | | z włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zbiornik paliwa: | | zbiornik bezpieczeństwa ATL |
Przednie zawieszenie: | | podwójny układ ramion z włókna węglowego, z drążkiem poprzecznym i popychaczem z włókna węglowego. Popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie: | | podwójny układ ramion z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym i popychaczem z włókna węglowego. Popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny |
Amortyzatory: | | Penske |
Koła: | | BBS z magnezu |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | szczęki i cylindry Brembo, użyty materiał: włókno węglowe (Hitco) |
Układ kierowniczy: | | Toyota ze wspomaganiem |
Kierownica: | | Toyota z włókna węglowego z deską rozdzielczą Toyota/Magneti Marelli |
Siedzenie: | | z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Pasy bezpiecz.: | | Takata |
HANS: | | konstrukcja własna Toyoty |
Elektronika: | | Toyota/Magneti Marelli |
Przekładnia: | | 7-biegowa skrzynia z wstecznym. Opracowana przez Toyotę obudowa z mechanizmem Toyota/Xtrac. Kontrolowana przez kierowcę sekwencyjna zmiana biegów z aktywacją elektro-hydrauliczną |
Paliwo: | | Esso |
Oleje i smary: | | Esso |
Waga: | | 600kg z kierowcą i kamerą |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | 3090 mm |
Długość: | | 4530 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Toyota TF106 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2006 | |
| Sakhir | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 14 | 16 | | | Sakhir | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 17 | 14 | | | Sepang | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 22 | 8 | | | Sepang | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 9 | 9 | | | Albert Park | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 9 | NS | kolizja z Coulthardem | | Albert Park | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 6 | 3 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości | | Imola | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 6 | 9 | | | Imola | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 9 | NS | układ kierowniczy | | Nürburgring | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 7 | 9 | | | Nürburgring | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 10 | NS | silnik | | Catalunya | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 7 | 10 | | | Catalunya | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 6 | NS | elektronika |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|