|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższające wymaganą przez FIA odporność na zderzenia |
Przednie zawieszenie: | | podwójny układ ramion z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym skręcane sprężyny |
Tylne zawieszenie: | | ramiona i popychacz aktywujący skręcane sprężyny oraz wahacze |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów WilliamsF1, siedem biegów + wsteczny, niezakłócona zmiana biegów, obudowa z aluminium z mechanizmem Xtrac, zmiana biegów elektro-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego |
Amortyzatory: | | WilliamsF1 |
Koła: | | O.Z. z magnezu |
Opony: | | Bridgestone Potenza, przednie o szer. 350 mm, tylne o szer. 375 mm |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki AP, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem WilliamsF1 |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL |
Elektronika: | | zintegrowana dla podwozia i silnika, opracowana przez WilliamsF1 & Cosworth |
Paliwo: | | Petrobras |
Oleje i smary: | | Castrol |
System chłodzenia: | | olejowe (Marston) i wodne chłodnice |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS |
Siedzenie: | | wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem firmy Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
System gaśnic: | | Safety Devices |
Waga: | | 605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | 3100 mm |
Długość: | | 4500 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Williams FW28 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2006 | |
| Sakhir | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 12 | 7 | (naj. okr.) | | Sakhir | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 7 | 6 | | | Sakhir | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Sepang | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 3 | NS | silnik | | Sepang | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 4 | NS | hydraulika | | Sepang | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Albert Park | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Albert Park | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 14 | NS | kolizja z Klienem | | Albert Park | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 7 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Imola | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 13 | 11 | | | Imola | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 10 | 6 | | | Nürburgring | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 19 | NS | hydraulika | | Nürburgring | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Nürburgring | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 22 | 7 | | | Catalunya | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 11 | 9 | | | Catalunya | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Catalunya | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 13 | 11 | | | Monte Carlo | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 8 | NS | wydech | | Monte Carlo | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 2 | NS | wydech | | Monte Carlo | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Silverstone | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 12 | 9 | | | Silverstone | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 17 | NS | kolizja z R. Schumacherem | | Silverstone | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Gilles Villeneuve | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Gilles Villeneuve | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 6 | NS | kolizja z Montoyą | | Gilles Villeneuve | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 16 | 12 | | | Indianapolis | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Indianapolis | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 22 | 9 | | | Indianapolis | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 12 | NS | kolizja na starcie | | Magny-Cours | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Magny-Cours | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 19 | 14 | | | Magny-Cours | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 10 | NS | opona | | Hockenheim | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 11 | NS | silnik | | Hockenheim | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hockenheim | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 14 | NS | wypadek | | Hungaroring | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 5 | NS | wypadł z toru | | Hungaroring | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hungaroring | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 18 | NS | elektryka | | Istanbul | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 14 | NS | ciśnienie wody | | Istanbul | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 9 | 10 | | | Istanbul | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Monza | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Monza | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 12 | NS | półoś napędowa | | Monza | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 19 | 10 | | | Shanghai | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Shanghai | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 15 | 11 | | | Shanghai | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 14 | 8 | | | Suzuka | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Suzuka | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 10 | 10 | | | Suzuka | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 14 | NS | wypadek | | Interlagos | 9 | M. Webber | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 11 | NS | kolizja z Rosbergiem | | Interlagos | 35 | A. Wurz | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Interlagos | 10 | N. Rosberg | Cosworth CA2006 2.4 V8 | | 13 | NS | wypadek |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|