|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | wahacze oraz popychacze aktywujące sprężyny skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Showa |
Koła: | | BBS z kutego magnezu, przednie szerokie na 312 mm, tylne szerokie na 340 mm |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | dwie sześciotłokowe szczęki Alcon z przodu i z tyłu, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Honda F1 |
Kierownica: | | konstrukcja z włókna węglowego Honda F1 |
Siedzenie: | | z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona z systemem HANS) |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 150 litrów |
Akumulator: | | kwasowo-ołowiowy 3Ah |
Instr. w kokpicie: | | wyświetlacz na kierownicy Honda F1 |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów, siedem biegów, obudowa z włókna węglowego, mechanizm Hondy, zmiana biegów hydrauliczna |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego |
| Wymiary |
Długość: | | 4700 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Honda RA107 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2007 | |
| Albert Park | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 16 | 11 | | | Albert Park | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 14 | 15 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości | | Sepang | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 15 | 12 | | | Sepang | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 22 | 11 | wystartował z boksów | | Sakhir | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 15 | 13 | | | Sakhir | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 16 | NS | kolizja z Coulthardem | | Catalunya | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 14 | 12 | | | Catalunya | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 12 | 10 | | | Monte Carlo | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 9 | 10 | | | Monte Carlo | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 10 | 11 | | | Gilles Villeneuve | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 13 | 12 | | | Gilles Villeneuve | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 15 | NS | skrzynia biegów/nie ruszył z miejsca | | Indianapolis | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 15 | NS | kolizja z Schumacherem i Buttonem | | Indianapolis | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 13 | 12 | | | Magny-Cours | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 13 | 11 | | | Magny-Cours | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 12 | 8 | | | Silverstone | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 18 | 10 | | | Silverstone | 34 | C. Klien | Honda RA807E 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Silverstone | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 14 | 9 | | | Nürburgring | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 14 | 11 | | | Nürburgring | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | NS | wypadł z toru | | Hungaroring | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 18 | 18 | | | Hungaroring | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | NS | przepustnica | | Istanbul | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 22 | 17 | | | Istanbul | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 21 | 13 | | | Monza | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 12 | 10 | | | Monza | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 10 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 12 | NS | hydraulika | | Spa-Francorchamps | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | 13 | | | Fuji | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | 10 | | | Fuji | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 6 | 11 | zawieszenie | | Shanghai | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 10 | 5 | | | Shanghai | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 16 | 15 | | | Interlagos | 8 | R. Barrichello | Honda RA807E 2.4 V8 | | 11 | NS | silnik; kara przejazdu przez boksy za falstart | | Interlagos | 7 | J. Button | Honda RA807E 2.4 V8 | | 16 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|