|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższające wymaganą przez FIA odporność na zderzenia |
Przednie zawieszenie: | | podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym sprężyny skrętne |
Tylne zawieszenie: | | wahacze i popychacz aktywujący sprężyny skrętne |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia z natychmiastową zmianą biegów WilliamsF1, siedem biegów + wsteczny, obudowa z aluminium z mechanizmem Xtrac, zmiana biegów elektro-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego |
Amortyzatory: | | WilliamsF1 |
Koła: | | RAYS z kutego magnezu |
Opony: | | Bridgestone Potenza, przednie o szer. 350 mm, tylne o szer. 375 mm |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki AP, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem WilliamsF1 |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik |
Elektronika: | | zintegrowana dla podwozia i silnika, opracowana przez WilliamsF1 & Toyota |
Paliwo: | | Petrobras |
Oleje i smary: | | Lubrax |
System chłodzenia: | | olejowe (WilliamsF1) i wodne chłodnice |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS |
Siedzenie: | | wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem firmy Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Waga: | | 605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | 3100 mm |
Długość: | | 4500 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Williams FW29 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2007 | |
| Albert Park | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 12 | 7 | | | Albert Park | 38 | K. Nakajima | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Albert Park | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 15 | NS | kolizja z Coulthardem | | Sepang | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 19 | 9 | | | Sepang | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 6 | NS | hydraulika | | Sepang | 38 | K. Nakajima | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Sakhir | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 11 | 11 | | | Sakhir | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 10 | 10 | | | Catalunya | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 18 | NS | kolizja z Schumacherem | | Catalunya | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 11 | 6 | | | Monte Carlo | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 11 | 7 | | | Monte Carlo | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 5 | 12 | | | Gilles Villeneuve | 38 | K. Nakajima | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Gilles Villeneuve | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 19 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 7 | 10 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za postój przy zamkniętych boksach | | Indianapolis | 38 | K. Nakajima | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Indianapolis | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 17 | 10 | | | Indianapolis | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 14 | 16 | wyciek oleju/silnik | | Magny-Cours | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 9 | 9 | | | Magny-Cours | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 18 | 14 | | | Silverstone | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 13 | 13 | | | Silverstone | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 17 | 12 | | | Nürburgring | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 11 | NS | wypadł z toru | | Nürburgring | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 12 | 4 | | | Hungaroring | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 12 | 14 | | | Hungaroring | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 4 | 7 | | | Istanbul | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 14 | 11 | | | Istanbul | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 8 | 7 | | | Monza | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 13 | 13 | | | Monza | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 8 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 15 | NS | ciśnienie paliwa | | Spa-Francorchamps | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 5 | 6 | | | Fuji | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 16 | NS | elektronika | | Fuji | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 18 | NS | kolizja z Massą | | Shanghai | 38 | K. Nakajima | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Shanghai | 17 | A. Wurz | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 19 | 12 | | | Shanghai | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 15 | 16 | | | Interlagos | 17 | K. Nakajima | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 19 | 10 | | | Interlagos | 16 | N. Rosberg | Toyota RVX-07 2.4 V8 | | 10 | 4 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|