|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | wahacze oraz popychacze aktywujące sprężyny skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Showa |
Koła: | | BBS z kutego magnezu |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | szczęki Alcon, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Honda F1 |
Kierownica: | | konstrukcja z włókna węglowego Honda |
Elektronika: | | standardowe ECU narzucone przez FIA |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów, siedem biegów, obudowa z włókna węglowego, mechanizm Hondy, zmiana biegów hydrauliczna |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego |
| Wymiary |
Długość: | | 4700 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Honda RA108 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2008 | |
| Albert Park | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 12 | NS | kolizja w pierwszym zakręcie | | Albert Park | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 10 | ZD | wyjechał z zamkniętych boksów/P6; kara 10-sekundowego postoju w boksach za tankowanie paliwa w momencie, gdy boksy są zamknięte | | Sepang | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 14 | 13 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości | | Sepang | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 11 | 10 | | | Sakhir | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 9 | NS | uszkodzenia z kolizji z Coulthardem | | Sakhir | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 12 | 11 | | | Catalunya | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 11 | NS | uszkodzenia z kolizji | | Catalunya | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 13 | 6 | | | Istanbul | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 12 | 14 | | | Istanbul | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 13 | 11 | | | Monte Carlo | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 14 | 6 | | | Monte Carlo | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 11 | 11 | | | Gilles Villeneuve | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 9 | 7 | | | Gilles Villeneuve | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | PL | 11 | wystartował z boksów | | Magny-Cours | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 16 | NS | uszkodzenia z kolizji | | Magny-Cours | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 20 | 14 | | | Silverstone | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 16 | 3 | | | Silverstone | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 17 | NS | wypadł z toru | | Hockenheim | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 14 | 17 | | | Hockenheim | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 18 | NS | uszkodzenia z kolizji z Coulthardem | | Hungaroring | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 17 | 16 | | | Hungaroring | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 12 | 12 | | | Valencia | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | PL | 16 | | | Valencia | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 16 | 13 | | | Spa-Francorchamps | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 17 | 15 | | | Monza | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 16 | 17 | | | Monza | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 19 | 15 | wystartował z boksów | | Marina Bay | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 12 | 9 | | | Marina Bay | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 18 | NS | elektryka | | Fuji | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 17 | 13 | | | Fuji | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 18 | 14 | | | Shanghai | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 18 | 16 | | | Shanghai | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 13 | 11 | | | Interlagos | 17 | R. Barrichello | Honda RA808E 2.4 V8 | | 15 | 15 | | | Interlagos | 16 | J. Button | Honda RA808E 2.4 V8 | | 17 | 13 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|