F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Super Aguri SA08APokaż profil konstruktora
 <<
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 16 marca 2008
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Hiszpanii - 27 kwietnia 2008
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:4
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu. Zawiera: przednią i boczne struktury uderzeniowe, strukturę chroniącą głowę kierowcy i zintegrowany zbiornik paliwa
Karoseria:wieloczęściowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos i skrzydła z kompozytów
Zawieszenie:wahacze, popychacze aktywujące drążki skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Showa
Koła:BBS
Opony:Bridgestone Potenza
Hamulce:szczęki Alcon, materiał Hitco
Układ kierowniczy:ze wspomaganiem pneumatycznym
Kierownica:wykonana na zamówienie, konstrukcja kompozytowa
Siedzenie:dostosowane do budowy ciała kierowcy z włókna węglowego
Pasy bezpieczeń.:Takata
Zbiornik paliwa:ATL wzmocniony kewlarem
Akumulator:kwasowo-ołowiowy 2,5 Ah
Instr. w kokpicie:wykonane na zamówienie
Przekładnia:półautomatyczna skrzynia biegów, obudowa z włókna węglowego, 7 biegów, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna
Sprzęgło:Sachs
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Rozstaw osi:3165 mm
Długość:4685 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Super Aguri SA08A ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200848000003Honda RA808E 2.4 V8A. Davidson, T. Sato
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2008
Albert Park19A. DavidsonHonda RA808E 2.4 V821NSkolizja z Nakajimą
Albert Park18T. SatoHonda RA808E 2.4 V819NSukład przeniesienia napędu
Sepang19A. DavidsonHonda RA808E 2.4 V82115
Sepang18T. SatoHonda RA808E 2.4 V81916
Sakhir18T. SatoHonda RA808E 2.4 V82217
Sakhir19A. DavidsonHonda RA808E 2.4 V82116
Catalunya19A. DavidsonHonda RA808E 2.4 V821NSuszkodzenie chłodnicy
Catalunya18T. SatoHonda RA808E 2.4 V82213
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca