|
|
|
|
|
|
•Statystyki producenta opon Dunlop ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Konstruktorzy |
|
1977 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Tyrrell |
1976 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | Kojima |
1970 | 13 | 59 | 53 | 2 | 6 | 4 | 0 | 37 | De Tomaso, BRM, March, Lotus, Tyrrell |
1969 | 11 | 69 | 108 | 6 | 13 | 2 | 6 | 37 | McLaren, BRM, Matra, Brabham, Lotus, BMW, Tecno |
1968 | 12 | 45 | 57 | 3 | 6 | 0 | 4 | 20 | Matra, BRM, Brabham, Lola |
1967 | 6 | 12 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | Lotus, BRM, Matra, Brabham, Cooper, Lola |
1966 | 9 | 42 | 55 | 2 | 7 | 1 | 2 | 25 | Ferrari, BRM, Cooper, Brabham, Shannon |
1965 | 10 | 150 | 198 | 9 | 23 | 10 | 9 | 52 | Lotus, Ferrari, Alfa Romeo, Brabham, Cooper, LDS, BRM |
1964 | 10 | 190 | 250 | 10 | 30 | 10 | 10 | 73 | Lotus, Cooper, BRP, BRM, Brabham, Ferrari, Porsche, Scirocco, Honda |
1963 | 10 | 200 | 246 | 10 | 30 | 10 | 10 | 85 | Cooper, BRM, Lotus, Ferrari, Lola, Brabham, Porsche, BRP, A.T.S., Scirocco, Gilby, De Tomaso, Stebro, LDS, Alfa Romeo |
1962 | 9 | 174 | 225 | 9 | 27 | 9 | 9 | 67 | Porsche, Lotus, Cooper, Lola, Ferrari, BRM, Emeryson, ENB, Gilby, Brabham, De Tomaso, LDS |
1961 | 8 | 185 | 200 | 8 | 24 | 8 | 9 | 73 | Lotus, Cooper, BRM, Emeryson, Ferrari, Porsche, De Tomaso, Gilby, Ferguson, JBW |
1960 | 9 | 170 | 212 | 9 | 27 | 9 | 11 | 72 | Cooper, Maserati, BRM, Ferrari, Lotus, Behra, JBW, Scarab, Aston Martin, Vanwall, Porsche |
1959 | 8 | 136 | 192 | 8 | 24 | 8 | 9 | 62 | Cooper, BRM, Maserati, Ferrari, Porsche, Lotus, Behra, Fry, Vanwall, JBW, Connaught, Tec Mec |
1958 | 10 | 111 | 123 | 7 | 15 | 5 | 3 | 55 | Maserati, Vanwall, Lotus, Cooper, BRM, Porsche, Connaught |
1957 | 6 | 31 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | BRM, Maserati, Cooper, Connaught, Porsche |
1956 | 6 | 16 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 11 | Maserati, BRM, Emeryson, Cooper |
1955 | 3 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | Maserati, HWM, Connaught, Cooper |
1954 | 6 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | Ferrari, Maserati, HWM, Connaught, Cooper |
1953 | 8 | 74 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 44 | Cooper, Connaught, HWM, Ferrari, EMW, Veritas, AFM, Greifzu, Eigenbau |
1952 | 7 | 64 | 22 | 0 | 1 | 0 | 0 | 29 | Cooper, Frazer Nash, HWM, Ferrari, Veritas, Aston, ERA, Alta, Connaught |
1951 | 7 | 57 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 | Talbot, HWM, Ferrari, BRM, Maserati, ERA, Alta |
1950 | 6 | 54 | 24 | 0 | 3 | 0 | 0 | 30 | ERA, Maserati, Alta, Talbot, Cooper, Ferrari |
|
Razem: | 176 | 1873 | 1984 | 83 (47.2%) | 237 (12.7%) | 76 (43.2%) | 83 (47.2%) | 851 (45.4%) | 47 konstruktorów |
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
•Wszystkie pole positions | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Konstruktor | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 30 | T. Brooks | Vanwall | 1 | NS | silnik | | Zandvoort | 3 | S. Lewis-Evans | Vanwall | 1 | NS | silnik | | Silverstone | 7 | S. Moss | Vanwall | 1 | NS | silnik | | Porto | 2 | S. Moss | Vanwall | 1 | 1 | | | Monza | 26 | S. Moss | Vanwall | 1 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 30 | S. Moss | Cooper | 1 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 7 | J. Bonnier | BRM | 1 | 1 | | | Reims | 24 | T. Brooks | Ferrari | 1 | 1 | | | Aintree | 12 | J. Brabham | Cooper | 1 | 1 | | | AVUS | 4 | T. Brooks | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monsanto Park | 4 | S. Moss | Cooper | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 14 | S. Moss | Cooper | 1 | 1 | | | Sebring | 7 | S. Moss | Cooper | 1 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 36 | S. Moss | Cooper | 1 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Monte Carlo | 28 | S. Moss | Lotus | 1 | 1 | | | Zandvoort | 7 | S. Moss | Lotus | 1 | 4 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 2 | J. Brabham | Cooper | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 16 | J. Brabham | Cooper | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 1 | J. Brabham | Cooper | 1 | 1 | | | Porto | 18 | J. Surtees | Lotus | 1 | NS | chłodnica (naj. okr.) | | Monza | 20 | P. Hill | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Riverside | 5 | S. Moss | Lotus | 1 | 1 | | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 20 | S. Moss | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 1 | P. Hill | Ferrari | 1 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 4 | P. Hill | Ferrari | 1 | 1 | | | Reims | 16 | P. Hill | Ferrari | 1 | 9 | (naj. okr.) | | Aintree | 2 | P. Hill | Ferrari | 1 | 2 | | | Nürburgring | 4 | P. Hill | Ferrari | 1 | 3 | (naj. okr.) | | Monza | 4 | W. von Trips | Ferrari | 1 | NS | kolizja z Clarkiem/tragiczny wypadek | | Watkins Glen | 1 | J. Brabham | Cooper | 1 | NS | przegrzanie (naj. okr.) | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 19 | J. Surtees | Lola | 1 | NS | zawieszenie/wypadek | | Monte Carlo | 18 | J. Clark | Lotus | 1 | NS | sprzęgło (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 1 | G. Hill | BRM | 1 | 2 | | | Rouen-les-Essarts | 12 | J. Clark | Lotus | 1 | NS | zawieszenie | | Aintree | 20 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 7 | D. Gurney | Porsche | 1 | 3 | | | Monza | 20 | J. Clark | Lotus | 1 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 8 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | East London | 1 | J. Clark | Lotus | 1 | NS | wyciek oleju (naj. okr.) | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 9 | J. Clark | Lotus | 1 | 8 | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 7 | G. Hill | BRM | 1 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 6 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 18 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 4 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | | | Nürburgring | 3 | J. Clark | Lotus | 1 | 2 | | | Monza | 4 | J. Surtees | Ferrari | 1 | NS | silnik | | Watkins Glen | 1 | G. Hill | BRM | 1 | 1 | | | Mexico City | 8 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | East London | 1 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 12 | J. Clark | Lotus | 1 | 4 | silnik | | Zandvoort | 16 | D. Gurney | Brabham | 1 | NS | układ kierowniczy | | Spa-Francorchamps | 15 | D. Gurney | Brabham | 1 | 6 | brak paliwa (naj. okr.) | | Rouen-les-Essarts | 2 | J. Clark | Lotus | 1 | NS | silnik | | Brands Hatch | 1 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 7 | J. Surtees | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zeltweg | 3 | G. Hill | BRM | 1 | NS | dystrybutor | | Monza | 2 | J. Surtees | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 1 | J. Clark | Lotus | 1 | NS | wtrysk; jechał na zmianę ze Spence (naj. okr.) | | Mexico City | 1 | J. Clark | Lotus | 1 | 5 | wyciek oleju/silnik (naj. okr.) | |
Sezon 1965 | |
| East London | 5 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 3 | G. Hill | BRM | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 7 | G. Hill | BRM | 1 | 5 | | | Clermont-Ferrand | 6 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 5 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | | | Zandvoort | 10 | G. Hill | BRM | 1 | 4 | | | Nürburgring | 1 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 24 | J. Clark | Lotus | 1 | 10 | pompa paliwowa (naj. okr.) | | Watkins Glen | 3 | G. Hill | BRM | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Mexico City | 5 | J. Clark | Lotus | 1 | NS | silnik | |
Sezon 1966 | |
| Spa-Francorchamps | 6 | J. Surtees | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1969 | |
| Monte Carlo | 7 | J. Stewart | Matra | 1 | NS | półoś napędowa (naj. okr.) | | Clermont-Ferrand | 2 | J. Stewart | Matra | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1970 | |
| Kyalami | 1 | J. Stewart | March | 1 | 3 | | | Monte Carlo | 21 | J. Stewart | March | 1 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 11 | J. Stewart | March | 1 | NS | silnik | | Mont-Tremblant | 3 | J. Stewart | Tyrrell | 1 | NS | oś |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|