|
|
|
|
|
|
•Statystyki producenta opon Englebert ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Konstruktorzy |
|
1958 | 10 | 34 | 93 | 2 | 14 | 4 | 6 | 13 | Ferrari |
1957 | 7 | 26 | 48 | 0 | 7 | 0 | 1 | 11 | Ferrari |
1956 | 7 | 47 | 102 | 5 | 10 | 6 | 4 | 24 | Ferrari, Gordini, Bugatti |
1955 | 6 | 41 | 43,8 | 0 | 5 | 1 | 0 | 20 | Gordini, Ferrari, Maserati |
1954 | 8 | 28 | 4,1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 21 | Gordini, Ferrari |
1953 | 8 | 36 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | Gordini, Connaught, Ferrari, Veritas |
1952 | 7 | 36 | 35 | 1 | 4 | 1 | 1 | 16 | Gordini, AFM, Veritas, Ferrari |
1951 | 5 | 15 | 7 | 0 | 2 | 0 | 0 | 9 | Talbot, Gordini, Ferrari |
1950 | 3 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | Gordini |
|
Razem: | 61 | 268 | 339,9 | 8 (13.1%) | 42 (15.7%) | 12 (19.7%) | 13 (21.3%) | 141 (52.6%) | 8 konstruktorów |
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
•Wszystkie najszybsze okrążenia | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Konstruktor | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1952 | |
| Nürburgring | 101 | A. Ascari | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1954 | |
| Silverstone | 17 | J. Behra | Gordini | 5 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | |
Sezon 1956 | |
| Buenos Aires | 30 | J. M. Fangio | Ferrari | 1 | NS | pompa paliwowa (naj. okr.) | | Monte Carlo | 20 | J. M. Fangio | Ferrari | 1 | 4 | jechał na zmianę z Castellottim (naj. okr.) | | Reims | 10 | J. M. Fangio | Ferrari | 1 | 4 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 1 | J. M. Fangio | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1957 | |
| Rouen-les-Essarts | 10 | L. Musso | Ferrari | 3 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 38 | M. Hawthorn | Ferrari | 6 | NS | pompa paliwowa (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 16 | M. Hawthorn | Ferrari | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Reims | 4 | M. Hawthorn | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 2 | M. Hawthorn | Ferrari | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Porto | 22 | M. Hawthorn | Ferrari | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 18 | P. Hill | Ferrari | 7 | 3 | (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|