|
|
|
|
|
|
•Statystyki producenta opon Firestone ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Konstruktorzy |
|
1975 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Parnelli |
1974 | 15 | 147 | 36 | 0 | 4 | 0 | 0 | 77 | Surtees, BRM, Brabham, Lola, Ensign, March, Lotus, Williams, Hesketh, Amon, Trojan, Token, Lyncar, Maki, Parnelli |
1973 | 15 | 129 | 23 | 0 | 1 | 1 | 2 | 70 | Williams, BRM, Surtees, Lotus, Tyrrell, Tecno, March, Ensign |
1972 | 12 | 155 | 140 | 7 | 16 | 7 | 5 | 78 | BRM, Surtees, Lotus, Ferrari, Brabham, March, Tecno, Connew |
1971 | 11 | 154 | 153 | 4 | 19 | 4 | 5 | 71 | Surtees, BRM, March, Ferrari, Lotus, Brabham |
1970 | 13 | 111 | 177 | 10 | 20 | 8 | 11 | 51 | Lotus, Ferrari, March, BRM, McLaren, Surtees |
1969 | 11 | 61 | 66 | 2 | 8 | 5 | 2 | 31 | Brabham, Lotus, Ferrari, Eagle |
1968 | 12 | 102 | 146 | 6 | 18 | 10 | 6 | 60 | Brabham, Cooper, Ferrari, Honda, Lotus, LDS |
1967 | 11 | 110 | 139 | 6 | 15 | 9 | 7 | 53 | Brabham, Honda, Lotus, Cooper, LDS, Ferrari, BRM |
1966 | 9 | 65 | 76 | 3 | 9 | 5 | 4 | 39 | Cooper, Brabham, Lotus, Ferrari, McLaren |
1960 | 1 | 33 | 24 | 1 | 3 | 1 | 1 | 17 | Watson, Trevis, Ewing, Kuzma, Meskowski, Kurtis Kraft, Phillips, Epperly, Lesovsky, Christensen |
1959 | 1 | 33 | 24 | 1 | 3 | 1 | 1 | 17 | Watson, Epperly, Lesovsky, Kuzma, Sutton, Elder, Kurtis Kraft, Phillips, Dunn, Moore, Christensen |
1958 | 1 | 33 | 24 | 1 | 3 | 1 | 1 | 20 | Kurtis Kraft, Kuzma, Watson, Epperly, Lesovsky, Dunn, Phillips |
1957 | 1 | 33 | 24 | 1 | 3 | 1 | 1 | 16 | Kurtis Kraft, Kuzma, Lesovsky, Epperly, Watson, Phillips, Dunn |
1956 | 1 | 33 | 24 | 1 | 3 | 1 | 1 | 14 | Kurtis Kraft, Watson, Kuzma, Lesovsky, Stevens, Phillips |
1955 | 1 | 33 | 24 | 1 | 3 | 1 | 1 | 19 | Kurtis Kraft, Phillips, Kuzma, Pawl, Schroeder, Trevis, Pankratz, Epperly, Stevens |
1954 | 1 | 33 | 25,5 | 1 | 3 | 1 | 1 | 14 | Kuzma, Pawl, Schroeder, Stevens, Kurtis Kraft, Pankratz, Bromme, Nichels, Phillips |
1953 | 1 | 33 | 27,5 | 1 | 3 | 1 | 1 | 16 | Kurtis Kraft, Stevens, Schroeder, Kuzma, Watson, Bromme, Turner, Del Roy, Lesovsky |
1952 | 1 | 33 | 24 | 1 | 3 | 1 | 1 | 12 | Kurtis Kraft, Stevens, Lesovsky, Kuzma, Trevis, Sherman, Ferrari, Bromme, Watson, Deidt |
1951 | 1 | 33 | 24 | 1 | 3 | 1 | 1 | 25 | Lesovsky, Pawl, Kurtis Kraft, Hall, Maserati, Sherman, Marchese, Bromme, Deidt, Watson, Moore, Trevis, Schroeder, Kuzma |
1950 | 1 | 33 | 25 | 1 | 3 | 1 | 1 | 10 | Adams, Olson, Kurtis Kraft, Langley, Maserati, Snowberger, Deidt, Lesovsky, Moore, Rae, Wetteroth, Ewing, Stevens, Nichels, Watson, Marchese |
|
Razem: | 121 | 1398 | 1226 | 49 (40.5%) | 143 (10.2%) | 60 (49.6%) | 53 (43.8%) | 711 (50.9%) | 57 konstruktorów |
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
•Wszystkie najszybsze okrążenia | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Konstruktor | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1950 | |
| Indianapolis | 1 | J. Parsons | Kurtis Kraft | 5 | 1 | wyścig przerwany z powodu deszczu (naj. okr.) | |
Sezon 1951 | |
| Indianapolis | 99 | L. Wallard | Kurtis Kraft | 2 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1952 | |
| Indianapolis | 26 | B. Vukovich | Kurtis Kraft | 8 | 17 | układ kierowniczy (naj. okr.) | |
Sezon 1953 | |
| Indianapolis | 14 | B. Vukovich | Kurtis Kraft | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1954 | |
| Indianapolis | 2 | J. McGrath | Kurtis Kraft | 1 | 3 | (naj. okr.) | |
Sezon 1955 | |
| Indianapolis | 4 | B. Vukovich | Kurtis Kraft | 5 | NS | tragiczny wypadek (naj. okr.) | |
Sezon 1956 | |
| Indianapolis | 29 | P. Russo | Kurtis Kraft | 8 | NS | opona/wypadek (naj. okr.) | |
Sezon 1957 | |
| Indianapolis | 26 | J. Rathmann | Epperly | 32 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1958 | |
| Indianapolis | 33 | T. Bettenhausen | Epperly | 9 | 4 | (naj. okr.) | |
Sezon 1959 | |
| Indianapolis | 3 | J. Thomson | Lesovsky | 1 | 3 | (naj. okr.) | |
Sezon 1960 | |
| Indianapolis | 4 | J. Rathmann | Watson | 2 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 16 | L. Bandini | Ferrari | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Reims | 20 | L. Bandini | Ferrari | 1 | NS | niesklasyfikowany (naj. okr.) | | Monza | 6 | L. Scarfiotti | Ferrari | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 7 | J. Surtees | Cooper | 4 | 3 | (naj. okr.) | |
Sezon 1967 | |
| Monte Carlo | 12 | J. Clark | Lotus | 5 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Zandvoort | 5 | J. Clark | Lotus | 8 | 1 | (naj. okr.) | | Le Mans | 7 | G. Hill | Lotus | 1 | NS | dyferencjał (naj. okr.) | | Mosport Park | 3 | J. Clark | Lotus | 1 | NS | zapłon (naj. okr.) | | Monza | 20 | J. Clark | Lotus | 1 | 3 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 6 | G. Hill | Lotus | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Mexico City | 5 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 4 | J. Clark | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 20 | J. Surtees | Honda | 4 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Brands Hatch | 22 | J. Siffert | Lotus | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 19 | J. Oliver | Lotus | 11 | NS | układ przeniesienia napędu (naj. okr.) | | Mont-Tremblant | 12 | J. Siffert | Lotus | 3 | NS | wyciek oleju (naj. okr.) | | Mexico City | 16 | J. Siffert | Lotus | 1 | 6 | (naj. okr.) | |
Sezon 1969 | |
| Montjuich Park | 2 | J. Rindt | Lotus | 1 | NS | tylne skrzydło/wypadek (naj. okr.) | | Watkins Glen | 2 | J. Rindt | Lotus | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1970 | |
| Kyalami | 7 | J. Surtees | McLaren | 7 | NS | silnik (naj. okr.) | | Monte Carlo | 3 | J. Rindt | Lotus | 8 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 10 | C. Amon | March | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 25 | J. Ickx | Ferrari | 3 | 3 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 10 | J. Ickx | Ferrari | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 27 | C. Regazzoni | Ferrari | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 12 | J. Ickx | Ferrari | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 4 | C. Regazzoni | Ferrari | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Mont-Tremblant | 19 | C. Regazzoni | Ferrari | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 3 | J. Ickx | Ferrari | 1 | 4 | (naj. okr.) | | Mexico City | 3 | J. Ickx | Ferrari | 3 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1971 | |
| Kyalami | 6 | M. Andretti | Ferrari | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Montjuich Park | 4 | J. Ickx | Ferrari | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 2 | J. Ickx | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 14 | J. Siffert | BRM | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 4 | J. Ickx | Ferrari | 7 | NS | alternator (naj. okr.) | |
Sezon 1972 | |
| Kyalami | 17 | M. Hailwood | Surtees | 4 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Járama | 4 | J. Ickx | Ferrari | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 17 | J. P. Beltoise | BRM | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 4 | J. Ickx | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 4 | J. Ickx | Ferrari | 1 | NS | elektryka (naj. okr.) | |
Sezon 1973 | |
| Nürburgring | 24 | C. Pace | Surtees | 11 | 4 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 24 | C. Pace | Surtees | 8 | 3 | (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|