F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż silniki na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault Energy F1-2014 1.6T V6Pokaż profil dostawcy
 <<  |  >>
<< poprzedni silnik  |  następny silnik >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 16 marca 2014
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 23 listopada 2014
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Kanady - 8 czerwca 2014
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Belgii - 24 sierpnia 2014
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:3 (15.79%)
Zdobyte punkty:445
Silnik spalinowy
Pojemność:1600 cm3
Liczba cylindrów:6
Maks. obroty:15.000 (maksimum dopuszczane przez FIA)
Rozstaw cylindrów:90 stopni
Zawory:4 na cylinder, napędzane pneumatycznie
Doładowanie:Pojedyncza turbosprężarka z nielimitowanym ciśnieniem doładowania (typowe maksimum 3,5 bara w związku z limitem przepływu paliwa)
Wtrysk:bezpośredni
ECU: MES SECU
Limit przepływu paliwa:100kg/h (-40% w porównaniu do V8)
Dozwolona ilość paliwa na wyścig:100kg (-35% w porównaniu do V8)
Średnica tulei cylindrowej: 80mm
Liczba zaworów: 24 (4 na cylinder)
Wydech: pojedynczy wydech, od turbiny w osi bolidu
Minimalna waga:145 kg
System odzyskiwania energii (ERS)
Obroty MGU-K:maksymalnie 50 000 obr./min.
Moc MGU-K:maksymalnie 120kW
Energia odzyskana przez MGU-K:maksymalnie 2MJ/okrążenie
Energia uwolniona przez MGU-K:maksymalnie 4MJ/okrążenie
Obroty MGU-H:100 000 obr/min
Energia odzyskana przez MGU-H: nielimitowana (ponad 2MJ/okrążenie)
Moc: około 600KM (silnik spalinowy) + 160KM (ERS)
Statystyki silnika Renault Energy F1-2014 1.6T V6 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.BolidKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2014191464453120339Red Bull RB10
Caterham CT05
Lotus E22
Toro Rosso STR9
S. Vettel, M. Ericsson, P. Maldonado, K. Kobayashi, R. Grosjean, D. Kwiat, D. Ricciardo, J-E. Vergne, R. Frijns, A. Rossi, A. Lotterer, C. Pic, R. Merhi, M. Verstappen, E. Ocon, W. Stevens
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Wszystkie pole positions  |  Wszystkie zwycięstwa  |  Wszystkie najszybsze okrążenia
Wszystkie najszybsze okrążenia
 GPTorNrKierowcaBolidOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2014
Catalunya1S. VettelRed Bull RB10154 (naj. okr.)
Austin1S. VettelRed Bull RB10PL7 (naj. okr.)
Yas Marina3D. RicciardoRed Bull RB10PL4 (naj. okr.)
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni silnik  |  następny silnik >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca