F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż silniki na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Climax 2.5 L4Pokaż profil dostawcy
 <<  |  >>
<< poprzedni silnik  |  następny silnik >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 10 maja 1959
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Francji - 3 lipca 1966
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Monako - 10 maja 1959
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Stanów Zjednoczonych - 20 listopada 1960
Pierwsze pole position:Grand Prix Monako - 10 maja 1959
Ostatnie pole position:Grand Prix Stanów Zjednoczonych - 20 listopada 1960
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:13 (68.42%)
Zdobyte punkty:254,5
Statystyki silnika Climax 2.5 L4 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.BolidKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196633000003Brabham BT11
Brabham BT22
D. Hulme, J. Bonnier
 19608761548218826Cooper T51
Lotus 16
Lotus 18
Cooper T53
J. Brabham, S. Moss, B. McLaren, A. Stacey, R. Larreta, I. Ireland, M. Trintignant, J. Surtees, C. Bristow, R. Salvadori, B. Halford, T. Brooks, H. Taylor, J. Clark, L. Bianchi, M. Taylor, O. Gendebien, R. Flockhart, D. Piper, L. Reventlow, J. Fairman, C. Daigh, J. Hall, P. Hill
 1959852100,55135524Lotus 16
Cooper T51
Cooper T45
P. Lovely, M. Gregory, G. Hill, J. Brabham, M. Trintignant, S. Moss, I. Ireland, B. McLaren, A. Stacey, K. Greene, J. Fairman, G. Scarlatti, G. Constantine
 Razem:19131254,513
(68.4%) 
34
(26.0%) 
13
(68.4%) 
13
(68.4%) 
53
(40.5%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Wszystkie pole positions  |  Wszystkie zwycięstwa  |  Wszystkie najszybsze okrążenia
Wszystkie najszybsze okrążenia
 GPTorNrKierowcaBolidOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1959
Monte Carlo24J. BrabhamCooper T5131 (naj. okr.)
Zandvoort11S. MossCooper T513NSskrzynia biegów (naj. okr.)
Aintree16B. McLarenCooper T5183 (naj. okr.)
Monsanto Park4S. MossCooper T5111 (naj. okr.)
Sebring6M. TrintignantCooper T5152 (naj. okr.)
Sezon 1960
Buenos Aires36S. MossCooper T511NSzawieszenie (naj. okr.)
Monte Carlo10B. McLarenCooper T53112 (naj. okr.)
Zandvoort7S. MossLotus 1814 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps2J. BrabhamCooper T5311 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps14I. IrelandLotus 187NSwypadek (naj. okr.)
Reims16J. BrabhamCooper T5311 (naj. okr.)
Porto18J. SurteesLotus 181NSchłodnica (naj. okr.)
Riverside2J. BrabhamCooper T5324 (naj. okr.)
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni silnik  |  następny silnik >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca