|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki silnika Climax 2.5 L4 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Bolid | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1966 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Brabham BT11 Brabham BT22 | D. Hulme, J. Bonnier |
1960 | 8 | 76 | 154 | 8 | 21 | 8 | 8 | 26 | Cooper T51 Lotus 16 Lotus 18 Cooper T53 | J. Brabham, S. Moss, B. McLaren, A. Stacey, R. Larreta, I. Ireland, M. Trintignant, J. Surtees, C. Bristow, R. Salvadori, B. Halford, T. Brooks, H. Taylor, J. Clark, L. Bianchi, M. Taylor, O. Gendebien, R. Flockhart, D. Piper, L. Reventlow, J. Fairman, C. Daigh, J. Hall, P. Hill |
1959 | 8 | 52 | 100,5 | 5 | 13 | 5 | 5 | 24 | Lotus 16 Cooper T51 Cooper T45 | P. Lovely, M. Gregory, G. Hill, J. Brabham, M. Trintignant, S. Moss, I. Ireland, B. McLaren, A. Stacey, K. Greene, J. Fairman, G. Scarlatti, G. Constantine |
|
Razem: | 19 | 131 | 254,5 | 13 (68.4%) | 34 (26.0%) | 13 (68.4%) | 13 (68.4%) | 53 (40.5%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Wszystkie najszybsze okrążenia | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 24 | J. Brabham | Cooper T51 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 11 | S. Moss | Cooper T51 | | 3 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Aintree | 16 | B. McLaren | Cooper T51 | | 8 | 3 | (naj. okr.) | | Monsanto Park | 4 | S. Moss | Cooper T51 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Sebring | 6 | M. Trintignant | Cooper T51 | | 5 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 36 | S. Moss | Cooper T51 | | 1 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Monte Carlo | 10 | B. McLaren | Cooper T53 | | 11 | 2 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 7 | S. Moss | Lotus 18 | | 1 | 4 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 2 | J. Brabham | Cooper T53 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 14 | I. Ireland | Lotus 18 | | 7 | NS | wypadek (naj. okr.) | | Reims | 16 | J. Brabham | Cooper T53 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Porto | 18 | J. Surtees | Lotus 18 | | 1 | NS | chłodnica (naj. okr.) | | Riverside | 2 | J. Brabham | Cooper T53 | | 2 | 4 | (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|