|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki silnika BRM 1.5 V8 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Bolid | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1967 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Lotus 25 | P. Courage |
1965 | 10 | 64 | 88 | 3 | 11 | 4 | 3 | 21 | Brabham BT11 BRM P261 Lotus 25 BRM P57 Brabham BT3 Lotus 33 | F. Gardner, G. Hill, T. Maggs, J. Siffert, J. Stewart, M. Hailwood, R. Attwood, W. Mairesse, I. Ireland, L. Bianchi, M. Gregory, C. Amon, I. Raby, R. Bussinello, G. Bassi, B. Bondurant |
1964 | 10 | 85 | 85 | 2 | 8 | 1 | 1 | 33 | Lotus 24 Lotus 25 BRM P261 BRP Mk1 BRM P57 Brabham BT11 BRP Mk2 Brabham BT3 BRM P67 | I. Ireland, B. Collomb, M. Hailwood, G. Hill, P. Revson, C. Amon, R. Ginther, T. Taylor, M. Trintignant, J. Siffert, G. Baghetti, T. Maggs, J. Bonnier, I. Raby, R. Attwood, J. Rindt, G. Russo, H. Sharp |
1963 | 10 | 65 | 75 | 2 | 10 | 2 | 0 | 30 | Lotus 24 BRM P57 Scirocco 01 BRP Mk1 BRM P61 Scirocco 02 Gilby 62 | I. Ireland, J. Hall, G. Hill, J. Siffert, R. Ginther, T. Settember, M. Gregory, L. Bandini, P. Hill, I. Burgess, I. Raby, M. Trintignant, H. Sharp, R. Ward, M. Solana, C. Amon, P. Driver |
1962 | 9 | 27 | 63 | 4 | 8 | 1 | 3 | 10 | BRM P48/57 BRM P57 Lotus 24 Gilby 62 | R. Ginther, G. Hill, M. Gregory, J. Lewis, D. Gurney, J. Siffert, W. Seidel, H. Schiller, K. Greene, G. Seiffert, T. Shelly, B. Johnstone |
|
Razem: | 40 | 242 | 311 | 11 (27.5%) | 37 (15.3%) | 8 (20.0%) | 7 (17.5%) | 95 (39.3%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Wszystkie zwycięstwa | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 17 | G. Hill | BRM P57 | | 2 | 1 | | | Nürburgring | 11 | G. Hill | BRM P57 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 14 | G. Hill | BRM P57 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | East London | 3 | G. Hill | BRM P57 | | 2 | 1 | | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 6 | G. Hill | BRM P57 | | 2 | 1 | | | Watkins Glen | 1 | G. Hill | BRM P57 | | 1 | 1 | | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 8 | G. Hill | BRM P261 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 3 | G. Hill | BRM P261 | | 4 | 1 | | |
Sezon 1965 | |
| Monte Carlo | 3 | G. Hill | BRM P261 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 32 | J. Stewart | BRM P261 | | 3 | 1 | | | Watkins Glen | 3 | G. Hill | BRM P261 | | 1 | 1 | (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|