F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pirelli zakończyło ostatnie testy w tym roku

W trakcie pięciu dni w Bahrajnie włoski producent przejechał blisko 3000 kilometrów.
Marek Roczniak, 27 grudnia 2010, wyświetlenia: 3644<< | lista | T- | T+ | >>
W ubiegłym tygodniu firma Pirelli zakończyła ostatnie testy w tym roku, przeprowadzając pięciodniową sesję na torze Sakhir w Bahrajnie. W trakcie tych testów włoski producent przejechał blisko 3000 kilometrów. Bolidem Toyoty z 2009 roku jeździli zarówno Pedro de la Rosa, jak i Romain Grosjean, pracując nad udoskonaleniem mieszanki i konstrukcji nowego ogumienia F1.

Przebieg testów w Bahrajnie zakłóciła burza piaskowa. „Myślę, że to tylko pokazuje, iż gdziekolwiek nie byłbyś na świecie, niepewna pogoda może nadejść w bardzo różnych formach” – powiedział Paul Hembery, szef sportowy Pirelli. „Jednakże Formuła 1 polega na spodziewaniu się nieoczekiwanego i byliśmy w stanie szybko zareagować w tych wymagających okolicznościach, przedłużając test”.

„Dysponując dodatkowym czasem, byliśmy prawdopodobnie w stanie wykonać nieco więcej pracy, niż pierwotnie planowaliśmy, zatem ostatecznie wszystko dobrze się ułożyło. Korzystaliśmy z całej rodziny opon na suchy tor i dojście do stanu, w którym się teraz znajdujemy, po zaledwie pięciu miesiącach od pierwszej jazdy opon F1 na torze Mugello w sierpniu, jest świadectwem niezwykłego poświęcenia i możliwości zaprezentowanych przez każdego członka naszej ekipy”.

„Korzystaliśmy z dwóch różnych kierowców w celu porównania dwóch zestawów opinii i fakt, że obaj mówili te same pozytywne rzeczy na koniec testu świadczy tylko o dokonanym przez nas postępie. Nadal jest trochę pracy do wykonania, ale możemy wejść w rok 2011 z dużą pewnością siebie” – dodał Hembery. Pirelli wznowi testy w Bahrajnie w dniach 9-10 stycznia, by kilka dni później przenieść się do Abu Zabi na czterodniowe jazdy (15-18 stycznia).

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbwrobel, 27.12.2010 11:35[!]
Mają deszczówki, a nie mają opon na burzę piaskową? Nieładnie. Powinni opracować jakąś kostkę na taką pogodę ;)
vivon, 27.12.2010 12:29[!]
bo problem nie jest w oponach...
Maraz, 27.12.2010 12:42[!]
vivon, ty to mówisz na serio czy przeoczyłeś przymrużone oko na końcu pierwszego komentarza? :)
maciejas512, 27.12.2010 14:44[!]
Moim zdaniem gąsienice by zdały idealnie egzamin na piasku...
SoBcZaK, 27.12.2010 16:15[!]
Ja myślę, że robienie opon żwirowych mija się z celem bo burze piaskowe były do tej pory tylko na testach.
michal132, 27.12.2010 17:00[!]
na burze piaskową to przed oponą powinna być zamontowana szczotka która zamiatała by piach
Loxley, 27.12.2010 18:29[!]
przednie skrzydło z funkcją odpiaszczania ;p
bartek199874, 27.12.2010 20:11[!]
a są jakieś czasy okrążeń podane?
Byczek, 27.12.2010 20:57[!]
@loxley
jeszcze by się Formuła 1 stała poligonem doświadczalnym dla odkurzaczy i szczotek, przynajmniej na tym polu inżynierowie nie mieliby związanych rąk ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca