Pojawienie się na testach PRZED sezonowych z nowym bolidem to już krok w dobrym kierunku. Rok temu przecież pierwszy test "dziwnie" zbiegł się z pierwszym GP ;-)
Idą trochę oldschoolową drogą z budowaniem B specyfikacji.
Ja mam nadzieje że to będzie cos zupełnie nowego a nie ... F110 pomalowany w inne barwy :/
Odnośnie tych barw.Są ciekawe.
Niestety według mnie ten zespół nadal pozostanie najsłabszym.
Chciałbym żeby zdobywali punkty i życzę im aby się ciągle rozwijali,a Ich bolidy nie były dublowane.
adnowseb
Jednak jak zauważył @adakar oni JUŻ odnieśli sukces. Będą na testach, chcą wprowadzać ulepszenia do samochodu. Ile z nas się tego spodziewało? Ja na pewno nie. Byłem pewien, że nie będą się mieścić w 107 procentach i po kilku wyścigach zbankrutują, a nic na to nie wskazuje. Oni moga mieć auto na poziomie MVR02, problematycznym punktem będą niestety zapewne kierowcy. Karthikeyan był niszczony przez przeciętnego (choć mimo wszystko mocno niedocenianego - ale to już tak btw) Monteiro. Teraz będzie pewnie niszczony przez Liuzziego, ktory w Force pokazał ze też nie jest dobrym kierowcą. Jeszcze gorzej jeśli zatrudnia Mondiniego, Valsechciego albo Yamamoto. Jedyną sensowną opcją byłby Klien (bo "bogaty" i nie najgorszy Nakajima raczej nie ma szans ze względu na kiedysiejsze niesnaski na linii HRT - Toyota), który mógłby przy szczęściu powalczyc z niedoświadczonym Ambroziakiem.
Oczywiście czarny scenariusz może się sprawdzić, ale jest duża szansa, że wcale tak nie będzie ;)
@Adakar
Jak jednak widać, w tym roku też planowali powtórkę z ubiegłego - niestety, na drodze stanęła im bahrańska opozycja i muszą jednak pojawić się na testach... Chociaż - dlaczego "muszą"? Przetestowali już przecież ucieczkę z testów...
Ja nadal widzę HRT w końcu stawki i źle to wciąż czuję,
te 107% dla nich rezerwuję.
Jeszcze jedno "dziecko" kółka nie jechało,
a już plan "B" wersji, z "A" się nie udało?
Malowanie jedno z najładniejszych w stawce dla mnie.
|