Zestaw bezpieczeństwa i tak pewnie był lekki, zatem te 20% w przeliczeniu na masę może dać nie więcej niż kilogram mniej. W każdym razie - dobra robota panowie ;)
Nie więcej niż kilogram ?
Przy projektowaniu tego typu pojazdu spędza się dziesiątki godzin w MESie żeby każdą część móc zminimalizować do granic wytrzymałości. Nawet jeśli są to 3 gramy to jest to wielki sukces. Pomyśl sobie o ile bolid byłby lżejszy gdyby każdą jego część odchudzić o kilka gram.
Więc nawet jeśli to jest "tylko" kilogram, jest to wielki sukces.
Red Bul tez zmienil firme od kombinezonow i tez wydaje sie takie odchudzone
Spory postęp :D
OMP to branżowi giganci, wyposażają wiele ekip w sprzęt wyścigowy- to dobrze widzieć, że Renault jest ich partnerem priorytetowym.
"Standardowy" kombinezon trójwarstwowy waży 1,9 kg. Nie wiem niestety ile ważą buty, rękawice i pasy. Tak czy inaczej "urwanie" 20% wagi z tego zestawu może rzeczywiście dawać masę, która ma już pewne znaczenie (choćby dla rozmieszczenia balastu).
Renault (LRGP) - zgodnie z zapowiedziami - po chwilowym zamieszaniu, związanym z "przekształceniami własnościowymi", w szybkim tempie buduje pozycję zespołu z mocnym zapleczem i solidnymi perspektywami (stać ich na technologiczne innowacje, zyskują mocnych partnerów i, dzięki Protonowi, głośne nazwiska w sferze promocyjno-marketingowej). Tym bardziej żal, że to włoskie nieszczęście spotkało Roberta w takim momencie jego własnej kariery i progresu jego zespołu. Tym większą powinien mieć motywację do (w miarę możliwości) szybkiego powrotu - jest do czego.
dmaot malach -> tam jest mowa o kombinezonach pit crew, a nie kombinezonach kierowców, a te (o ile mi wiadomo) nadal są trójwarstwowe.
To nic innego jak kolejna reklama producenta ;)
Jeżeli dobrze sczytałem, Robert z wagi stracił,
więc z balastem łatwiej będzie, spokojnie chłopaki,
a co mnie jeszcze rusza, trudno się oswoić,
Renault w głowie - a "bolidy brytyjskiego zespołu".
|