F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier wzywa Heidfelda do lepszej jazdy

Szef Lotus Renault zaplanował rozmowę w cztery oczy ze swoim kierowcą.
Grzegorz Filiks, 31 maja 2011, wyświetlenia: 6086<< | lista | T- | T+ | >>
Szef Lotus Renault GP – Eric Boullier stwierdził, że Nick Heidfeld musi poprawić swoją formę po kilku ostatnich rozczarowujących występach w weekendy grand prix.

Niemiec jeżdżący dla stajni z Enstone w ramach zastępstwa kontuzjowanego Roberta Kubicy w pierwszym wyścigu tegorocznego sezonu dojechał do mety jako dwunasty, ale już podczas drugiej rundy na malezyjskim torze Sepang udało mu się stanąć na podium, więc początek mistrzostw mógł zaliczyć do udanych.

Potem jednak nadeszła seria słabych weekendów, podczas których nie był w stanie nawet dorównać osiągom prezentowanym przez zespołowego partnera Witalija Pietrowa, a Rosjanin w zeszłorocznym czempionacie jako debiutant regularnie i wyraźnie przegrywał z Kubicą.

Boullier w rozmowie z serwisem Autosport określił dotychczasową jazdę Heidfelda jako „niewystarczającą” i podkreślił, że jego nowy kierowca musi być równie szybki co Pietrow od samego początku weekendów wyścigowych – a więc także i w kwalifikacjach, które w tym sezonie wydają się być największym problemem 34-latka.

„Nie wiem” – odparł szef ekipy Lotus Renault spytany o to, co Heidfeld powinien zrobić inaczej, by uniknąć słabszej formy podczas sobotnich czasówek. „Muszę z nim na spokojnie usiąść, porozmawiać i zrozumieć w czym tkwi problem, ponieważ chcę mieć jasny pogląd na całą sytuację. Jego forma już od pierwszego treningu powinna być przynajmniej na poziomie Witalija, a wygląda na to, że zawsze ma jakąś stratę. Jeśli w kwalifikacjach nie masz dobrze ustawionego bolidu, borykasz się z balansem oraz brakiem pewności siebie, to nie jesteś w stanie pokonać wystarczająco szybko jednego pomiarowego okrążenia”.

Poproszony o ocenę sześciu tegorocznych grand prix w wykonaniu Heidfelda, Boullier stwierdził: „Były powiedzmy dobre, lecz nie wystarczająco. Niedziele są w porządku. Wtedy tempo jest dobre, bardzo dobre, ale oczywiście im wyżej jesteś na starcie, tym większa szansa na zdobycie większej ilości punktów”.

Francuz mając świadomość fatalnego występu reprezentantów swojej stajni podczas czasówki w Monako przyznał ponadto, iż tempo kwalifikacyjne jest już dla Lotus Renault realnym problemem: „Jeżeli na starcie jesteś pierwszy i trzeci, to nie ma powodu do zmartwień. Jednakże jeśli jesteś jedenasty oraz szesnasty, to sytuacja zaczyna się robić niepokojąca”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.01.2020  Pierwszy sektor toru Paul Ricard zostanie zmodyfikowany
25.03.2019  Boullier: Od początku wiedziałem, że współpraca McLarena i Hondy nie uda się
06.07.2018  Alonso: Nie miałem wpływu na zmiany w kierownictwie McLarena
04.07.2018  Boullier ustąpił ze stanowiska dyrektora wyścigowego McLarena
27.06.2018  Boullier: Aby walczyć o tytuły potrzebujesz statusu fabrycznego zespołu
Tagi:
Heidfeld N.
Renault
Boullier E.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Mexi, 31.05.2011 14:43[!]
Nick, schnell!!
pepsi-opc, 31.05.2011 14:45[!]
Nick jeździ wolno bo chce się delektować ostatnimi miesiącami swojej kariery f1.
Adakar, 31.05.2011 14:47[!]
@jednooki_cyklop
No ok, wlazłby do kokpitu Nicka i ... co dalej ?
Nawet jakby były te lepsze wyniki np. standard 5-6 miejsca. Wraca Kubica i ... ? Wywalają Romana, bo rakieta z wyborga płaci rachunki, albo raczej płaciła ...

W przypadku Romana sezon 2011 skończyłby się BEZ tytułu GP2 i bez drajwa w F1 na 2012. Przykre i prawdziwe. Niech się skupi na GP2, a kokpit się znajdzie
FelipeF1., 31.05.2011 14:53[!]
ja bym chcial Romka
yaqb123, 31.05.2011 14:57[!]
No pewnie, lepiej zmienić Nicka, który zdobywa punkty a zostawić Pietrova, który lepiej wypada w kwalifikacjach a punktów nie zdobywa. Pokraczna logika. Panowie, za kwalifikacje nie dostaje się punktów.
jednooki_cyklop, 31.05.2011 15:00[!]
@Adakar
Też prawda, masz rację.
YAHoO, 31.05.2011 15:10[!]
No pewnie, lepiej zmienić Nicka, który zdobywa punkty a zostawić Pietrova, który lepiej wypada w kwalifikacjach a punktów nie zdobywa. Pokraczna logika. Panowie, za kwalifikacje nie dostaje się punktów.

Ale w tym przypadku dostaje się kasę, i to taką której nie byłby w stanie zaoferować inny kierowca posiadający jako-takie umiejętności. Poza tym Pietrow miewa też solidne wyścigi.
Adakar, 31.05.2011 15:37[!]
@YAHoO
Tak jak mówisz, miewa solidne wyścigi. Podobnie jak Heidfeld ... i nic więcej. Solidny wyścig = wywiezieni kilku uciułanych punktów. Oni mierzyli znacznie wyżej i wydech miał być jak ta lala, a tu nic.

Heidfeld ma wyraźnie problemy z dostosowaniem się do bolidu, a Pietrov jeździ bo jeździ ... widze w nim takiego drugiego Pedro Pablo Diniza.

Gdyby nie Renault = Łada = Rostekhnologia = Putin itd... to można by było pomyśleć o kuszeniu posadą kokpitu na najbliższe lata Pastora Maldonado z Williamsa i jego PDVSA.
Świerza krew, kaska na pokładzie jest, niezadowolenie z obecnego bolidu Williamsa - jest, niezadowolenie z obecnego stanu rzeczy w LRGP - jest.
Nie tak zapewne wyobrażał sobie swój debiutancki sezon Pastor
modlicha, 31.05.2011 16:28[!]
Takie publiczne komentarze z ust szefa to jest po prostu robienie sobie gruntu pod powrót Kubicy. Nie wiemy co Nick ma zapisane w kontrakcie ale sądząc po wypowiedzi Lopeza chyba miał jeździć do końca sezonu - teraz gdy powrót Roberta staje się naprawdę realny jeszcze w tym sezonie a wyniki są kiepskie trzeba jakoś opinie zmiękczyć przed wywaleniem niemca.
archibaldi, 31.05.2011 16:44[!]
@up
Realny powrót Kubicy w tym roku to może być Wishful Thinking jego managera..
SirKamil, 31.05.2011 18:18[!]
Nick jest koszmarnie wolny w kwalifikacjach, niestety. Eric siądzie na rozmowę z Heidfeldem o jego miernej szybkości a jedyne co mógłby powiedzieć to "brak Kubicy u boku". Jeden Kubica (1 KUB) przyśpiesza Heidfelda o jakieś dwa Alonso (1 ALO=0,6 sekundy).
nexxtsevo, 31.05.2011 18:19[!]
Jak szybko sytuacja potrafi się zmieniać: link
modlicha, 31.05.2011 18:43[!]
@Archibald
Wishful thinking to mogło być w lutym lub w marcu.

Boulier odwiedza Kubice co kilkanascie dni, Morreli jest z nim cały czas i choć obaj są powściągliwi to ich optymizm już widać. Coś jest na rzeczy - oni już mają duży stopień pewności że Robert będzie gotowy po wakacjach . Wypowiedź Lopeza (jestem tego pewien) nawiązywała do tego co Nick ma w kontrakcie. Chyba w samych Renault nie wierzyli w powrót Roberta i klepnęli z Nickiem kontrakt na cały sezon. Teraz trzeba się z tego wykpić. I zapłacić. I to Nickowi za cały sezon i trzeba będzie zacząć płacić pełną gaże Kubicy jak zacznie jeździć.

Być może na linii Eric - Lopez jest spór o tą właśnie kasę. Boulier potrzebuje na gwałt Kubicy bo wierzy że wyciśnie 110% z miernego samochodu i będą wyniki. A kasa się im podobno kończy. Niestety ja obawiam się o formę Roberta po powrocie.

@nexxtsevo - tak Nick lubi się porównywać do Kubicy. Kiedyś przedstawiałem statystyki - Nick wygrał minimalnie punktami, ale w podiach Kubica był lepszy. Nick ciułał punkty - Kubica miał genialne przebłyski nawet w sezonie 2009 i dlatego pozostawił lepsze wrażenie - niech się Nick nie dziwi.
Ale w sezonie 2010 to Robert mu odjechał z umiejętnościami - jak dla mnie był razem z Hamiltonem najbardziej kompletnym kierowcą 2010. Nick stoi w miejscu a Robert robił postępy.
marq, 31.05.2011 19:16[!]
o co ten szum nick jeździ jak jeździł do tej pory, mogą mieć pretensje tylko do siebie mieli tylu kierowców z niezrozumiałych powodów wybrali jego .witia również niedługo zacznie słyszeć prawde od szefostwa o swojej jeździe ,chodzą słuchy że ruskie nie wywiązują się z umowy i nie płacą
PPM, 31.05.2011 19:42[!]
A ja myślę, że Boullier chce zmotywować Nicka, aby bardziej naciskał, choć z drugiej strony dziwne, że brakuje mu motywacji. Może już nie te lata...
Huckleberry, 31.05.2011 21:27[!]
Coś musi być na rzeczy, ale ja nie spodziewam się szybkiego powrotu Kubicy, a raczej tego, że pali się stołek Boulliera ;)
Zomo, 31.05.2011 22:41[!]
Moze ktos przypomni komentarze sprzed rozpoczecie sezonu jak to Nick mial zabrac Kubicy genialny bolid i zostac mistrzem swiata?
A co obecnej pozycji Renault to ciekawe jak stoja z rozwojem bolidu? Zablysneli 2 razy na poczatek sezonu, ale inne zespoly nie stoja w miejscu i pracuja nad samochodami.
Aeromis, 31.05.2011 23:47[!]
Heidfeld w każdym wyścigu po kwalifikacjach idzie w górę, dojeżdża do mety i zdobył więcej punktów niż Pietrow. Wszystko na odwrót robi Witalij i to on nie robi problemu. Może czeski błąd? ;)

Fakt jest faktem, LRGP rozkręca się dopiero w wyścigu, tylko czemu Eric wymaga więcej od Nicka niż od siły bolidu z kwalifikacji?
Maly-boy, 01.06.2011 07:27[!]
Bo nick dostaje ostre lanie od witka w niemal każdych kwalifikacjach ?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca