F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marussia pojawi się z nowym bolidem podczas drugich testów w Barcelonie

Pat Symonds przyznał, że bolid MR01 nie będzie innowacyjną konstrukcją.
Mateusz Szymkiewicz, 21 stycznia 2012, wyświetlenia: 2215<< | lista | T- | T+ | >>
Marussia planuje pojawienie się z nowym bolidem podczas drugich testów w Barcelonie, ujawnił konsultant techniczny zespołu – Pat Symonds.

Symonds po zwolnieniu Nicka Wirtha z rosyjskiej ekipy, przejął obowiązki dyrektora technicznego. Bolid MR01 będzie dziełem Brytyjczyka skonstruowanym przy pomocy McLarena. W wywiadzie przeprowadzonym dla Autosportu Symonds ujawnił, że Marussia pojawi się na testach w Jerez z bolidem MVR-02, a nowa maszyna zadebiutuje na drugich testach w Barcelonie.

„Zdążymy na drugie testy” – powiedział Pat Symonds. „Chcemy być na pierwszej turze, ponieważ myślę, że to ważne dla Charlesa Pica, aby przejechał trochę kilometrów i wszystko sobie poukładał”.

Mówiąc o nowym samochodzie, Symonds powiedział, że niewiele rzeczy zostało przeniesionych z MVR-02 do MR01. „Zawsze coś się przenosi do nowego bolidu, ale myślę, że my mamy mniej tego niż zwykle. Całe zawieszenie jest nowe, nawet mechanizmy pedałów są nowe. Nigdy nie przeniosłem tak małej ilości rzeczy do nowego samochodu”.

Pomimo całkowicie nowego projektu, Brytyjczyk jest zdania, że samochód nie będzie innowacyjną konstrukcją. „Nie sądzę aby był to czas na bycie nowatorskim. Kiedy jesteś daleko z tyłu, jest to czas żebyś wykonywał prawidło swą pracę i upewnił się, że wszystko co robisz, robisz dobrze. Tak więc nie ma prawdziwej innowacji, musisz patrzeć na każdy obszar i starać się go poprawić”.

Kalendarz prezentacji na rok 2012
 Data Samochód Miejsce Kraj Dodatkowe informacje 
 26.01.2012 Caterham CT-01 F1 Racing  
 01.02.2012 McLaren MP4-27 Woking  
 03.02.2012 Ferrari Maranello  
 03.02.2012 Force India VJM05 Silverstone  
 05.02.2012 Lotus R32 lotusf1team.com Bolid zostanie także pokazany dzień później w Jerez 
 06.02.2012 Red Bull RB8 redbullracing.com  
 06.02.2012 Sauber C31 Jerez  
 06.02.2012 Williams FW34 Doha data nieoficjalna 
 20.02.2012 Mercedes MGP W03 Barcelona przypuszczalna data 
 20.02.2012 Marussia MR01 Barcelona przypuszczalna data 
Bolidy oczekujące na potwierdzenie
  Toro Rosso STR7    
  HRT F112    

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2016  Rodzina Bianchiego poczyniła kroki prawne przeciwko władzom F1
22.02.2015  McLaren chciał utworzyć swój drugi zespół?
21.02.2015  Horner docenia starania Manora w walce o powrót do F1
20.02.2015  Manor zapewnił sobie dostawy silników Ferrari
20.02.2015  Manor wyjdzie spod kontroli administratora
Tagi:
Marussia

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
lukmack, 21.01.2012 10:53[!]
Cytat :
„Nie sądzę aby był to czas na bycie nowatorskim. Kiedy jesteś daleko z tyłu, jest to czas żebyś wykonywał prawidło swą pracę i upewnił się, że wszystko co robisz, robisz dobrze. Tak więc nie ma prawdziwej innowacji, musisz patrzeć na każdy obszar i starać się go poprawić”


Co prawda to prawda ale jednak innowacje mogłyby dać zaskakujące efekty choć wiąże się to z dużym ryzykiem niepowodzenia, aczkolwiek fajnie byłoby zobaczyć jak taki zespół prezentuje coś co każdy team potem chce mieć a oni wskakują na miejsca blisko czołówki xD ale wtedy byłoby emocjiiii ^^
adnowseb, 21.01.2012 11:33[!]
Biedny Timo.
mateuszj90, 21.01.2012 12:20[!]
Od kiedy zatrudnili Symondsa licze ,że ten zespół będzie się tylko poprawiał bo już gorzej być nie może , sukcesem dla nich było by osiągnięcie tempa Teamu Lotus z 2011.
Simi, 21.01.2012 13:19[!]
To możliwe, ale chyba nie w tym sezonie... Generalnie, jakoś nie potrafię sobie wyobrazić Marussii zdobywającej punkty i liczącej się gdzieś tam wyżej... nawet za parę lat. Myślę, że najprawdopodobniej, za sześć-osiem lat tego zespołu po prostu nie będzie.
Mr President, 21.01.2012 19:55[!]
Cytat :
"Tak więc nie ma prawdziwej innowacji, musisz patrzeć na każdy obszar i starać się go poprawić”.

Symonds wyznał przykrą prawdę. Sęk w tym, iż Marussia powinna zaryzykować i wprowadzić innowacje, gdyż nie ma nic do stracenia. Wygląda więc na to, że nawet Pat im nie pomoże i zespół ten nigdy nie zdobędzie punktów. Obym się mylił.
Ranguren, 21.01.2012 21:51[!]
Minardi nie zdobywało punktów a wolałem go od sztucznego tworu Toro rosso

nie jest tak źle zespół powolutku idzie do przodu
kovalf1, 21.01.2012 22:29[!]
@adnowseb
Sam sobie zafundował taki los.
Simi, 22.01.2012 09:45[!]
kovalf1 - nie tak do końca. Gdyby miał lepsze opcje, z pewnością by z nich skorzystał. Aktualnie, grzęźnie w ogonie stawki i mało który zespół z czołówki, czy też środka stawki spogląda w tamtą stronę.
cyntia2005, 22.01.2012 13:10[!]
Glock nie ma szczęścia w formule 1.
Byłam wściekła jak przeczytałam o tym długoletnim kontrakcie.Tak dobry kierowca przejdzie niezauważony i gdy zakończy karierę kierowcy szybko się o nim się zapomni.Szkoda bo jeżdząc w innym zespole mógłby wiele osiągnąć.
Marussia zyskuje mając Glocka u siebie,niestety Glock traci mając Marussię.
Ranguren, 22.01.2012 13:51[!]
To nie jest tak że te średnie zespołu nie spoglądają na tyły
Tylko kibice wołali śmierć ograniczonym budżetom i Moslejowi
I mają większe budżety i średnie zespoły w których miałby szanse jeździć
szukają płatnych kierowców
Jakby Glock miał 15Mln Euro awansowałby nawet i teraz

To pieniądze a zwłaszcza ich brak to spowodowały
katinka, 22.01.2012 14:00[!]
@Ranguren, a mi sie cos wydaje, ze jak Timo bylby bardzo dobrym kierowca, to te 15 mln byloby mu chyba nie potrzebne i inne, lepsze zespoly by go juz dawno zauwazyly i mialby od nich propozycje kontraktu. Ale Glock to raczej sredni kierowca i w F1 nie zachwyca, ale w GP2 mi sie podobal. No i debiutant Jerome wcale nie wypadl zle na tle Timo, a nawet mozna powiedziec calkiem dobrze.
Ogolnie szkoda Glocka i kazdego kierowcy w tym zespole, bo Caterham i HRT jakos daja rade, a oni najwolniej sie rozwijaja, ale moze w tym sezonie bedzie lepiej, jak Symondsowi sie ten wyrok skonczy. A swoja droga, to dziwne zasady, bo Adrian Sutil taki dobry kierowca nawet jeszcze nie ma wyroku, a juz ma zamknieta droge do kolejnego sezonu w F1, a Pat Symonds ma jeszcze zakaz pracy w F1, a juz tu jest tym jakims konsultantem.
cyntia2005, 22.01.2012 14:20[!]
@katinka
Glock średnim kierowcą?!
Przestań!. Timo Glock ma talent i to wielki,niestety marnowany w Marussi.
A jaka jest przyczyna tego ,że Timo w GP2 Ci się podobał a teraz nie?Co nagle zapomniał jak się jeżdzi czy bolid mu nie pozwala powtórzyć sukcesów z GP2.?

Nie czepiam się koleżanko ,ale piszesz jakoś dziwnie,dla mnie niezrozumiale.
katinka, 22.01.2012 16:24[!]
@cyntia2005
Oj tam, dla Ciebie Glock ma wielki talent, dla mnie nie taki znow duzy, chociaz przyznaje miarki talentu nie posiadam i znawca F1 tez nie jestem. Ale nie przeszkadza mi to, ze Ty i inni kibice uwazacie inaczej niz ja. I moze dla szefow zespolow z czuba tez jest On tylko dobry, bo chyba nikt nigdy nie zaproponowal mu jazdy w topowym teamie. Czasem jest chyba tak, ze nie kazdy mistrz z GP2 potrafi pokazac swoje umiejetnosci w F1, no i troche szczescia tez jest potrzebne. To prawda, ze bolidu super dobrego nigdy nie mial, ale tą Toyota czasem tez mozna bylo fajnie powalczyc, aby inni zapamietali, jak to zrobil wlasnie Kamui Kobayashi zastepujac Glocka.
W GP2 mi sie Timo podobal, bo fajnie walczyl i wyprzedzal, nie patrzyl, czy mu to sie oplaca, czy nie, a takich kierowcow lubie, co nie kalkuluja, tak samo jak "moje" Hamiltoniątko :) Nie mowie tez, ze Glock zapomnial jak sie jezdzi, ale w F1 nie zachwycil mnie niczym po prostu i tyle. A co do mojego dziwnego pisania, to pisze tak jak umiem i potrafie, i nic nie poradze, a zagadka matematyczna nie jestem, wiec nie zawsze trzeba mnie rozumiec ;) Pozdrawiam
Ranguren, 22.01.2012 17:26[!]
Katinka za bardzo dobrego kierowce to go nie uznaje
niezdominował tak Belga a to debiutant i 8 kierowca GP 2
Toyota miała bardzo dobry bolid jakby miała dobrego kierowce
to wygrał wyścig
mocno niedoceniany dobry bolid
no i jest Niemcem a ich jest dużo
i jest niemarketingowy
Niema pozycji takiej jak Vetel czy schumacher
i przegrywa z Rosbergiem i Hulkenbergiem (Wśród Niemców niema poparcia dla niego)
Taki Średni kierowca ale z budżetem wskoczyłby do Średniego zespołu
"moje" Hamiltoniątko :) jeszcze pomyśle że ty jego mama

A Sutil ma jeszcze szanse moim zdaniem na Caterham
SirKamil, 22.01.2012 18:07[!]
Cytat :
Glock średnim kierowcą?!

Toyota 2008-2009.
Simi, 22.01.2012 18:33[!]
Oj tam, oj tam, przesadzacie z tym wielkim talentem Glocka. Owszem, średnim kierowcą nie jest, pokazały to lata 2008-2009, w których radził sobie naprawdę bardzo dobrze. Solidnie punktował, nie był daleko za weteranem Trullim. Ale czy to jest materiał na częste wygrywanie wyścigów i walczenie o tytuły? Polemizowałbym. Nie wiem, być może po prostu nie miał na to szansy, ale jakoś nie zauważyłem w nim tej iskry, którą mają mistrzowie. Podpiszę się pod zdaniem katinki: "w F1 nie zachwycił mnie niczym". Taki mocny zawodnik, który mógłby odnosić pojedyncze zwycięstwa w bardzo dobrych bolidach i mógłby być bardzo pomocnym numerem dwa w Ferrari obok Alonso, albo Red Bullu obok Vettela. Myślę, że spisałby się nieco lepiej od Massy, ale szału by nie było.
Oczywiście, niczego nie można potwierdzić. Pozostaje nam jedynie "gdybologia". Najlepiej byłoby go wsadzić do Red Bulla, McLarena lub Ferrari i zobaczylibyśmy efekty.
SirKamil, 22.01.2012 21:57[!]
A ja właśnie te lata podałem jako przykład, że jest średnim kierowcą F1. Średnim nie znaczy złym. Po prostu niczym się nie wybija. W kwalifikacjach dostał od Trullego srogie bęcki. W generalnie reszcie "statystyki" (punkty, pp, podia, finisze w punktach, najszybsze okrążenia) różnice były mniejsze, ale tam też poległ. Teraz pozostaje sobie zadać pytanie czy Trulli w Toyocie to wirtuoz, który pokonał grające w niższej lidze świetnego zawodnika, czy bardzo dobry zawodnik, który był szczebel wyżej nad dobrym- ale tylko dobrym, czyli średnim, Glockiem
Simi, 23.01.2012 16:08[!]
To zależy od tego jak definiujesz słowo "średniak". Ale zgadzam się.
Pozdrawiam ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca