F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

De la Rosa liczy na pierwsze punkty HRT w przeciągu kilku najbliższych lat

Tymczasem Chip Ganassi wykluczył możliwość dołączenia do Formuły 1 ze swoim zespołem.
Mateusz Szymkiewicz, 26 stycznia 2012, wyświetlenia: 2085<< | lista | T- | T+ | >>
Nowy bolid zespołu HRT ma być gotowy na pierwsze testy w Barcelonie, twierdzi Pedro de la Rosa.

Ostatnio pojawiły się plotki, jakoby ekipa miała rozpocząć tegoroczny sezon z bolidem, który był wykorzystywany w sezonie 2011. Plotki te zdementowała rzeczniczka hiszpańskiego zespołu, a teraz także jedyny potwierdzony kierowca ekipy – Pedo de la Rosa.

„Zgodnie z naszym planem, samochód będzie gotowy na drugie testy” – powiedział de la Rosa dla Corrida de Formula 1. „Nie boję się powiedzieć, że w tej chwili jesteśmy ostatnim zespołem, ale mam nadzieje, że rozpoczniemy zdobywanie punktów w przeciągu kilku najbliższych lat”.

Chip Ganassi wykluczył możliwość dołączenia do F1 z własnym zespołem

Założyciel utytułowanych zespołów startujących w amerykańskich seriach wyścigowych – Chip Ganassi, wykluczył możliwość dołączenia do Formuły 1 z własnym zespołem.

Mimo pojawienia się w tegorocznym kalendarzu Grand Prix Stanów Zjednoczonych, a w przyszłym roku Grand Prix New Jersey, Ganssi który jest właścicielem zespołów startujących w IndyCar i NASCAR, kategorycznie zaprzeczył możliwość dołączenia do stawki Formuły 1.

„Był czas, kiedy o tym myślałem” – powiedział Amerykanin dla examiner.com. „Jednakże teraz mam uczucie, że muszę to odłożyć i zostawić daleko za sobą”.

Źródło: onestopstrategy.com, onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2023  De la Rosa: Tor w Las Vegas nie stanowi wyzwania dla kierowców
02.11.2023  Krack: Lawrence oraz Alonso nie są zadowoleni z obecnej sytuacji
28.12.2022  De la Rosa: Kraksa Pereza z Monako nie była celowa
05.12.2022  De la Rosa: Wiek nie może decydować o tym kto nadaje się do F1
29.09.2022  Leclerc chwali Verstappena za dojrzałą rywalizację
Tagi:
De la Rosa P.
HRT
IndyCar

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 26.01.2012 13:17[!]
Penske i Ganassi w F1 to moje marzenie, ale raczej nierealne. :(
katinka, 26.01.2012 13:53[!]
Myslalam, ze Marussia, to taka ostatnia, a nie HRT. Szkoda kierowcow hiszpanskiego teamu, pewno w tym sezonie beda mieli ciezko na torze. W sumie dobrze, ze ani Sutil, ani Jaime tam sie nie szykuja. No to zycze tych pierwszych punkcikow, ale fajnie by bylo troche predzej niz za te kilka lat.
cobra, 26.01.2012 13:57[!]
Pomijając gratyfikacje finansowe, o których zawsze tak chętnie wspomina pewien polszmatowski komentator, 0=0. ;)
krzysiek_aleks, 26.01.2012 15:24[!]
Cytat :
Nie boję się powiedzieć, że w tej chwili jesteśmy ostatnim zespołem, ale mam nadzieje, że rozpoczniemy zdobywanie punktów w przeciągu kilku najbliższych lat

Chyba w ciągu najbliższych kilku wieków :D
Simi, 26.01.2012 15:44[!]
Oj, nie wiem, czy punkty w wykonaniu tego zespołu będą możliwe kiedykolwiek. Moim zdaniem, ten zespół nie ma odpowiedniego zaplecza, by osiągnąć sukces. Brak kasy, brak kluczowych pracowników, wieczne zmiany w składzie, zasilanym przez kiepskich paydriverów... Jeśli nie zmienią się te rzeczy, HRT nic nie osiągnie.
SilverX, 26.01.2012 16:03[!]
Może to nie ten temat ale Mercedes ma swój system regulacji zawieszenia, jest on bardzo skomplikowany, ale za to jest legalny.
jednooki_cyklop, 26.01.2012 17:55[!]
Ktoś kiedyś napisał, że HRT jest utrzymywane tylko po to, by zostać wykupionym przez jakiegoś producenta, np. w 2014 roku, kiedy to wejdą nowe silniki. Podzielam to zdanie, choć to jest mój ulubiony z trzech "debiutantów" i trzymam za nich kciuki :)
@SilverX
Jeśli tak bardzo Mercedes się starał, żeby zrobić ten system legalnie, to chyba jednak sporo on musi dawać. Czyżby kluczowy element w 2012 roku?
Kojag, 26.01.2012 18:13[!]
@mbg
Moim zdaniem "powrót" Penske do F1 to chyba jedyna dobra opcja na amerykański zespół w stawce...
Mr President, 26.01.2012 18:24[!]
Cytat :
rozpoczniemy zdobywanie punktów w przeciągu kilku najbliższych lat.

Pedro mówi w taki sposób, jakby spodziewał się długiej kariery w barwach HRT. Ciekawe, jaki sponsor dał mu tę pewność siebie i "nakarmił" wizją świetlanej przyszłości.
IceMan11, 26.01.2012 18:50[!]
Pedro w 2009 miał dobre kwalifikacje. Często był szybszy od Kamuiego, ale brak mu było cojones podczas startu - zawsze odpuszczał, zawsze. Dla mnie kierowca, który odpuszcza bo widzi kierowce obok jest skończony. Co z tego, że się świetnie kwalifikował jak tracił to wszystko przez "asekuracyjne" starty.
Kierowca startujący z P9 chce wskoczyć wyżej na choćby P8, ale de la Rosie wystarczyło P9...
Teraz przynajmniej nie będzie musiał walczyć na starcie :)
konradosf1, 26.01.2012 19:26[!]
Pedro ma rację, że są najsłabsi. W dużej mierze stoi za tym brak sponsorów, mało znanych i dobrych konstruktorów, oraz nieciekawa infrastruktura. Może to się poprawi w przeciągu kilku lat. Co do Ganassiego i Penske nie dziwię się im, że nie chcą wejść do F1. W Indy mają wiele do powiedzenia, a F1 to wielka niewiadoma.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca