F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hulkenberg: Renault musi zadać sobie kilka poważnych pytań

Niemiec jest zawiedziony tempem i skutecznością programu rozwojowego bolidu.
Nataniel Piórkowski, 6 sierpnia 2019, wyświetlenia: 2085<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że Renault musi odpowiedzieć na szereg poważnych pytań dotyczących rozwoju bolidu.

Francuski zespół oczekiwał, że w tym sezonie będzie plasował się tuż za trzeba czołowymi zespołami. Po zakończeniu pierwszej części sezonu ekipa plasuje się jednak na szóstej pozycji w tabeli konstruktorów, za McLarenem i Toro Rosso.

„Jest ciężko. Nasza obecna forma stoi poniżej oczekiwań, poniżej naszych celów. Wydaje mi się, że musimy zadać sobie kilka poważnych pytań i dokonać wewnętrznego przeglądu kilku rzeczy. Niestety za nami więcej upadków niż wzlotów. Nie mamy zbyt wielu powodów do satysfakcji”.

„Musimy ocenić jak sobie radzimy i jak poprowadziliśmy rozwój bolidu przez ostatnich 18 miesięcy. Trzeba przyjrzeć się temu co robiliśmy i ustalić, dlaczego nie miało to większego przełożenia na naszą formę. Trzeba też zadać sobie pytanie o plany na przyszłość, aby zagwarantować, że poprawki naprawdę zapewnią nam zysk i przyniosą postępy”.

W niedzielę Hulkenberg zmagał się między innymi z problemami z jednostką napędową. „Bolid ciężko się prowadził. W ogóle go nie czułem. Walczyłem z przodem i tyłem. Nie mieliśmy tempa. Z takimi ograniczeniami nie można liczyć na zbyt wiele”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.04.2024  Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025
25.04.2024  RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi
22.04.2024  Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi
05.04.2024  Hulkenberg: Być może w innym życiu doczekam się czołowej posady
02.04.2024  Hulkenberg: Nie rozumiem podłoża problemów Ricciardo
Tagi:
Hulkenberg N.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca