F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Steiner: Haas może nie powrócić do poziomu z 2018 roku

Mimo to Kevin Magnussen potwierdza, że udało się rozwiązać problemy z zużyciem opon.
Mateusz Szymkiewicz, 28 lutego 2020, wyświetlenia: 1081<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Gunther Steiner przyznał, że Haas mimo rozwiązania problemów z bolidem może nie wrócić do poziomu osiągów z sezonu 2018.

Stajnia z Kannapolis przed dwoma laty walczyła z Renault o czwarte miejsce w klasyfikacji konstruktorów, finalnie zajmując piąte miejsce. W 2019 roku Haas liczył na poprawę, lecz w rzeczywistości zaliczył najgorszy sezon w swojej krótkiej historii. Ekipa zdobyła tylko 28 punktów i uplasowała się na przedostatnim miejscu w klasyfikacji.

Przyczyną problemów Haasa był bolid, który posiadał fundamentalne wady pakietu aerodynamicznego. W rezultacie kierowcy nie mogli zmusić opon do pracy w optymalnym oknie, co przekładało się na fatalne tempo wyścigowe. Jak ujawnił Gunther Steiner, tegoroczny model VF-20 nie posiada już wad poprzednika.

„Nie mamy żadnych wytycznych od Gene Haasa odnośnie tego, na jakiej pozycji mamy się znaleźć, po prostu mamy spisać się lepiej” – powiedział Steiner, szef amerykańskiej ekipy. „Zeszłoroczna sytuacja była bardzo trudna, nawet pod względem osobistym. Jeżeli jesteś w czołowej dziesiątce w kwalifikacjach, a po dwudziestu okrążeniach jedziesz ostatni, zdecydowanie nie czerpiesz z tego przyjemności. Chcemy wrócić do miejsca, w którym powinniśmy być, nawet jeżeli nie oznacza to powrotu do poziomu z 2018 roku. Chcemy być przynajmniej regularni podczas weekendów i spisywać się jak najlepiej”.

Kierowca Haasa – Kevin Magnussen, przyznał, że z perspektywy kokpitu da się poczuć, że tegoroczny model jest lepszy od poprzednika. „Samochód ma potencjał na to, żeby jechać bardzo szybko, ponieważ w innym wypadku zniszczysz opony. Sytuacja jest inna niż przed rokiem. Wtedy samochód po prostu zwalniał. Teraz wygląda na to, że potrafimy poradzić sobie z ogumieniem. Reakcje są inne, a także mamy trochę do zrozumienia. Mimo to otrzymujemy inne, dobre sygnały”.

„Mamy potencjał, ale nie jesteśmy jednym z dużych zespołów, byśmy mogli wskazać gdzie dokładnie jesteśmy. Fakt jest taki, że nie wiemy gdzie jest nasze miejsce w stawce, Jeżeli będziemy jeździli szybko i pozostaniemy w aktualnym położeniu, wówczas będę miał powody do zmartwień. Nigdy nie jest miło, kiedy widzisz, jak twoi rywale wykonują tak duży skok. Mimo to nie wiemy co oni [Racing Point] robią z paliwem oraz mocą silnika. Możemy być blisko nich, ale również daleko”.

Duńczyk spodziewa się, że Williams po trudnym sezonie 2019 zbliży się w tym roku do środka stawki. „Kiedy weźmiemy pod uwagę gdzie byli przed rokiem, to mogę powiedzieć, że wykonują czasy okrążeń robiące na nas wrażenie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2024  Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
11.03.2024  Haas: Bearman zasługuje na fotel w F1
Tagi:
Haas
Steiner G.
Magnussen K.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca