F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:
Testy w Walencji dzień 2: Kubica ponownie w F1.08
Marek Roczniak, 16 stycznia 2008<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Pogoda pokrzyżowała dzisiaj także plany zespołu BMW Sauber, który zaliczył drugi dzień testów z nowym bolidem na torze Ricardo Tormo w Walencji. Co prawda deszcz padał tylko w okolicy przerwy na lunch, jednak poza tym wiał cały czas silni wiatr.

Warunki te spowodowały, że niemożliwe było przeprowadzanie miarodajnych testów i w tej sytuacji Robert Kubica skupił się na sprawdzaniu poprawności działania systemów F1.08 na dłuższych dystansach. Tymczasem Nick Heidfeld kontynuował pracę nad ustawieniami w F1.07B i standardową elektroniką, a także przeprowadził symulację wyścigu.

Jutro Heidfeld przesiądzie do F1.08, a zeszłoroczne auto poprowadzi kandydat na kierowcę testowego zespołu BMW Sauber – 23-letni Estończyk Marko Asmer. Stajnia z Hinwil i Monachium pozostanie w Walencji aż do piątku włącznie.

Dane dotyczące dzisiejszych testów

Dzień drugi – środa
Tor: Ricardo Tormo (Walencja), 4,005 km
Czas trwania testów: 15-18 stycznia 2008

Robert Kubica
Podwozie / silnik: BMW Sauber F1.08-02 / BMW P86/8
Pokonany dystans: 420,525 km (105 okrążeń)
Najlepszy czas: 1:12,321 (według F1Today.nl)

Nick Heidfeld
Podwozie / silnik: BMW Sauber F1.07B-06 / BMW P86/8
Pokonany dystans: 296,370 km (74 okrążenia)
Najlepszy czas: 1:14,498 (według F1Today.nl)

Pogoda
Temperatura powietrza: 15-17°C
Temperatura toru: 15-20°C
Sucho przez niemal cały dzień, silny wiatr

Źródło: BMW Motorsport PressClub, F1Today.nl

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Teliss, 16.01.2008 20:15[!]
A po co oni jeszcze testują F1.07?
Alien, 16.01.2008 20:28[!]
Pewnie dlatego, ze maja narazie tylko jeden bolid F1.08 i nie chca aby Heidfeld zardzewial.
deeze, 16.01.2008 20:42[!]
Numer podwozia F1.08 sugeruje, że mają już drugą sztukę...ale może jest ona tylko przeznaczona na 'fabrykę'?
patgaw, 16.01.2008 20:54[!]
no wlasnie mnie tez zaciekawil ten numer nadwozia.
Teliss, 16.01.2008 21:03[!]
Pierwsza to może ta z prezentacji.
Kara Nocny Cień, 16.01.2008 21:25[!]
skrzynie biegów i silnik i inne rzeczy mozna spokojnie testowac w starym bolidzie
( nie mozna napisać pier doły bo wyskakuje pier****) pier
CamilloS, 16.01.2008 21:40[!]
Inne żeczy czyli kandydata na testera :)
gnt3c, 16.01.2008 22:31[!]
"żeczy" - zawsze mnie coś potrafi zadziwic, kiedy sądzę, że już nie ma takiej możliwości.
...:::GodFather:::..., 16.01.2008 23:10[!]
Ehh panowie bardzo łatwo jest rozszyfrować ten magiczny numer "02" tak naprawdę to ten numer oznacza iż bolid posiada już drugą wersje kołpaków, które już nie odpadają na zakrętach przy prędkości 50km/h :D

------

Przepraszam was ale nie mogłem się powstrzymać ;p btw bardzo ciekawi mnie to ukrywanie czasów, może to świadczyć o tym że albo bolid jest naprawdę szybkiii albo to totalna katastrofa. Ale szczerze wierze że to jednak ta pierwsza opcja.
Pozdrawiam
Stash, 17.01.2008 08:45[!]
texz tak mysle ze bmw jest za dobre zeby ten bolid był katastrofa.... myślę że on jest tak bardxso szybki i nie chca pokazac ferrari i mcl ze maja taka mocna konkurecje
Gorbi, 17.01.2008 08:58[!]
Chciałbym być takim optymistą, jak GodFather i Stash.
Pussik, 17.01.2008 14:22[!]
Jakby Ferrari chciało znac ich czasy, to by znało. To jest nieujawnianie do publicznej wiadomosci. Nawet jak "stoper" nie był właczony, to Ferrari mogło wysłać swojego Caporegima by zmierzył ręcznie.
...:::GodFather:::..., 17.01.2008 15:03[!]
Ręcznie oO, czy nie jesteś aby jakimś fanatykiem ferrari ?? Dokładność takiego pomiaru była by żenująca i przy załóżmy 0,5 sekundowej niedokładności to na kółku to po prostu przepaść w F1. Oczywiście mogę się mylić ale takie jest moje zdanie :|
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca