F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Virgin VR-01 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 14 marca 2010
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 14 listopada 2010
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Podwozie:konstrukcja skorupowa z włókna węglowego z oddzielną sekcją nosową
Zawieszenie:wahacze z włókna węglowego z tytanowymi zakończeniami, kolumny ze stopu aluminium
Amortyzatory:Penske
Koła:BBS
Opony:Bridgestone Potenza slick
Zbiornik paliwa:specyfikacja bezpieczeństwa 'FT5', pojemność ponad 200 litrów
Hamulce:sześciotłoczkowe zaciski AP Racing, tarcze i klocki z włókna węglowego Hitco
Kierownica:konstrukcja z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm ze wspomaganiem hydraulicznym
Siedzenie:z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpiecz.:sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe pasy na ramiona z systemem HANS)
Elektronika:standardowe ECU narzucone przez FIA oraz homologowany przez FIA elektroniczny i elektryczny system
Przekładnia:siedmiobiegowa skrzynia z aluminium, podłużnie zamontowana, mechanizm Xtrac, hydrauliczny systemem do zmiany przełożeń z technologią "seamless shift"
Sprzęgło:AP Racing
Wymiary
Długość:5500 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Rozstaw osi:w przybliżeniu 3200 mm
Statystyki bolidu Virgin VR-01 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 201019370000015Cosworth CA2010 2.4 V8L. di Grassi, T. Glock, J. d'Ambrosio
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2010
Sakhir25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V822NShydraulika
Sakhir24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V819NSskrzynia biegów
Albert Park25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V8PLNShydraulika; wystartował z boksów
Albert Park24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V8PLNSzawieszenie; wystartował z boksów
Sepang24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V816NSkolizja z Trullim
Sepang25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82414
Shanghai25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V8PLNSwycofał się; wystartował z boksów
Shanghai24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V819NSproblemy tuż przed startem
Catalunya24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V82218
Catalunya25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82319
Monte Carlo25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V821NSkoło
Monte Carlo24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V820NSzawieszenie
Istanbul25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V8PL19 wystartował z boksów
Istanbul24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V82118
Gilles Villeneuve25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82319
Gilles Villeneuve24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V821NShydraulika
Valencia25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82117
Valencia24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V82219 do końcowego rezultatu doliczone 20 sekund kary za ignorowanie niebieskich flag
Silverstone24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V81918
Silverstone25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V822NShydraulika
Hockenheim25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V824NSuszkodzenia po poślizgu
Hockenheim24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V82318
Hungaroring24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V81816
Hungaroring25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82118
Spa-Francorchamps25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82217
Spa-Francorchamps24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V82018
Monza24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V82417
Monza25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82120zawieszenie
Marina Bay25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82015
Marina Bay24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V818NShydraulika
Marina Bay25J. d'AmbrosioCosworth CA2010 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Suzuka25J. d'AmbrosioCosworth CA2010 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Suzuka25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V821NWrozbił bolid podczas dojazdu na pola startowe
Suzuka24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V82214
Yeongam25J. d'AmbrosioCosworth CA2010 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Yeongam25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V822NSwypadek
Yeongam24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V819NSkolizja z Buemim
Interlagos25J. d'AmbrosioCosworth CA2010 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Interlagos25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V821NS
Interlagos24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V81720
Yas Marina24T. GlockCosworth CA2010 2.4 V821NSskrzynia biegów
Yas Marina25L. di GrassiCosworth CA2010 2.4 V82218
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca