|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z włókna węglowego z oddzielną sekcją nosową |
Zawieszenie: | | wahacze z włókna węglowego z tytanowymi zakończeniami, kolumny ze stopu aluminium |
Amortyzatory: | | Penske |
Koła: | | BBS |
Opony: | | Bridgestone Potenza slick |
Zbiornik paliwa: | | specyfikacja bezpieczeństwa 'FT5', pojemność ponad 200 litrów |
Hamulce: | | sześciotłoczkowe zaciski AP Racing, tarcze i klocki z włókna węglowego Hitco |
Kierownica: | | konstrukcja z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm ze wspomaganiem hydraulicznym |
Siedzenie: | | z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Pasy bezpiecz.: | | sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe pasy na ramiona z systemem HANS) |
Elektronika: | | standardowe ECU narzucone przez FIA oraz homologowany przez FIA elektroniczny i elektryczny system |
Przekładnia: | | siedmiobiegowa skrzynia z aluminium, podłużnie zamontowana, mechanizm Xtrac, hydrauliczny systemem do zmiany przełożeń z technologią "seamless shift" |
Sprzęgło: | | AP Racing |
| Wymiary |
Długość: | | 5500 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
Rozstaw osi: | | w przybliżeniu 3200 mm |
|
•Statystyki bolidu Virgin VR-01 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2010 | |
| Sakhir | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | hydraulika | | Sakhir | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Albert Park | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | PL | NS | hydraulika; wystartował z boksów | | Albert Park | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | PL | NS | zawieszenie; wystartował z boksów | | Sepang | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 16 | NS | kolizja z Trullim | | Sepang | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 14 | | | Shanghai | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | PL | NS | wycofał się; wystartował z boksów | | Shanghai | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | NS | problemy tuż przed startem | | Catalunya | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 18 | | | Catalunya | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 19 | | | Monte Carlo | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | NS | koło | | Monte Carlo | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | NS | zawieszenie | | Istanbul | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | PL | 19 | wystartował z boksów | | Istanbul | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | 18 | | | Gilles Villeneuve | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 19 | | | Gilles Villeneuve | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | NS | hydraulika | | Valencia | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | 17 | | | Valencia | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 19 | do końcowego rezultatu doliczone 20 sekund kary za ignorowanie niebieskich flag | | Silverstone | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 18 | | | Silverstone | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | hydraulika | | Hockenheim | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | NS | uszkodzenia po poślizgu | | Hockenheim | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 18 | | | Hungaroring | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | 16 | | | Hungaroring | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | 18 | | | Spa-Francorchamps | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 17 | | | Spa-Francorchamps | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | 18 | | | Monza | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 17 | | | Monza | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | 20 | zawieszenie | | Marina Bay | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | 15 | | | Marina Bay | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | NS | hydraulika | | Marina Bay | 25 | J. d'Ambrosio | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Suzuka | 25 | J. d'Ambrosio | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Suzuka | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | NW | rozbił bolid podczas dojazdu na pola startowe | | Suzuka | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 14 | | | Yeongam | 25 | J. d'Ambrosio | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Yeongam | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | wypadek | | Yeongam | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | NS | kolizja z Buemim | | Interlagos | 25 | J. d'Ambrosio | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Interlagos | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | NS | | | Interlagos | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 17 | 20 | | | Yas Marina | 24 | T. Glock | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Yas Marina | 25 | L. di Grassi | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 18 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|