|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z włókna węglowego |
Karoseria: | | z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | z włókna węglowego |
Amortyzatory: | | Penske |
Układ kierowniczy: | | Lotus |
Skrzynia biegów: | | X-Trac |
Sprzęgło: | | wielotarczowe AP z włókna węglowego |
Układ hamulcowy: | | zaciski AP, tarcze i klocki Hitco |
Układ chłodzenia: | | chłodnice i wymienniki ciepła Lotus |
Instr. w kokpicie: | | MES |
Pasy bezpieczeń.: | | Sparco SABelt |
Kierownica: | | Lotus |
Siedzenie: | | Lotus |
System gaśnic: | | FEV |
Koła: | | BBS, wykonane wg specyfikacji Lotusa |
Zbiornik paliwa: | | ATL |
Akumulatory: | | Yuasa |
Rozstaw osi: | | ponad 3000 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
|
•Statystyki bolidu Lotus T127 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2010 | |
| Sakhir | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | 15 | | | Sakhir | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | 17 | hydraulika | | Albert Park | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 13 | | | Albert Park | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | NW | hydraulika/nie wyjechał z boksów | | Sepang | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | 17 | | | Sepang | 19 | F. Fauzy | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Sepang | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 15 | NS | | | Shanghai | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | 14 | | | Shanghai | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | NS | hydraulika | | Catalunya | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | NW | skrzynia biegów | | Catalunya | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | 17 | | | Monte Carlo | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 15 | kolizja z Chandhokiem | | Monte Carlo | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | NS | układ kierowniczy | | Istanbul | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | NS | hydraulika | | Istanbul | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | NS | hydraulika | | Gilles Villeneuve | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | NS | hamulce | | Gilles Villeneuve | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 16 | | | Valencia | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | NS | kolizja z Webberem | | Valencia | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 21 | | | Silverstone | 18 | F. Fauzy | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Silverstone | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | 17 | | | Silverstone | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | 16 | | | Hockenheim | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 19 | F. Fauzy | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Hockenheim | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | NS | uszkodzenia z kolizji | | Hungaroring | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 14 | | | Hungaroring | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | 15 | | | Spa-Francorchamps | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 13 | 16 | | | Spa-Francorchamps | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 15 | 19 | | | Monza | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | 18 | | | Marina Bay | 18 | F. Fauzy | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Marina Bay | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 16 | pożar | | Marina Bay | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | NS | hydraulika | | Suzuka | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | 12 | | | Suzuka | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 13 | | | Yeongam | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | NS | kolizja z di Grassim/hydraulika | | Yeongam | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | 13 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie dozwolonej prędkości w alei serwisowej | | Interlagos | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | 18 | | | Interlagos | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | 19 | | | Yas Marina | 18 | J. Trulli | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 21 | tylne skrzydło/wycofał się | | Yas Marina | 19 | F. Fauzy | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Yas Marina | 19 | H. Kovalainen | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | 17 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|