wydłużyli sobie czas i i tak nie zdążyli? Bez komentarza.
Chociaż bardzo trzymałem kciuki i życzyłem im jak najlepiej(,przykro mi to pisać),ale to może być koniec HRT.
Jeszcze całkiem ich nie skreśliłem bo liczę na ''cud''
Mnie napewno by zdziwilo jakby byli szybsi niz Virgin to by świadczyło o poziomie ekipy Glocka
To już jest kompromitacja ze strony HRT.
Może jestem okrutny, ale chyba poproszę o opcję "ukrywania" newsów z HRT - jeszcze niedawno przynajmniej się przy tym pośmiałem, teraz już mnie to nawet nie bawi. Plama na obliczu F1.
(Szkoda Liuzziego.)
mbg, 25.03.2011 11:15 | | |
@adakar z banem
żeby podjechać na grid trzeba się najpierw zakwalifikować do wyścigu (107%rule)
ja trzymam kciuki za HRT, w końcu musi być chłopiec do bicia.
Choć jeżeli będą mieli problemy z zasadą 107%, to do Malezji mogą już nie wytrzymać. Jednak dawniej, gdy na F1 przeznaczało się dużo mniejsze środki, można było pozwolić sobie na niezakwalifikowanie się do wyścigu. Dzisiaj, to ogromna strata kasy z kontraktów ze sponsorami. Mam nadzieję że Kolles był wystarczająco zapobiegawczy żeby nie uwzględniać w kontraktach ze sponsorami kar za niedotrzymanie umowy i brak ekspozycji marki w wyścigu.
A raczej trudno oczekiwać żeby udało im się zakwalifikować do wyścigu. Nie mają ruchomego skrzydła, ani kanału F, do tego nie testowali. Strata może być więc jeszcze większa niż w Bahrajnie rok temu. A przy suchym torze może paść nowy rekord toru.
Liuzzi kłopot z skrzynią biegów.Już raczej mają po wyścigu
|