F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Team Lotus pewny wykazania postępu

"Będziemy mieli nowe części i wtedy będziemy mogli pokazać, że zrobiliśmy krok naprzód".
Igor Szmidt, 30 marca 2011, wyświetlenia: 1715<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny Team Lotus – Mike Gascoyne uważa, ze jego zespół będzie w stanie udowodnić fakt, iż poczynił postęp w stosunku do zeszłego roku, mimo rozczarowującego Grand Prix Australii.

Zarówno Heikki Kovalainen, jak i Jarno Trulli mieli problemy z rozgrzaniem swoich opon do optymalnej temperatury w Melbourne, dodatkowo zespół zmagał się z problemami ze wspomaganiem kierownicy oraz wyciekami wody.

Jednakże Gascoyne uważa, że wysiłek, jaki został włożony w pracę nad nowym bolidem w fabryce oraz cieplejsze warunki na torze Sepang dadzą jego zespołowi możliwość pokazania lepszych osiągów. „Jeśli przyjrzymy się dokładnie okrążeniom podczas wyścigu, to traciliśmy 2,7 sekundy do Sebastiana Vettela, jedną sekundę do Force India i byliśmy dwie sekundy szybsi od zespołu Virgin. Mówiliśmy, że w wyścigu będziemy lepsi niż w kwalifikacjach – i tak się stało” – powiedział Gascoyne serwisowi AUTOSPORT.

„Nieco niejasne jest jedynie to, dlaczego tak długo zajęło nam całkowite rozwiązanie problemu z oponami. Z tego punktu widzenia nie wykonaliśmy dobrej pracy, ale musimy iść dalej i upewnić się, że wykonamy dobrą pracę w Malezji. Mieliśmy pewne problemy ze wspomaganiem kierownicy, które dotknęły obu kierowców, szczególnie Jarno, jednak uporaliśmy się z tą usterką i teraz mamy tylko jeden poważny problem dotyczący niezawodności, mianowicie wycieki wody z układu hydraulicznego, które ponownie nas dotknęły. Jednakże będziemy mieli nowe części i wtedy, jak myślę, będziemy mogli pokazać, że zrobiliśmy krok naprzód”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2012  Alex Rossi liczy na awans do Formuły 1
13.12.2011  Lotus będzie stosował czarno-złote malowanie w F1, GP2, GP3 i IndyCar
12.12.2011  HRT dementuje plotki o nawiązaniu współpracy z Caterhamem
12.12.2011  HRT zmieni silniki na Renault?
08.12.2011  Team Lotus potwierdza zatrudnienie Johna Ileya
Tagi:
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mat_eyo, 30.03.2011 11:13[!]
Szczerzę mówiąc liczę na to, miałem nadzieję, że wejdą w środek stawki i w Q1 nie będziemy zastanawiać się który kierowca odpadnie ale których trzech :) liczę na rozwój i chociaż jeden punkt na przestrzeni sezonu, same miażdżenie Marusi zawsze dziewicy mnie nie satysfakcjonuje.
Shaitan, 30.03.2011 11:24[!]
Nie jestem ani trochę zaskoczony poziomem ich konkurencyjności. Jak mówiłem przed sezonem, wszystkie te bzdury, które wygadywali, zweryfikuje ich konkurencyjność. Tak też się stało. I po co było im wygadywać takie idiotyzmy w przerwie między sezonowej ?
mat_eyo, 30.03.2011 12:19[!]
@ Shaitan które bzdury masz ma myśli? Bycie przed Lotus Renault? To ok, zgoda tylko to była część walki o prawa do nazwy Lotus, zwykły PR. Natomiast jeśli głupotami nazywasz wypowiedzi o nawiązaniu walki ze "starymi" zespołami i zdobycie punktów to niestety jestem zmuszony się z Tobą nie zgodzić.
Shaitan, 30.03.2011 12:34[!]
O prześcignięciu LRGP pod koniec sezonu nawet nie chce mi się wspominać. Wypowiedzi typu:

-"Wiemy, że mamy pakiet by rywalizować co najmniej w środku stawki i naszym celem jest walka o punkty w każdym wyścigu.
-"Musimy wejść do środka stawki i rywalizować z takimi zespołami, jak Toro Rosso, Sauber, Foce India, nawet Williams."

Do FI ciągle dzieli ich przepaść. O Toro Rosso czy Sauberze to nawet nie wspominam. Punkty będzie im mniej więcej tak ciężko jak rok temu zdobyć. Miejsca jak to w ostatnim GP będą możliwe jak znów będzie jakaś zespołowa dyskwalifikacja czy oba bolidy w 2 teamach nie dojadą a inni jeszcze będą jechali bez sidepodu. Nie w każdym GP 7 aut, z którymi nie mają najmniejszych szans będzie odpadło...

*A sory, Hei nawet bez sidepodu był szybszy...:|
mat_eyo, 30.03.2011 12:48[!]
No niestety masz rację, że nie spełnili oczekiwań. Natomiast mnie osobiście wypowiedzi typu "Musimy wejść do środka stawki i rywalizować z takimi zespołami, jak Toro Rosso, Sauber, Foce India, nawet Williams." się podobają, widać, że mają ambicje, chcą się rozwijać, odgrywać jakąś rolę w F1 a nie tylko w niej być. Od początku trzymałem za nich kciuki i nadal mam nadzieję, że z biegiem sezonu będą coraz bliżej starych teamów.
Mexi, 30.03.2011 12:48[!]
Do Sutila w najszybszym okrążeniu stracili 1s - na pewno jest lepiej niż rok temu, ale 1s to wciąż przepaść. Przy 0,3-0,5 s to można mówić o walce na niektórych tylko torach. Ale życzę im powodzenia. Prędzej wyprzedzą Mercedesa :D
SirKamil, 30.03.2011 21:39[!]
Uwzględniając straty przy dublowaniu do Sutila Trulli tracił ok 2 sekundy na okrążeniu średnio w całym wyścigu. Jedno kółko- najszybsze- mogą sobie w buty wsadzić. Będą wyżsi, co przy wzroście Fernandesa, Gascoyne i Asmata- największych pyskaczy- oscylującym w granicach 140 cm, może mięć znaczenie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca