F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Glock zawiedziony późnym debiutem MR01

Niemiec jest zdania, że zespół czeka ciężka pierwsza część sezonu.
Mateusz Szymkiewicz, 28 stycznia 2012, wyświetlenia: 2014<< | lista | T- | T+ | >>
Timo Glock określił plany testowe zespołu Marussia jako „wstyd”.

Rosyjski zespół ogłosił niedawno, że tegoroczny bolid MR01 zadebiutuje podczas ostatnich testów, które odbędą się w Barcelonie. Podczas pierwszej sesji testowej w Jerez ekipa w ogóle się nie pojawi, a podczas pierwszych testów na torze Catalunya zespół będzie testował z ubiegłoroczną maszyną. Przez późny debiut tegorocznego bolidu, Glock będzie miał tylko dwa dni na zapoznanie się z nowym samochodem.

„Szkoda, że będziemy dysponowali nowym bolidem tak późno, dlatego też będziemy mieli krótkie przygotowania do tegorocznego sezonu jak to jest tylko możliwe” – powiedział Timo Glock dla agencji DPA.

Niemiec jest zdania, że jego zespół czekają ciężkie chwile podczas pierwszej części tegorocznego sezonu. Były zawodnik Toyoty wyznał, że pierwsze poprawki do bolidu trafią dopiero podczas Grand Prix Hiszpanii, które rozpoczyna europejską część sezonu. Maszyna nie będzie dysponowała systemem KERS ze względu na koszty związane z nabyciem tego urządzenia. Mimo to, kierowca optymistycznie patrzy w przyszłość.

„Jestem pozytywnie nastawiony odnośnie roku 2012. Oczywiście naszym celem jest utrzymanie stopniowego rozwoju” – zakończył 29 latek.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2022  Haas coraz bliżej rozstania z Schumacherem?
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
04.11.2021  Glock: Perez zapewnia Red Bullowi przewagę na tym etapie sezonu
06.10.2021  Glock: Verstappen imponuje mi w tym roku swoim spokojem
21.03.2019  Glock broni Kubicę po nieudanym Grand Prix Australii
Tagi:
Glock T.
Marussia

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
adnowseb, 28.01.2012 18:11[!]
Cytat :
Timo Glock określił plany testowe zespołu Marussia jako „wstyd”.

Nic dodać, nic ująć.
Timo nie popełniaj błędów Pietrowa (zachwalaj) :))
Erewej, 28.01.2012 18:28[!]
Powiem tak . Timo się tam marnuje i jest mi go obecnie najbardziej szkoda .

Potrafił stawać na podium a teraz ? Jeździ jakąś kupą włókna węglowego i siię męczy . Marrusia to nie jest team ; ] Marrusia to próba zarobienia ogromnej kasy . Gdzieś mają rozwój auta .. Timo po 2012 roku powinien im podziękowac .
Mahilda111, 28.01.2012 18:31[!]
Cenie sobie u Timo właśnie to, że nazywa rzeczy po imieniu :)
Fear, 28.01.2012 18:32[!]
Cytat Erewej :
Timo po 2012 roku powinien im podziękowac .
i co zrobic? Marne ma szanse na lepszy zespol. No chyba ze jednak wzieliby go gdzies to ok
punksnotdead, 28.01.2012 18:42[!]
@Erewej Tylko, że głupio zrobił i podpisał z nimi kontrakt do 2014. Zrywanie kontraktów ze strony kierowcy jest trochę trudniejsze, niż kiedy zespół go zrywa. Wątpię, żeby Glock chciał się 'wykupować' stamtąd, a tym bardziej, że chciałby to zrobić któryś z teamów.
Anderis, 28.01.2012 18:54[!]
A ja nie wiem skąd te użalania nad Glockiem. Owszem, parę dobrych występów w F1 pokazał, ale generalnie był trochę słabszy od Trulli'ego, który w ostatnich latach też już raczej do czołówki F1 nie należy. Mnie już bardziej szkoda d'Ambrosio, który w zeszłym roku trzymał jego tempo i który pewnie by go pokonywał, gdyby zdobył więcej doświadczenia.

W mojej opinii Glock nie znajduje się wśród 10 najlepszych kierowców obecnej F1, jakiegoś wielkiego potencjału rozwojowego też już raczej nie ma, więc jakoś mi go nie szkoda. Nie sądzę, żeby wniósł coś ciekawego do rywalizacji, gdyby dostał bolid zdolny do walki o punkty.
adnowseb, 28.01.2012 18:54[!]
@punksnotdead
Nie tak całkiem głupio. Innej opcji nie było.Pamiętaj także iż Glock ma już 29lat i dobrze się zabezpieczył na przyszłość kontraktem długoletnim.
@Anderis
Cytat :
Nie sądzę, żeby wniósł coś ciekawego do rywalizacji, gdyby dostał bolid zdolny do walki o punkty.

Co masz na myśli.Że nie zdobywałby tych punktów czy co...?
IceMan11, 28.01.2012 19:02[!]
@Anderis
W twojej opinii... Błagam cię. Glock posiadał świetne tempo wyścigowe - lepsze od Jarno.
To, że z nim przegrywał w kwalifikacjach to żadna nowość. Raz, że Timo mistrzem quali nie był, a dwa to fakt, że Jarno zaliczał się do najlepszych jeżeli chodzi o kwalifikacje. Myślę, że nadal się do nich zalicza, ale przez problemy z kierą ciężko go ocenić. Mimo wszystko walczył z Kovalem jak równy z równym. Poza tym był 2 razy 13-ty na mecie, a Heikki tylko raz.
jpslotus72, 28.01.2012 19:14[!]
"Glock zawiedziony" - tak może zaczynać się (i faktycznie często zaczynał się) każdy news na temat: Timo - Virgin/Marussia... Glock jest w zasadzie przykładem, że można "wylecieć" z F1 pozostając nominalnie w stawce.
"Patrzały gały co podpisywały"...

@Anderis
Cytat Anderis :
jakiegoś wielkiego potencjału rozwojowego też już raczej nie ma
Istotne jest podkreślenie tego "już"... Jeśli chodzi o porównania z Trullim to trzeba pamiętać, że w tej parze Jarno był zdecydowanie bardziej doświadczonym kierowcą - a Timo, będący w Toyocie właściwie na progu swojej kariery, wcale aż tak od niego nie odstawał (trochę mniej punktów z dwóch sezonów w Toyocie, ale tylko jedno podium mniej niż u Włocha). Jednak potencjał, który Niemiec mógł jeszcze rozwijać, został niemal dosłownie "pogrzebany żywcem" w Virginie/Marussi (używam obu nazw, bo rzecz dotyczy startów Glocka w zespole Virgin i jego wątpliwie się rysującej przyszłości w stajni pod drugim z tych szyldów). Dlatego jestem skłonny zgodzić się z Twoim - zacytowanym wyżej - stwierdzeniem. Timo zmarnował w obecnej stajni najlepsze, rozwojowe lata swojej kariery - a tym samym, z dużym prawdopodobieństwem, całą tę karierę jako taką...
lukmack, 28.01.2012 19:26[!]
wymiana Glock<->Pietrow ?? Rosyjski kierowca w rosyjskim zespole to chyba ich marzenie xD szkoda Glocka ;) ale może jakoś ujrzy światełko w tunelu(tj lepszą ofertę)
katinka, 28.01.2012 19:42[!]
Szkoda Glocka i ogolnie calego zespolu, ale Timo to zdziwiony, jakby zapomnial z jakim zespolem podpisal kontrakt. Wstyd i to tez nie wiem czy wlasciwe slowo, to chyba by bylo, gdyby RBR, McLaren czy Ferrari nie zdazylo z nowym bolidem na testy, a nie taka Marussia, co to maja polowe ludzi mniej i kasy im chyba wciaz brakuje na rozwoj, wiec powinien to zrozumiec i dac z siebie wszystko, bo chyba jest czescia tego zespolu. Kto wie, czy to juz nie ostatni zespol Glocka w F1, cos malo sie o Nim mowi w innych teamach, ale i tak bardziej bedzie brakowalo mi Sutila, bo jest lepszym kierowca od Timo, ktory nawet debiutanta Jerome D'Ambrosio dobrze nie pokonal.
Karol24, 28.01.2012 20:33[!]
Wyobraźmy sobie, że podczas ostatnich testów pada deszcz. A przecież co roku jedna z sesji testowych jest torpedowana przez deszcz. Co wtedy zrobią? Nic.
jpslotus72, 28.01.2012 20:39[!]
@Karol24
Będą przynajmniej przygotowani na Malezję (i ewentualną powtórkę z Kanady)... :)
Tomos, 29.01.2012 09:27[!]
Wolę już Glocka na trzeciego w Mercedesie,a Pietrowowi dać tą "szybką" Marysię .Schumacher może w końcu zrozumie, że powrót do F1 wyszedł mu jak comeback Jordana do NBA w 2001 i da sobie spokój.Czas na młodszych.A Para Glock-Rosberg myślę że byłaby mocną mieszanką.
Kamikadze2000, 29.01.2012 14:12[!]
Nadal zastanawiam się nad tym, czemu On podpisał z nimi kontrakt do 2014 roku. Może współpraca z McLarenem!? :)
yaper, 29.01.2012 22:41[!]
Glockowi powoli nerwy puszczają skoro pozwala sobie już na publiczne wyrażenia pokroju 'wstyd'. W dobie dzisiejszych 'ugłaskanych' wypowiedzi przechodzących przez sita PR jest to bardzo wymowne. Obstawiam, że to jego ostatni sezon w Marussi bez względu na jego zapisy kontraktowe.
Kamikadze2000, 31.01.2012 12:25[!]
@Tomos - dokładnie! :)

@yaper - także jest to możliwe. :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca