F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Volkswagen ponownie rozważa możliwość dołączenia do F1?

Niemiecki producent miałby dołączyć w 2014 roku i dostarczać silniki dla Toro Rosso.
Mateusz Szymkiewicz, 29 stycznia 2012, wyświetlenia: 3542<< | lista | T- | T+ | >>
Volkswagen nie zrezygnował jeszcze z planów dołączenia do Formuły Jeden. Według najnowszych doniesień niemiecki gigant znów rozważa taką możliwość.

Przedstawiciel Volkswagena w sportach motorowych – Wolfgang Durheimer, powiedział w rozmowie z Wirtschaftswoche, że opracował już plan dołączenia niemieckiego producenta do Formuły 1. Teraz musi go tylko przedstawić swoim przełożonym.

„Jeszcze w tym roku przedstawię propozycje (dołączenia do F1) zarządowi. Nie będziemy angażować się w tylko własną serię wyścigową, co teraz robimy” – powiedział Durheimer. „To prawda, w Ameryce, Azji i na Bliskim Wschodzie nie jesteśmy wystarczająco reprezentowani w sporcie motorowym”.

Volkswagen jeżeli miałby dołączyć do Formuły 1, to najpierw jako dostawca silników od 2014 roku, kiedy to wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące jednostek napędowych. Niemiecki producent miałby dostarczać swoje V6 ekipie Toro Rosso, które obecnie korzysta z silników Ferrari.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.10.2023  Benoit: Plany Audi nie uległy zmianie
30.07.2023  Sauber: Realizacja projektu Audi przebiega zgodnie z planem
19.12.2022  Porsche nie wyklucza kolejnej próby wejścia do F1
26.08.2022  Audi tłumaczy decyzję o odrębnym programie silnikowym
26.08.2022  Wolff: Audi i Porsche sprawią, że walka w F1 będzie jeszcze cięższa
Tagi:
Volkswagen
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
TAFiT, 30.01.2012 20:28[!]
@Dante
Heh, chyba troszkę Cię poniosło, ale fakt, Kamil mógłby mieć ciekawsze argumenty. VW w F1 to dla mnie same plusy i tego się będę trzymał ;)
Kamil-F1, 30.01.2012 20:47[!]
@Dante Nie, nie mam żadnych(oprócz co zrozumiałe historycznych) uprzedzeń do Niemców, Piertowa przemilczę.Z resztą czemu mi wyskakujesz z II wojną...?To nie o to chodzi.
Poprostu VW razi mnie historycznie i przeznaczeniowo.Marka dla ludu w królewskiej serii to zwykła profanacja; tak jakby królem został ''człowiek z ulicy''.
Nie ważne, że mają wielki budżet, pieniądze to nie wszystko.Ważne, że ta marka pośrednio niszczy F1 ''proponując'' silniki V6.
Kamikadze2000, 30.01.2012 20:48[!]
Koszty, jakie pochłania F1, są nieporównywalnie większe od innych serii. Fajnie byłoby ich zobaczyc w najlepszej serii świata, ale czy to będzie się opłacało!? Chyba lepiej wejśc we spółkę z jakimś czołowym zespołem. Tak! VW i Red Bull Racing to świetna opcja! Przynajmniej wszyscy przestaną ględzic, że wygrywa "firma napojów energetyzujących". :))
Dante, 31.01.2012 00:58[!]
@Kamil-F1 - No właśnie MARKA. Gdyby VW wszedł do F1 ze znaczkiem Porsche to też byś się tak czepiał? Albo inaczej - gdyby news brzmiał "Porsche/Lamborhini ponownie rozważa możliwość dołączenia do F1" to czy w ogóle skomentował byś ten news? To tak jak by ktoś ubzdurał sobie niechęć do Nissana (no nie wiem - bo Japoński, bo wojna) - szkoda tylko, że Nissan JUŻ JEST w Formule 1 pod marką Renault. A kwestia silników już jest dawno przesądzona - równie dobrze mógł byś mieć za złe, że Mercedes, Ferrari i Cosworth chcą produkować te silniki do F1.
Kamil-F1, 31.01.2012 11:23[!]
@Dante Załóżmy, że Porsche czy Lamborghini to marki mające jeszcze choć trochę własnej tożsamości pomimo, że miały to szczęście w nieszczęściu dołączyć do VW.Jednak i tak niesmak by pozostał...
Teraz nie wiadomo po co wyciągasz Nissana.Należy on do Renault a nie na odwrót.W F1 jest Marka Renault, która tylko promuje Nissana pod logiem Infiniti.Ale zostawmy ten temat bo to tylko próba prowokacji do dalszej dyskusji nt. która marka jest mniej prestiżowa.
Właśnie mam pretensje do Ferrari, Mercedesa itp. za to że chcą produkować nowe silniki...
Dante, 31.01.2012 13:13[!]
@Kamil-F1 - No to masz niezwykły problem bo klamka już zapadła i wejście VW w świat F1 absolutnie nie ma związku z tą decyzją (bo nie mieli by po co lobbować FIA). A "prowokacja" z Nissanem to tylko pokazanie tobie jak małą w dzisiejszym świecie mają wartość "znaczki" i "marki" itd.
Kamil-F1, 31.01.2012 14:44[!]
@Dante Związek jest pośredni.Pomijając wszelkie zielone ideologie i pseudo-rozwój, chęć przyciągnięcia do F1 kolejnych producentów miała duży wpływ na skandaliczną decyzję FIA.
Co do marek.Świat zmienia się na gorsze; motoryzacyjne wartości przestają się liczyć a samochody stają się przedmiotami codziennego użytku.Za chwilę Hyundai zostanie marką prestiżową.
TAFiT, 31.01.2012 16:15[!]
@Kamil-F1
Patrzysz na to wszystko trochę, przez pryzmat stereotypów. To, jakie marki dołączją do F1 jest dla mnie bez większego znaczenia, i tak zespoły F1 nie mają zazwyczaj nic wspólnego z producentami (poza nazwą i pieniędzmi). Dla mnie liczy się jakość zawodów, walka, a dopóki w Formule 1 jest Ferrari, McLaren, czy Williams, wszystko jest w porządku. Poza tym nie widzę powodu, dla jakiego Hyundai nie miałby wejść do F1. Jeżeli będzie ich stać, to czemu nie. Może nie mają na razie wielkiej renomy i prestiżu, ale czynią ogromne postępy, dlatogo już teraz stanowią duże zagrożenie dla czołowych europejskich producentów samochodów. Dzięki wysokiej jakości i atrakcyjnej cenie swoich produktów mogą nieźle namieszać.

@Kamikadze2000
Tak pomysł partnerstwa z Red Bullem bardzo mi się podoba. Może nie z zespołem F1, ale raczej z firmą Red Bull. VW mógłby przejąć Toro Rosso i ścigać się jako VW, ale na ich bolidzie widniałyby naklejki Red Bulla. To byłoby dobre dla widowiska, jeden mocny zespół w stawce więcej, to lepiej niż jeden mniej ;). Może mało to realne, ale mnie by się podobało ;D
Kamil-F1, 31.01.2012 18:46[!]
@TAFiT Zespoły i producenci to jedno i to samo.Jakość zawodów i tak już obniżana przez FIA byłaby jeszcze niższa dzięki producentom nie nadającym się do F1.
Co do Hyundaia to udam, że nie widziałem tego komentarza.
Dante, 31.01.2012 19:30[!]
@Kamil-F1 - Jakość zawodów prędzej zostanie obniżona przez dennych pay-driverów z Indii niż przez durny znaczek. Jakoś nie wydaje mi się, żeby pompa pieniężna ze strony nowego koncernu była w stanie obniżyć poziom Formuły 1. A zespoły i producenci to nie jest to samo (i mowa tutaj o fakcie a nie opinii).
Kamil-F1, 31.01.2012 21:13[!]
@Dante Obecność ludowej marki w F1 obniży poziom zawodów- w szczególności moralnie.VW niech wyda na coś innego swoje pieniądze.
Poza tym nowe przepisy zdemoralizują F1 na tyle, że auta dla ludu będą miały wolną drogę.Teraz kiedy mamy jeszcze V8 żaden tego typu koncern nie odważy się wejść do Formuły.
Dante, 02.02.2012 17:44[!]
@Kamil-F1 - Widzę, że rozmowa z kimś kto ignoruje argumenty nie ma sensu. Co chwila mówisz o ludowości tej marki ale już nie dopuszczasz do siebie faktu, że mogą startować pod znaczkiem Porsche albo innego Lambo (no bo to chyba za dobry argument). Renówki też nie produkują wiele sportowych aut (a na pewno nie produkują drogich) ale jakoś nie przeszkadzało im to pompować kasę w sukcesy Alonso z przed kilku lat i przy okazji obrandować silniki.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca