F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren zaprzeczył plotkom łączącym go z PURE

Ekipa z Woking nie zamierza zmieniać dostawcy silników.
Paweł Zając, 31 stycznia 2012, wyświetlenia: 1737<< | lista | T- | T+ | >>
McLaren zaprzeczył wszelkim spekulacjom jakoby zamierzał korzystać w silników PURE w przyszłości.

Ekipa w Woking jest od wielu miesięcy obiektem wszelkich plotek dotyczącej zmiany dostawcy silników na sezon 2014, kiedy to w życie wejdą nowe przepisy.

McLaren już w listopadzie podkreślał, że koncentruje się na wspólnych sukcesach wraz z Mercedesem, co było odpowiedzą na plotki łączące angielską ekipę z Hondą. To jednak nie powstrzymało kolejnej fali spekulacji, które mówią o możliwej współpracy z firmą PURE.

Craig Pollock, znany bliżej jako menedżer Jacques Villeneuve, stworzył firmę która od 2014 roku będzie dostarczała silniki zespołom F1 i obecnie jest na etapie pozyskiwania partnerów.

McLaren jasno jednak określił, że nie prowadzi żadnych negocjacji z PURE i zasugerował, iż raczej nie będzie dążył do zrealizowania takiej opcji. „McLaren od wielu miesięcy w ogólnie nie kontaktował się z PURE” – powiedział przedstawiciel brytyjskiej ekipy. „Ponadto nasze wcześniejsze kontakty, które miały miejsce wiele miesięcy temu, były całkowicie nieformalne i stanowiły jedynie gest grzecznościowy”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
PURE
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Karol24, 31.01.2012 11:50[!]
Mercedes jeżeli ma zostać w F1 na dłużej z własnym zespołem, to nie wytrzyma ciągłych porażek z klienckim zespołem. Z obecnym silnikiem nic się nie da zrobić z uwagi na zamrożenie rozwoju. Ale już jestem pewny, że silnik turbo Mercedesa od 2014 roku będzie dostarczany w najlepszej wersji i rozwijany pod ich własny zespół. McLaren wie, że nigdy kliencki zespół nie dostaje równie dużego wsparcia jak zespół fabryczny.
Ale jaką Mclaren ma alternatywę. Na pewno nie Ferrari i Renault. Corsworth ma zbyt słabe silniki. Sami nie będą robić silnika, bo jak już mówili to się nie opłaca. Więc pozostaje jakiś mowy dostawca. VW, czy Honda być może powrócą, ale nie na 2014 rok. Zostaje tylko PURE. Jeżeli McLaren dodatkowo zainwestowałby w tą firmę wtedy mógłby produkować własne silniki co wyszłoby taniej niż rozwój własnego działu produkcji silników od zera.
Adakar, 31.01.2012 11:57[!]
@Karol24
Mclaren to zbyt duża ryba do przełknięcia dla PURE. Takie jest moje zdanie. Mclaren od lat jest w czołówce, wygrywa wyścigi i śmigają tu najlepsi kierowcy świata. Jednak mając w perspektywie powrót np. Hondy i nawiązanie do sukcesów Mcl-Honda z dawnych lat , PURE mógłby być alternatywa na "przeczekanie", coś jak misz masz z "granatem ręcznym" Peugeota i Fordem HBV8 w połowie lat 90tych.
Kamikadze2000, 31.01.2012 12:27[!]
Merc pewnie będzie chciał zakończyc współpracę z McL. Nie jest raczej dobre wspieranie rywala. McL ponoc miał budowac własny silnik. To chyba głupie rozwiązanie. Przynajmniej na początek.

P.S. Mam dziwne złudzenie, że ten zespół NIGDY nie zdobędzie mistrzostwa konstruktorów. :)
Anderis, 31.01.2012 14:56[!]
Ja tam bym chciał zobaczyć współpracę McLaren-PURE.

PURE mając tak mocnego i bogatego klienta może nie odstawałoby tak mocno jeśli chodzi o nadążanie za rozwojem konkurencji, jak Cosworth, a kolejny konkurencyjny dostawca silników byłby dobry dla F1, bo coś mało takowych ostatnio.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca