F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner: Sezon 2015 wzmocnił Red Bulla

Brytyjczyk odniósł się także do nastawienia do F1 właściciela zespołu - Dietricha Mateschitza.
Nataniel Piórkowski, 31 grudnia 2015, wyświetlenia: 1541<< | lista | T- | T+ | >>


Problemy i fala kontrowersji z sezonu 2015 wzmocniły Red Bulla – uważa Christian Horner.

W ubiegłym roku austriacka ekipa nie odniosła żadnego zwycięstwa, a prócz tego – po nieudanych negocjacjach prowadzonych z Mercedesem, Ferrari oraz Hondą – została zmuszona do nieoficjalnego kontynuowania współpracy silnikowej ze swym dotychczasowym partnerem – kocnernem Renault.

Zdaniem Hornera przeciwności, z jakimi mierzył się Red Bull, pozytywnie wpłynęły na integrację ekipy.

„Będę zupełnie szczery. To był dla nas trudny rok. Czasem jednak przeciwności pozwalają grupie zbliżyć się do siebie. Czuję, że cały zespół jest dziś mocniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, więc ogólnie z perspektywy całej naszej ekipy nie sądzę, że był to dla nas zły sezon. Byliśmy bardzo mocni na płaszczyźnie strategicznej. Nasze pit-stopy były najlepsze w całej alei serwisowej” – powiedział Brytyjczyk.

„Dysponujemy lepszym podwoziem w stosunku do naszych rywali, a w Monako, na Węgrzech oraz w Singapurze wykorzystywaliśmy pojawiające się szanse, przy dwóch okazjach stając na drugim stopniu podium. Analizując osiągnięcia zespołu, mogę śmiało powiedzieć, że wykonaliśmy bardzo dobrą pracę. Pewne rzeczy były poza naszą kontrolą, ale z drugiej strony zawsze należy się martwić o te sprawy, które zależą wyłącznie od siebie samych” – dodał kierujący pracami teamu z Milton Keynes.

Horner zaznaczył, że wydarzenia z sezonu 2015 negatywnie przełożyły się na zaangażowanie Dietricha Mateschitza w sprawy związane z prowadzeniem zespołu i całym sportem.

„Dietrich stał się dość mocno rozczarowany Formułą 1, co jest zresztą w pełni zrozumiałe. Doprowadziły do tego dwie kwestie: kierunek w jakim zmierza sport oraz osiągnięte porozumienia, o których wierzył że obowiązują, a z których później się wycofywano. Myślę, że był bardzo zdenerwowany obrotem spraw, ale jeśli spojrzymy na to, ile zainwestował w Formułę 1, w dwa zespoły, tor, programy wspierające młodych kierowców, to wszystko pokazuje, że jest wielkim fanem sportu” – wyliczał.

„Myślę, że w pewnym momencie poczuł, że został po ludzku wystawiony. Jeśli ludzie nie chcą Red Bulla w F1, to dlaczego miałby być dalej zaangażowany w sport i finansować grupę, która ma takie a nie inne zdanie? Widzi jednak nasze zaangażowanie i koniec końców jest wojownikiem. To człowiek kochający konkurencję, który chce ujrzeć, jak jego team wraca na czoło stawki. Z uwagi na całą sekwencję zdarzeń z lata tego roku, jego motywacja związana z F1 mocno osłabła” – wyjaśniał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny
06.05.2024  Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a
06.05.2024  LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu
01.05.2024  The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu
Tagi:
Red Bull
Horner C.
Renault
Mateschitz D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 31.12.2015 12:51[!]
Może i się wzmocnili jako zespół, ale problem z silnikami pozostał. Na 2017 rok żaden topowy dostawca im nie zapewni silników w najnowszej specyfikacji.
Renault pewnie też się skupi na swoim zespole.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca