F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Vodafone d'Italia 200215 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,794 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,749 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:22,216 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2001
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:25,073 - Ralf Schumacher (Williams), 2001
Największa średnia prędkość wyścigu:
239,115 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2001
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozgrzewka  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:24,480--
2. 2Rubens BarrichelloFerrari F20021:24,6360,1560,156
3. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:24,7380,1020,258
4. 1Michael SchumacherFerrari F20021:25,1370,3990,657
5. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:25,3500,2130,870
6. 12Olivier PanisBAR 004B1:25,3940,0440,914
7. 8Felipe MassaSauber C211:25,4280,0340,948
8. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:25,5470,1191,067
9. 24Mika SaloToyota TF1021:25,7510,2041,271
10. 7Nick HeidfeldSauber C211:25,7850,0341,305
11. 16Eddie IrvineJaguar R3B1:25,8990,1141,419
12. 25Allan McNishToyota TF1021:26,0810,1821,601
13. 10Takuma SatoJordan EJ121:26,2010,1201,721
14. 11Jacques VilleneuveBAR 004B1:26,4640,2631,984
15. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:26,5560,0922,076
16. 14Jarno TrulliRenault R2021:26,7050,1492,225
17. 15Jenson ButtonRenault R2021:27,1980,4932,718
18. 23Mark WebberMinardi PS021:27,5960,3983,116
19. 22Alex YoongMinardi PS021:28,4080,8123,928
20. 17Pedro de la RosaJaguar R3B1:30,1921,7845,712
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:30,393

Podczas 30-minutowej rozgrzewki poprzedzającej Grand Prix Włoch tempo jazdy dyktowali nadal kierowcy z zespołów Williams i Ferrari, z tą tylko różnicą, iż na czele znalazła się tym razem para Ralf Schumacher-Rubens Barrichello, natomiast zdobywca pole position – Juan Pablo Montoya był dopiero trzeci. Tuż za Michaelem Schumacherem na piątej pozycji ponownie uplasował się Kimi Raikkonen (McLaren), natomiast pierwszą szóstkę zamknął Olivier Panis (BAR), tracąc blisko sekundę do młodszego z braci Schumacherów. Kierowcy z zespołu Sauber – Felipe Massa i Nick Heidfeld pierwszy raz podczas tego weekendu znaleźli się w pierwszej dziesiątce, tak więc należy spodziewać się, iż w dzisiejszym wyścigu powinni być znacznie bardziej konkurencyjni niż na wczorajszych kwalifikacjach. Ponadto w pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze drugi kierowca z zespołu McLaren – David Coulthard oraz Mika Salo (Toyota).

Przebieg dzisiejszej rozgrzewki, która odbyła się przy słonecznej pogodzie, był raczej spokojny. Tylko trzech kierowców (Ralf Schumacher, Rubens Barrichello i Takuma Sato) zaliczyło krótkie wizyty na poboczach, po czym bez problemu kontynuowali jazdę. Tymczasem problemy techniczne dotknęły między innymi kierowcę z zespołu Jaguar – Pedra de la Rosę, który zaliczył tylko sześć okrążeń i został sklasyfikowany na ostatniej pozycji. Oprócz tego Jacques Villeneuve tuż po wyjechaniu z boksów zatrzymał się w miejscu i musiał o własnych siłach zapchać swój bolid z powrotem do garaży zespołu British American Racing.

Podobnie jak podczas wczorajszej sesji kwalifikacyjnej także w dzisiejszym wyścigu należy spodziewać się zaciętej walki pomiędzy kierowcami z zespołów Williams i Ferrari. Zwłaszcza Montoya będzie z pewnością liczył na powtórzenie rezultatu sprzed roku, kiedy to właśnie na torze Monza odniósł swoje pierwsze i jak dotąd jedyne zwycięstwo w wyścigach Formuły Jeden.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca