F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:
Drugi dzień testów na torze Imola
Marek Roczniak, 22 lutego 2006<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Przebieg drugiego dnia testów na torze Imola ponownie zakłóciły opady deszczu. W testach uczestniczyły tym razem Scuderia Toro Rosso i BMW Sauber F1. Najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia na mokrym torze uzyskał Vitantonio Liuzzi, który jako jedyny zszedł poniżej jednej minuty i 30 sekund. Drugie kierowca Scuderia Toro Rosso, Scott Speed, uplasował się tymczasem na ostatniej pozycji, tracąc do swojego partnera ponad cztery sekundy. Ze względu na jeszcze gorsze warunki pogodowe niż we wtorek, włoska stajnia skupiła się dzisiaj na trenowaniu postojów w boksach.

Komunikat prasowy podsumowujący środowe testy zespołu BMW Sauber

Jacques Villeneuve:
Bolid/silnik: BMW Sauber F1.06-03 / BMW P86 V8
Liczba przejechanych kilometrów: 281 km (57 okrążeń)
Najlepszy czas: 1:30.804 min. (okrążenie 41)

Robert Kubica:
Bolid/silnik: BMW BMW Sauber F1.06-04 / BMW P86 V8
Liczba przejechanych kilometrów: 261 km (53 okrążeń)
Najlepszy czas: 1:32.553 min. (okrążenie 26)

Program testowy dla obu kierowców: Z powodu złej pogody i kiepskich warunków na torze przeprowadzenie zaplanowanego programu testu nie było możliwe. Dlatego zespół skoncentrował się na ćwiczeniu startów i ogólnym sprawdzeniu samochodów. Wykorzystując mokrą nawierzchnię obaj kierowcy sprawdzali opony w specyfikacji deszczowej i przejściowej ("intermediate") dla Michelina.

Następne kroki: Zgodnie z prognozami pogody warunki na torze mają się jutro poprawić, co umożliwi kierowcom prace nad oponami Michelin na suchą nawierzchnię. Planowane są także: sprawdzanie elementów aerodynamiki oraz testy systemów chłodzenia.

Pogoda
Temperatura powietrza: 5-11 C
Temperatura toru: 5-12 C
Deszcz

P.Kierowca Konstruktor Bolid Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane w środę na torze Imola
1.Vitantonio Liuzzi STR Cosworth STR01 V10 1:29,087   48 
2.Jacques Villeneuve BMW Sauber F1.06 V8 1:30,804 +1,717 57 
3.Robert Kubica BMW Sauber F1.06 V8 1:32,553 +3,466 53 
4.Scott Speed STR Cosworth STR01 V10 1:33,410 +4,323 44 
Źródło: pitpass.com, Proximus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
KIU, 22.02.2006 19:04[!]
ważne że Kubica szybszy od V10 tego łocha :)
mateusz, 22.02.2006 19:08[!]
Chyba przepisy wymagają poprawy...
siner, 22.02.2006 19:09[!]
hmm... trochę wody i wychodzi szydło z worka :(
im9ulse, 22.02.2006 19:54[!]
siner -> co racja to racja...a wielu juz domagalo sie by Kubica zastapil Villa ... hehehe smiech na sali Kubica to jeszcze musi sie spooro uczyc !!!
MarekW, 22.02.2006 20:09[!]
dajcie mu spokój.. pierwszy raz jechał F1 na mokrym torze!
tomapacz, 22.02.2006 20:11[!]
im9ulse-> Weź poprawkę, że Robert jechał pierwszy raz w F1 na mokrym
W, 22.02.2006 21:19[!]
Ojej... Raz super - raz weźcie poprawkę. Odpuście sobie. Kubica ma stratę dwóch sekund do JV i bardzo dobrze.
To kubeł zimnej wody dla tych, którzy wypisywali różne bzdury. Kubek musi się uczyć...
Leon, 22.02.2006 21:19[!]
Jeżeli tak dalej pójdzie to może okazać się ,że pozwolenie na V10 dla Toro Rosso
jest jedną z większych kompromitacji bzdurnych przepisów tworzonych przez FIA .
BART_P, 22.02.2006 22:12[!]
Dlaczego Kubica ma taką strate do JV? Ponieważ F1 to nie jest WSbR czy GP2 tutaj są tylko najlepsi i poglądy niektórych kibiców RK w momencie jego wejścia do światka F1 , że JV musi się już po woli pakować są dalece chybione. Jak sam RK mówi dużo jeszcze pracy przed całym zespołem nie mówiąc już o samym RK. Ale wierze , że przyjdzie taki czas , że nasz rodak będzie walczył o czołowe pozycje tylko nie róbcie z niego mistrza świata po kilku tysiącach przejechanych km na testach.
Pussik, 22.02.2006 22:24[!]
No ja wogole nie widze sensu wypowiedzi, które mówią o startach Roberta w tym sezonie jakoś na serio. Miło bedzie zobaczyc go podczas GP w roli zastepcy, ale dopiero w drugiej połowie. Kto wogóle oczekiwał, że Robert będzie kręcił lepsze czasy od kolegów z TEAMu? Podnieść ręce.
RENO, 22.02.2006 23:23[!]
A zauważylisćie że chyba już mają do dyspozycji 3 BMW bo do tje pory jezdzili na BMW F1.06-02 i BMW F1.06-03, a KUBICA dzisiaj jezdził F1.06-04
melex, 23.02.2006 10:46[!]
zwracam uwagę, że brak nam danych o warunkach, w jakich najlepsze czasy były wykręcane. Niewykluczone, że RK jechał w większym deszczu...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca