F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lopez zasugerował, że Lotus może wymienić obu dotychczasowych kierowców

Luksemburczyk również przyznał, że Senna nie jest już pewnym kandydatem do zespołu.
Mateusz Szymkiewicz, 6 grudnia 2011, wyświetlenia: 4199<< | lista | T- | T+ | >>
Właściciel zespołu Lotus – Gerard Lopez przyznał, że skład kierowców zespołu z Enstone na sezon 2012, może całkowicie się zmienić.

Niedawno zespół Lotus potwierdził, że kierowcą stajni w przyszłym sezonie będzie Kimi Raikkonen. Również Witalij Pietrow posiada ważny kontrakt z zespołem na przyszły rok, jednakże jego posada w ekipie wydaje się być bardzo zagrożona. Potencjalnymi następcami Rosjanina mogliby zostać Bruno Senna, Romain Grosjean bądź Adrian Sutil.

„To nie jest kwestia Witalij lub Bruno” – powiedział Lopez. „Podejmiemy decyzję dosyć szybko (odnośnie składu kierowców)”. Luksemburczyk również zaprzeczył, jakoby Bruno Senna, który zastąpił w trakcie sezonu Nicka Heidfelda, był faworytem do objęcia posady Witalija Pietrowa.

„W drugiej części sezonu, mieliśmy dwóch młodych kierowców w postaci Witalija i Bruno. Oni są naprawdę dobrymi kierowcami, ale ogromnym problemem jest mała ilość testów w Formule 1. Nie mamy czasu na kształcenie młodych kierowców” – powiedział właściciel zespołu Lotus.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Pietrow W.
Senna B.
Lopez G.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Adakar, 07.12.2011 08:05[!]
@czorny90
czytasz Ty newsa ze zrozumieniem ? Lotus WYMIENIA skład. A przypominam, że Kubica, mimo ze w szpitalnym łóżku, to ciągle był zakontraktowanym kierowcą obok Wici, Nicka i Bruno.
Anyway, tak jak juz wcześniej pisałem ... czuje w moczu, że to wybór "Sutil albo ktoś inny"
Mahilda111, 07.12.2011 08:17[!]
Russia Today znów donosi, że Grosjean wydaje się być najpewniejszym następcą Pietrowa.
Adakar, 07.12.2011 08:17[!]
@kovalf1
Twoje przykłady, to przykłady nie trafione.
- To co powiesz o Buttonie np w 2004 roku. Powiesz mi że to Sato rozwijał bolid ?
"Sexy lady" szalała na torze z Jensonem i ... DAVIDEM RICHARDSEM, który był mózgiem całej operacji. Gdy pojawiła się Honda, zamieniła go na Nicka Fry'a, dodatkowo ciąganie po sądach Jensona przez Franka W. ... i 2005 był jaki był. Winny nie był Jenson.
- BMW Sauber do niejako perfekcji doprowadził bolid w ramach przepisów 2008 i wcześnejszych, i to zajęło im trochę czasu od 2006. 2009 to zmiana przepisów, z którymi nie tylko BMW sobie nie poradziło. Spójrz też na Ferrari i Mclarena. Wypłynął Brawn, Force India i Red Bull. Nie trafione koncepcje z ciężkim KERSem to tylko jeden z przykładów ... i znowu, takie a nie inne decyzje szły z góry. Kubica, jak i Heidfeld nie mieli nic do tego.
- Renault się NIE stoczyło, a tak jak BMW SAuber, nie potrafili odnaleźć się w przepisach 2009. Ponownie KERS, szybkie dosztukowanie podłogi "a'la" BrawnGP - dostawa na GP Chin 1 sztuki dla Alonso, pamiętacie ?
W 2008 Alonso jeszcze potrafił wyciskać resztki z przebrzmiałej "wielkości" Renault w 2005 i 2006. Inna sprawa, za partnera miał Nelsona, który superstar się nie okazał. Anyway, to ponownie nie była zasługa Alonso.
No i Renault w 2009 roku, po aferze z ustawką wyścigu, i natychmiastowemu zerwaniu kontraktu przez ING, samo wyciągnęło "oficialną" wtyczkę z pieniędzmi i brakowało na wszystko - czyt. rozwój.
kovalf1, 07.12.2011 16:09[!]
@Adakar O Williamsie z tego sezonu też można byłoby wiele powiedzieć, niczego nie zarzucając Barrichello. Nie poradzili sobie zbytnio z KERS-em, za kierownicą drugiego bolidu siedział paydriver. Poza tym zespół nie jest w najlepszej dyspozycji finansowej.
Nie wiem po co to pytanie odnośnie Sato... To oczywiste, że w 2004 w BAR pierwsze skrzypce grał Button.
Adakar, 07.12.2011 20:09[!]
@kovalf1
Williams świetnie wykorzystał zmianę przepisów i całkiem dobre silniki Toyoty. Ówczesna forma Rosberga otwierała mu drzwi do naprawdę NAJLEPSZYCH tego świata ... Nico był w najlepszej formie w F1, to był sezon jego życia. Nakajima im dużo punktów zabrał wśród konstruktorów. Frank wykazał się DOBRYM "nosem" co do wykorzystania przepisów 2009, później było jednak tylko gorzej.

Niestety w 2010 i 2011, inne ekipy "zrozumiały" przepisy i prześcignęły Williamsa, któremu brakuje jednak środków i zaplecza.
Co więcej ich KERS tak mocno nie odbił się na formie 2009, ale odbił się na 2010, bo sporo środków przeznaczyli na rozwój flywheel'a. Rubens to Rubens ale za partnera miał debiutantów ...

a co do Buttona i Hondy. Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Spójrz sobie na formę prawdziwego BAR-Hondy z 2004 roku i spójrz na formę po przejęciu ich przez Hondę, zmianie nazwy, kierownictwa ... było CORAZ gorzej od 2005 roku. Winna była HONDA, bo Jenson w tym zespole był już od dawna
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca