@czorny90
czytasz Ty newsa ze zrozumieniem ? Lotus WYMIENIA skład. A przypominam, że Kubica, mimo ze w szpitalnym łóżku, to ciągle był zakontraktowanym kierowcą obok Wici, Nicka i Bruno.
Anyway, tak jak juz wcześniej pisałem ... czuje w moczu, że to wybór "Sutil albo ktoś inny"
Russia Today znów donosi, że Grosjean wydaje się być najpewniejszym następcą Pietrowa.
@kovalf1
Twoje przykłady, to przykłady nie trafione.
- To co powiesz o Buttonie np w 2004 roku. Powiesz mi że to Sato rozwijał bolid ?
"Sexy lady" szalała na torze z Jensonem i ... DAVIDEM RICHARDSEM, który był mózgiem całej operacji. Gdy pojawiła się Honda, zamieniła go na Nicka Fry'a, dodatkowo ciąganie po sądach Jensona przez Franka W. ... i 2005 był jaki był. Winny nie był Jenson.
- BMW Sauber do niejako perfekcji doprowadził bolid w ramach przepisów 2008 i wcześnejszych, i to zajęło im trochę czasu od 2006. 2009 to zmiana przepisów, z którymi nie tylko BMW sobie nie poradziło. Spójrz też na Ferrari i Mclarena. Wypłynął Brawn, Force India i Red Bull. Nie trafione koncepcje z ciężkim KERSem to tylko jeden z przykładów ... i znowu, takie a nie inne decyzje szły z góry. Kubica, jak i Heidfeld nie mieli nic do tego.
- Renault się NIE stoczyło, a tak jak BMW SAuber, nie potrafili odnaleźć się w przepisach 2009. Ponownie KERS, szybkie dosztukowanie podłogi "a'la" BrawnGP - dostawa na GP Chin 1 sztuki dla Alonso, pamiętacie ?
W 2008 Alonso jeszcze potrafił wyciskać resztki z przebrzmiałej "wielkości" Renault w 2005 i 2006. Inna sprawa, za partnera miał Nelsona, który superstar się nie okazał. Anyway, to ponownie nie była zasługa Alonso.
No i Renault w 2009 roku, po aferze z ustawką wyścigu, i natychmiastowemu zerwaniu kontraktu przez ING, samo wyciągnęło "oficialną" wtyczkę z pieniędzmi i brakowało na wszystko - czyt. rozwój.
@Adakar O Williamsie z tego sezonu też można byłoby wiele powiedzieć, niczego nie zarzucając Barrichello. Nie poradzili sobie zbytnio z KERS-em, za kierownicą drugiego bolidu siedział paydriver. Poza tym zespół nie jest w najlepszej dyspozycji finansowej.
Nie wiem po co to pytanie odnośnie Sato... To oczywiste, że w 2004 w BAR pierwsze skrzypce grał Button.
@kovalf1
Williams świetnie wykorzystał zmianę przepisów i całkiem dobre silniki Toyoty. Ówczesna forma Rosberga otwierała mu drzwi do naprawdę NAJLEPSZYCH tego świata ... Nico był w najlepszej formie w F1, to był sezon jego życia. Nakajima im dużo punktów zabrał wśród konstruktorów. Frank wykazał się DOBRYM "nosem" co do wykorzystania przepisów 2009, później było jednak tylko gorzej.
Niestety w 2010 i 2011, inne ekipy "zrozumiały" przepisy i prześcignęły Williamsa, któremu brakuje jednak środków i zaplecza.
Co więcej ich KERS tak mocno nie odbił się na formie 2009, ale odbił się na 2010, bo sporo środków przeznaczyli na rozwój flywheel'a. Rubens to Rubens ale za partnera miał debiutantów ...
a co do Buttona i Hondy. Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Spójrz sobie na formę prawdziwego BAR-Hondy z 2004 roku i spójrz na formę po przejęciu ich przez Hondę, zmianie nazwy, kierownictwa ... było CORAZ gorzej od 2005 roku. Winna była HONDA, bo Jenson w tym zespole był już od dawna
|